Czy warto reklamować się w małych miastach?

Czy warto reklamować się w małych miastach?

Czy małe miasta i miejscowości to nieodkryte źródło ogromnego zasięgu reklamy outdoorowej? Często pomijane małe miasta mogą stać się kluczem do sukcesu Twojej reklamy zewnętrznej! Odkryj zalety reklamy w małych miastach i sprawdź, czy jest to idealne miejsce na Twój przekaz!

Mniejsze koszty

Umieszczanie reklam w małych miastach może się opłacać! Lokalizacje nośników obejmujące mniejsze miasta mogą wpływać na mniejszą cenę poszczególnych reklam! Rynek reklamy outdoorowej w Polsce to nie tylko Warszawa, Kraków, Gdańsk, czy Wrocław! Odpowiednio umieszczona reklama w mniejszym mieście może skutecznie osiągnąć Twój cel – przy mniejszych kosztach!

Mniej nośników = mniejsza konkurencja

Reklama w mniejszym mieście ma większe prawdopodobieństwo bycia zauważoną i wzbudzenia zainteresowania wśród mieszkańców i przyjezdnych. Mniejsza liczba nośników dostępnych do wykupienia w danym miejscu niweluje liczbę rozpraszających reklam, które mogłyby się pojawić w pobliżu Twojego przekazu. Mniejsza liczba nośników może też jednak stać się problemem. Wolne miejsca w mniejszych miastach zdecydowanie szybciej zostaną wykupione niż te w większych – w których nośników zazwyczaj nie brakuje! Ważne jest wcześniejsze zaplanowanie odpowiedniego rozmieszczenia i wykupienie danego miejsca, gdy jest ono jeszcze dostępne.

Zasięg w mniejszych miastach

Odpowiednio rozplanowane rozmieszczenie nośników outdoorowych w Twojej kampanii wpływa na jej skuteczność! Przestrzeń miejska w mniejszych miastach ze względu na swój małą wielkość jest prostsza do rozplanowania i potencjalnego zagospodarowania. Jeśli chodzi o zasięg kampanii – z odpowiednim planem rozmieszczenia nośników małe miasta i miejscowości spokojnie mogą dorównać dużym aglomeracjom! Ważną informacją, której nie można pominąć w trakcie planowanie swojej kampanii jest to, że w małych miastach mieszka większość Polaków. Prawie 70% Polaków miesza poza dużymi miastami! Wykorzystaj potencjał małych miast w swojej kampanii 🙂

Zatem – czy warto reklamować się w małych miastach i miejscowościach?

Reklama w małych miastach może stać się naprawdę opłacalną inwestycją, która skutecznie osiągnie Twoje cele. Zmniejszony koszt oraz mniejsza konkurencja w tych miejscach stają się ogromnym plusem i wpływają na wyniki Twojej kampanii. Umieszczenie Twojej reklamy w takich okolicach jest naprawdę ciekawą opcją na efektowne zwiększenie zasięgu promocji i szybkie trafienie z przekazem do mieszkańców mniejszych miast. Zatem – czy warto? Warto! Wykorzystaj potencjał dotarcia do 70% Polaków, reklamuj się w małych miastach i zobacz, jakie korzyści czekają na Ciebie w tych miejscach!

Jak stworzyć efektywną kampanię outdoorową?

Chcesz przeprowadzić swoją własną kampanię reklamową, ale nie wiesz, gdzie zacząć? Pobierz bezpłatnie ebooka 10 kroków do skutecznej reklamy zewnętrznej, czyli jak stworzyć efektywną kampanię outdoorową i dowiedz się, na co możesz zwrócić uwagę planując kampanię, jak dobierane są poszczególne parametry w planowaniu strategii outdoorowej, poznaj różne formaty reklamy zewnętrznej i zobacz, jak działa ZnajdźReklamę.pl! Bo w ZnajdźReklamę.pl przeprowadzimy Twoją kampanię outdoorową! Sprawdź!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.