Czemu wybór idealnego formatu reklamy zewnętrznej ma znaczenie?

Czemu wybór idealnego formatu reklamy zewnętrznej ma znaczenie?

fot. www.commarts.com

Rynek reklamy zewnętrznej charakteryzuje się szerokim wyborem formatów nośników reklamowych! Od billboardów przez citylighty, aż po murale! Każdy nośnik różni się od siebie ceną, wielkością, lokalizacją, osiąganym zasięgiem i możliwościami kreatywnego zastosowania Twojej kreacji! Zatem – w natłoku tak wielu formatów reklamowych – który będzie idealnym wyborem dla Twojej kampanii zewnętrznej? Od tego zależy wiele parametrów, m.in. cel, budżet, Twoja grupa docelowa. Wszystkie parametry i wskazówki, jak je określić znajdziesz w naszym najnowszym ebooku 10 kroków do skutecznej reklamy zewnętrznej, czyli jak stworzyć efektywną kampanię outdoorową! Pobierz go zupełnie bezpłatnie i poznaj tajniki reklamy outdoorowej!

Odpowiedni format reklamy outdoorowej to droga do sukcesu Twojej kampanii

Wiesz już, że reklama outdoorowa (OOH) to możliwości reklamowe na różnorodnych formatów reklamowych. Jednak wiesz, czemu wybór poszczególnych formatów jest aż tak istotny? Dobór idealnego formatu wpływa na organizacje i w końcu sukces Twojej kampanii! A na idealny format reklamowy składa się wiele elementów, które pełnią kluczową rolę w idealnym wyborze.

Co należy wziąć pod uwagę przy doborze odpowiedniego formatu?

Cena:

Cena nośników outdoorowych może wahać się od 590 zł aż do 200 000 zł. Jest to oczywiście zależne głównie od wybranego formatu, ale także od jego lokalizacji i tym samym zasięgu!

Rozmiar:

Chcesz sprawić, żeby Twoja firma była widoczna z daleka? Reklama wielkoformatowa jest na to idealnym rozwiązaniem! Do tego formatu zaliczają się siatki wielkoformatowe, jak również murale. Te formaty to jedne z najbardziej spektakularnych form reklamy! Dzięki swojemu rozmiarowi charakteryzują się większym zasięgiem niż inne formaty!

Dynamiczność przekazu:

Interesuje Cię statyczna kreacja, która w jasny sposób dotrze do Twoich odbiorców? Sprawdź możliwości i potencjał billboardów, murali, reklamy na pojazdach komunikacji miejskiej! A może jednak chcesz postawić na dynamiczny przekaz, który swoją formą przyciągnie uwagę Twoich potencjalnych Klientów? Telebimy to nowoczesna forma reklamy, na której możesz umieścić swój przekaz video, krótki spot lub animacje!

Lokalizacja:

Centrum miasta, czy obrzeża, ogromne metropolie, czy małe miejscowości? W centrum miejsca znajdziesz najczęściej reklamę, która sama tam dojeżdża – czyli reklamę na pojazdach i wewnątrz komunikacji miejskiej – w autobusach, tramwajach i metrze! Ostatnio popularność w samym sercu dużych miast zyskały także citylighty i reklamy na przystankach! Chcesz postawić swoją reklamę w okolicy drogi szybkiego ruchu? Najczęściej spotykaną formą reklamy w tym miejscu to billboardy! Od lokalizacji zależy to, jaki format reklamowy jest dostępny na danym terenie!

Analiza wszystkich powyższych parametrów, dopasowanie ich do Twojego budżetu i celu kampanii wpłynie na wyniki Twojej kampanii! Planowanie idealnej kampanii outdoorowej i wybór odpowiednich formatów reklamowych to złożony proces, na który składa się wiele elementów.

Jak stworzyć efektywną kampanię outdoorową?

Chcesz przeprowadzić swoją własną kampanię reklamową, ale nie wiesz, gdzie zacząć? Pobierz bezpłatnie ebooka 10 kroków do skutecznej reklamy zewnętrznej, czyli jak stworzyć efektywną kampanię outdoorową i dowiedz się, na co możesz zwrócić uwagę planując kampanię, jak dobierane są poszczególne parametry w planowaniu strategii outdoorowej, poznaj różne formaty reklamy zewnętrznej i zobacz, jak działa ZnajdźReklamę.pl! Bo w ZnajdźReklamę.pl przeprowadzimy Twoją kampanię outdoorową! Sprawdź!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.