Branża e-commerce w ostatnich latach przeżywa znaczny wzrost. Z roku na rok powstaje więcej firm w tym sektorze, sklepy stacjonarne przenoszą swój asortyment do sieci, a konsumenci coraz częściej decydują się na zakupy internetowe. Według PwC, w 2022 roku wartość brutto sprzedaży online wyniesie 105 mld złotych, natomiast do 2026 roku wynik ten wzrośnie o 57 mld złotych. Wraz z rozwojem branży następuje coraz większa potrzeba na nowe rozwiązania technologiczne, logistyczne oraz wybicie się wśród ogromnej liczby konkurencyjnych przedsiębiorstw. No właśnie – konkurencyjność w tym sektorze jest na bardzo wysokim poziomie. Zatem – jak się wybić, żeby o Tobie mówili? Reklamuj się tam, gdzie są Twoi Klienci – w online! Reklama w Internecie to przepis na sukces!
Dlaczego warto zainwestować w marketing internertowy?
Bo tam dostrzegą Cię Twoi Klienci! To właśnie ich zachowania wyznaczają trendy w marketingu! Potrzeby konsumentów zmieniają się wraz z rozwojem technologii i Internetu. Obecnie – przeciętny użytkownik jest przyzwyczajony do wygody, jaką oferuje dostęp do Internetu, szeroki wybór sklepów e-commerce – a nawet ułatwianie tego wyboru poprzez podsuwanie użytkownikowi sklepów i produktów, które mogą go zainteresować! Odbywa się to oczywiście dzięki wykorzystaniu możliwości reklamy online! Inwestowanie w reklamę w digitalu niesie za sobą wiele korzyści – wpływa na zwiększenie rozpoznawalności marki, dopasowuje reklamę do odbiorcy, dotarcie do dużej liczby potencjalnych Klientów i wiele innych! Zasięg, kontrola i elastyczność – reklama w Internecie to świetne medium zarówno dla marek, jak i dla użytkowników!
Jak branża e-commerce reklamuje się w Internecie?
Pozycjonowanie – SEO dla e-commerce
Widoczność sklepu e-commerce w wynikach wyszukiwania może być czynnikiem decydującym w procesie zakupowym Klientów. Pierwsza strona w Google, czy w Bingu to sposób na ukazanie zainteresowanemu użytkowników swojego sklepu oraz asortymentu.
Reklamy w mediach społecznościowych
Media społecznościowa to miejsce, w którym marka może być bliżej odbiorcy. To właśnie tam użytkownicy spędzają większość wolnego czasu – i właśnie tam może pojawić się Twoja nienarzucająca się reklama, która pojawi się na stronie głównej w czasie scrollowania.
PPC dla e-commerce
Wartościowy ruch kierowany na Twoją stronę? Sprawdź możliwości modelu PPC! Płatne kampanie PPC to skuteczny sposób na pozyskiwanie nowych Klientów dla segmentu e-commerce.
Najlepszy czas dla e-commerce na reklamę online
Przed nami najgorętszy okres dla branży e-commerce! Konsumenci z niecierpliwością czekają na Black Week, Cyber Monday i co za tym idzie – mnóstwo zniżek i rabatów! Wielkimi krokami zbliżają się święta – okres, w którym użytkownicy dają się ponieść szaleństwu internetowych zakupów. Właśnie teraz jest najlepszy czas na zaplanowanie swoich działań promocyjnych! Czemu? Końcówka roku to czas na to, żeby dotrzeć do swoich potencjalnych Klientów, pokazać się szerszej publice i wyprzedzić swoją konkurencję!
Postaw na reklamę w Internecie ze ZnajdźReklamę.pl
W ZnajdźReklamę.pl pomożemy Ci w stworzeniu skutecznej reklamy internetowej dla Twojego sklepu. Wybierając reklamę online w branży e-commerce, stawiasz na ciągły rozwój. Na bieżąco testujemy wiele zmiennych, takich jak: nowe teksty, nagłówki, opisy, stawki czy miejsca wyświetlenia reklamy. Dzięki temu, Twoja kampania nie tylko dotrze do jak największej liczby odbiorców, lecz także jej efektywność będzie rosła z każdym miesiącem. Chcesz z wyprzedzeniem zaplanować swój budżet? Pobierz bezpłatnie naszą ofertę!