Sezon jesienno-zimowy to czas pełen intensywnych wydarzeń. Black Friday, święta Bożego Narodzenia i zimowe wyprzedaże mocno pobudzają konsumencki entuzjazm. Dodatkowo, spadające temperatury wpływają na nasze codzienne nawyki i potrzeby, co tworzy nowe możliwości dla różnych branż. To idealny moment na wzmocnienie działań promocyjnych. Przyjrzyjmy się, które sektory mogą wykorzystać potencjał zimowych kampanii marketingowych.
Cateringi dietetyczne fot. ZnajdżReklamę.pl
Po letnich szaleństwach nadchodzi czas na odpoczynek. Wracamy do starych nawyków albo staramy się wypracować nowe, zdrowsze przyzwyczajenia. Wzrost popularności cateringów dietetycznych zauważamy już od listopada. Kolejny boom przypada na styczeń, kiedy wszyscy chcemy realizować noworoczne postanowienia. Polski rynek cateringów jest dość konkurencyjny, dlatego warto z wyprzedzeniem zarezerwować nośniki reklamowe. Strzałem w dziesiątkę będzie reklama w dużych miastach, bo to właśnie tam jest Twoja grupa docelowa. Świetnie sprawdzą się niemal wszystkie formy reklamy – od komunikacji miejskiej, przez siatki wielkoformatowe, billboardy, reklamy w siłowniach, aż po te na automatach Paczkomat.
Siłownie fot. ZnajdźReklamę.pl
Kiedy temperatura spada, wiele osób przenosi aktywność fizyczną do zamkniętych przestrzeni, a noworoczne postanowienia związane ze zdrowym trybem życia dodatkowo zwiększają zainteresowanie. Prowadzone w tym czasie kampanie reklamowe mogą skutecznie przyciągnąć nowych klientów. Idealnymi nośnikami będą citylighty, reklamy na siłowniach czy w komunikacji miejskiej, które skutecznie promują konkretne obiekty. Pamiętaj, że zima to czas, kiedy firmy z branży sportowej intensywnie promują swoje usługi, dlatego warto pomyśleć o rezerwacji nośników reklamowych jak najszybciej, by zagwarantować sobie ich dostępność. Dodatkowy tip! W przypadku siłowni sprawdzi się reklama w najbliższej okolicy, bo w tym przyadku zazwyczaj wybieramy miejsca blisko domu lub pracy.
Turystyka fot. ZnajdźReklamę.pl
Choć zima bywa okresem spowolnienia dla wielu branż, turystyka zimowa ma się świetnie. Narty, snowboard, wyjazdy do ciepłych krajów czy świąteczne city breaki doskonale wpisują się w zimowy klimat. Reklamy zachęcające do odkrywania górskich kurortów lub wypoczynku pod palmami idealnie trafią do osób szukających chwili wytchnienia. W tym przypadku warto postawić na reklamę w dużych miastach – szczególnie na billboardach i citylightach, które przyciągną uwagę miejskich podróżników.
Zimą galerie handlowe i supermarkety przeżywają prawdziwy szturm, a to z kilku powodów. Black Friday, święta, a potem wyprzedaże to intensywny okres dla branży modowej – od biżuterii i perfum po odzież. Dużym zainteresowaniem cieszy się również elektronika. Klienci często czekają na promocje z okazji Czarnego Piątku, by upolować okazje lub wybierają gadżety elektroniczne jako prezenty świąteczne. Idealne nośniki dla takich kampanii? Praktycznie każde! Doskonale sprawdzą się reklamy wielkoformatowe, billboardy, citylighty czy reklamy na pojazdach komunikacji miejskiej w całej Polsce. Zwiększone zainteresowanie zakupami idzie również w parze z tym, że nośniki reklamowe mogą szybko się wyprzedać. Potrzebujesz kampanii na ostatnią chwilę? Reklama digital to świetne rozwiązanie – łatwo ją zaplanować nawet w krótkim czasie.
Słodycze fot. Oliwia Dostatnia
Zima to czas, kiedy słodycze stają się nieodłącznym elementem naszych chwil relaksu – od świątecznych łakoci po słodkie przyjemności, które umilają chłodne dni. Okres świąteczny, Sylwester i Nowy Rok to doskonałe okazje do promocji tych produktów. Idealnymi nośnikami reklamowymi są citylighty oraz billboardy, które skutecznie przyciągną uwagę klientów szukających słodkich upominków przez całą zimę.
Fundacjefot. ZnajdźReklamę.pl
Wraz z początkiem roku wiele osób zaczyna myśleć o rozliczeniu podatkowym, co stwarza doskonałą okazję do przypomnienia im o możliwości wsparcia organizacji pozarządowych. Działania reklamowe warto rozpocząć już w grudniu – zwiększy to szanse na większe zaangażowanie społeczne i skuteczniejsze zbiórki. Jeśli chodzi o nośniki reklamowe, to w tym przypadku świetnie sprawdzą się billboardy w miejscach o dużym natężeniu ruchu oraz siatki wielkoformatowe.
Zimowa kampania reklamowa ze ZnajdźReklamę.pl
Czy zima to idealny czas na reklamę Twojej marki? Pomyśl o outdoorze – w naszej ofercie znajduje się ponad 80 tysięcy nośników reklamowych w całej Polsce. Od billboardów, przez citylighty, aż po reklamy wielkoformatowe. A to oczywiście nie wszystko. Skontaktuj się z nami, a stworzymy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb i budżetu.