Case study: Zwiększenie przychodu o ponad 100% w 2 miesiące

Zwiększenie przychodów e-sklepu o 115,26% w dwa miesiące – czy to możliwe? Ze ZnajdźReklamę.pl jak najbardziej! 🙂 W digital marketingu, bardzo często jawią się słowa “to zależy”. Jaki powinien być współczynnik CTR? To zależy! Jaki powinien być ROAS? To zależy! Przykładów moglibyśmy podać setki, choć wszyscy wiedzą o co chodzi 🙂 Dlatego tak ważne w prowadzeniu kampanii reklamowych online jest ciągłe testowanie, weryfikowanie wyników i wprowadzanie ulepszeń. I tak też pracujemy z naszymi Klientami. Nie zakładamy, że jeśli coś działa, to niech działa. Stale poprawiamy wyniki prowadzonych przez nas kampanii, tak jak w przypadku kampanii reklamowych dla naszego Klienta ecommerce. 

Krótko o Kliencie: Klient, z którym stale współpracujemy przy prowadzeniu kampanii reklamowych to polska marka projektująca i produkująca produkty wyprawkowe dla dzieci. Tworzą artykuły z materiałów najwyższej jakości, z certyfikatem bezpieczeństwa dla dzieci. Prowadzą e-sklep z szerokim asortymentem produktów dziecięcych i niemowlęcych wysokiej jakości. 

Wyzwanie: Celem każdego e-sklepu jest prowadzenie sprzedaży na jak najwyższym poziomie. W przypadku sklepów z akcesoriami dla dzieci głównym wyzwaniem jest duża konkurencja – rynek jest przesycony producentami tego typu produktów i bardzo trudno przebić się ze swoją ofertą do potencjalnych Klientów. W przypadku naszego Klienta, oferowane produkty są wysokiej jakości, a co za tym idzie ich cena jest wyższa niż średnia rynkowa. Naszym celem było nie tylko zwiększenie zasięgu i widoczności e-sklepu, ale również dotarcie do zamożniejszego Klienta. 

Rozwiązanie: Zaprojektowana przez nas strategia digitalowa skupiała się przede wszystkim na podniesieniu widoczności e-sklepu w wyszukiwarce Google. Ze względu na wysoką konkurencję na rynku, sprawdziliśmy wszystkie możliwe typy reklam searchowych. 

Po przetestowaniu różnych typów i celów kampanii, zdecydowaliśmy, że najlepszym rozwiązaniem w przypadku naszego Klienta jest wybór kampanii PLA, jako głównego kanału pozyskiwania Klientów. Podzieliliśmy ofertę sklepu na kilka precyzyjnie określonych kampanii. Kampanie te w bardzo krótkim okresie zaczęły przynosić odpowiedniej wysokości konwersję.

O ile koszt pozyskania konwersji większości produktów mieścił się w założeniach Klienta, pozostało kilka produktów, które konwertowały wysokim kosztem. Postawiliśmy sobie dwa cele – jeden to obniżenie kosztu pozyskania konwersji, drugi to zwiększenie przychodów na najbardziej konwertujących produktach. 

Efekt: Efektem naszych działań już w pierwszym miesiącu było zwiększenie przychodów e-sklepu o 29,94% oraz obniżenie konwersji o 21%. W kolejnym miesiącu udało się zwiększyć przychody o 115,26% oraz obniżyć koszt konwersji o 53%. 

Zrób reklamę ze ZnajdźReklamę.pl

E-commerce to specyficzny rynek, który obecnie przeżywa niesamowity rozkwit. E-sklepów jest coraz więcej, konkurencja rośnie. By przebić się ze swoją ofertą należy mieć rękę na pulsie, testować różne formy reklamy i weryfikować wstępne założenia. Naszym celem jest rozwój biznesu naszych Klientów. Dlatego też stale analizujemy wyniki, podejmujemy testy, by wzmocnić sprzedaż i jesteśmy na bieżąco z aktualnymi trendami. Jeśli działasz w e-commerce i chcesz by Twoja firma miała wyższą widoczność w internecie, a tym samym wyższe obroty – skontaktuj się z nami! Chętnie przygotujemy Ci ofertę szytą na miarę, a także poprowadzimy efektywną kampanię reklamową.