Microsoft Advertising (znany też jako Bing Ads) to odpowiednik Google Ads w przeglądarce Microsoft. Ten system reklamowy w Polsce jest nowością – pojawił się w naszym kraju na początku 2022 r. i zdecydowanie warto się z nim zaprzyjaźnić już teraz! Dlaczego? W Google reklamuje się każdy. Niezwykle wysoka konkurencyjność w tym systemie przekłada się na wyższe stawki CPC – co w Microsoft Ads (Bing Ads) obecnie nie jest problemem. Przestrzeń reklamowa nie jest aż tak zajęta, dzięki czemu to odpowiedni moment, żeby już teraz zająć sobie dobre miejsce i reklamować skutecznie swoją firmę! Obecnie Microsoft Ads to doskonała przestrzeń reklamowa, w której łatwo się przebić, koszt reklamy w Bing jest niższy niż jego odpowiednik w Google a przede wszystkim szanse dotarcia do potencjalnego Klienta są na wysokim poziomie. Co ważne, aż 10% użytkowników Internetu niemobilnego korzysta tylko z przeglądarki Bing! To 10%, które czeka na Twoją reklamę! 🙂 Poznaj historię naszego Klienta i dowiedz się jak łatwo możesz zwiększyć zyski, dzięki odpowiedniej reklamie w Bing!
Kampania reklamowa w Microsoft Ads – case study
Krótko o Kliencie: Nasz Klient to e-sklep z produktami kosmetycznymi. W swojej ofercie posiada produkty wysokiej jakości w niskich cenach. Ze względu na rodzaj produktów i przystępne ceny, średnia wartość koszyka zakupowego jest dosyć niska, co powoduje, że osiągnięcie odpowiedniego ROASu w reklamach internetowych może być utrudnione.
Wyzwanie: Celem Klienta, jak każdego innego sklepu jest prowadzenie sprzedaży na jak najwyższym poziomie. Topowe produkty Klienta są reklamowane przez innych reklamodawców, natomiast celem Klienta jest dywersyfikacja źródeł przychodu.
Specjalista ZnajdźReklamę.pl zaproponował kampanię reklamową w Microsoft Ads. Ze względu na wysoką konkurencję Klienta w przeglądarce Google, a także duży, jeszcze niewykorzystany potencjał w Microsoft Ads rozwiązanie to wydawało się najkorzystniejsze dla Klienta. Założenie na pierwszy miesiąc działań reklamowych to ROAS (zwrot inwestycji w reklamę) na poziomie min. 600% przy budżecie 1500 zł – by zweryfikować potencjał nowego źródła pozyskiwania przychodu.
Rozwiązanie: Klient nie posiadał konta reklamowego z Microsoft Ads, więc pierwszym krokiem działań specjalistów ZnajdźReklamę.pl były: założenie konta, konfiguracja Merchant Center oraz konfiguracja zliczania przychodu, aby móc ocenić skuteczność działań.
Działania reklamowe rozpoczęły się w kwietniu 2022.
Efekt: Od maja do września 2022 – osiągnęliśmy łączny ROAS 3077,43% przy koszcie jedynie 2428,98 zł. Przychód jest na fenomenalnym poziomie, bo wynosi aż 74 750,05 zł. Średni koszt za kliknięcie jest na poziomie 0,95 zł (nieznacznie niższym niż w google /cpc). Celem na kolejne miesiące jest skalowanie kampanii, aktualnie kampanie nie wydają założonych budżetów, zatem odpowiednia optymalizacja jest najważniejsze celem specjalisty ds. reklamy internetowej.
Twoja reklama w Internecie ze ZnajdźReklamę.pl
E-commerce to specyficzny rynek, który obecnie przeżywa niesamowity rozkwit. E-sklepów jest coraz więcej, konkurencja rośnie. By przebić się ze swoją ofertą należy mieć rękę na pulsie, testować różne formy reklamy i weryfikować wstępne założenia. Naszym celem jest rozwój biznesu naszych Klientów. Dlatego też stale analizujemy wyniki, podejmujemy testy, by wzmocnić sprzedaż i jesteśmy na bieżąco z aktualnymi trendami. Jeśli działasz w e-commerce i chcesz by Twoja firma miała wyższą widoczność w internecie, a tym samym wyższe obroty – skontaktuj się z Karoliną!
Napisz maila na adres: agata.borek@znajdzreklame.pl. Agata przygotuje Ci ofertę szytą na miarę, a nasi specjaliści poprowadzą efektywną kampanię reklamową.