Czy dobra lokalizacja reklamy outdoorowej ma znaczenie? W obecnych czasach umiejętne rozmieszczenie przekazów to przepis na sukces. W końcu nie bez powodu mówi się, że trzy najważniejsze elementy reklamy to: lokalizacja, lokalizacja i jeszcze raz lokalizacja. Możemy być pewni, że odpowiednie rozmieszczenie nośników determinuje świetne wyniki w większości kampanii outdoorowych, jednak w przypadku ostatniej promocji naszego Klienta był to absolutnie kluczowy element. Kampania firmy Wawel to nie tylko świetna grafika, ale także precyzyjnie wybrane miejsca, które pozwoliły dotrzeć z przekazem do podróżujących w ważnych momentach ich podróży. Bo co mogło być bardziej trafne dla promocji słodkich przysmaków idealnych do podróży niż najważniejsze węzły komunikacyjne w polskich miastach: dworce PKP i PKS oraz lotniska? 🙂
Kilka słów o naszym Kliencie
Wawel to niekwestionowany lider wśród polskich firm cukierniczych, cieszący się ogromnym uznaniem i popularnością. Ich produkty od lat mają swoje stałe miejsce w domach wielu Polaków. Od kultowych batonów przez wyśmienite czekolady, aż w końcu po pyszne żelki – które zagrały główną rolę w ostatniej kampanii firmy zorganizowanej z pomocą ZnajdźReklamę.pl. Mowa oczywiście o Travelkach – żelkach, z którymi podróż od razu staje się przyjemniejsza. Bez względu na to, czy wyruszamy w daleką podróż czy też tylko przemieszczamy się między miastami, Travelki staną się nieodłącznym elementem naszego bagażu – i to także nasz Klient chciał przekazać odbiorcom swoich reklam 🙂
Cel
Nasz Klient zwrócił się do nas z prośbą zorganizowania ogólnopolskiej kampanii promującej żelki Travelki. Naszym celem było dotarcie do określonej grupy odbiorców – w odpowiednim momencie i najbardziej skutecznym miejscu. Bo to właśnie lokalizacja była w tej kampanii najważniejsza i stała się wiodącym czynnikiem decydującym o efektywności kampanii. Ale więcej o tym później 🙂
Czas kampanii: 01.07-31.08.2023
Wykorzystane formaty reklamowe: Reklamy na dworcach, reklamy na lotniskach, citylighty, DOOH
Projekt reklamy:
“Travelkuj ze smakiem” – to hasło, które zostało umieszczone na kilkudziesięciu nośnikach, starannie rozmieszczonych w strategicznych punktach na przestrzeni całej Polski. Slogan reklamy w połączeniu z kreatywną grafiką rzuca się w oczy i przyciąga uwagę wszystkich podróżujących. Wawel postawił na dynamiczną i kolorową reklamę, która idealnie oddaje ducha kampanii. Umieszczona na grafice uśmiechnięta kobieta przemierzająca trasę na skuterze doskonale wpisuje się w atmosferę podróży. Przywołuje ona pozytywny nastrój i przypomina o przyjemnościach z podróżowania – które zdecydowanie zapewniają nam Travelki 🙂
Za kobietą widzimy kultowe atrakcje turystyczne, które bez problemu identyfikuje każdy podróżnik – od majestatycznej Statuy Wolności, aż po charakterystyczną Wieżę Eiffla – bo Travelki mogą towarzyszyć nam wszędzie 🙂Na przekazie oczywiście także nie mogło zabraknąć samych Travelków, dlatego umieszczone pod hasłem prezentują różnorodność smaków, jakie kryją się w wielokolorowych opakowaniach. Cały przekaz dopełnia odnośnik do strony internetowej, na której odbiorcy mogą zapoznać się z asortymentem firmy i smakami żelków oraz dokonać zakupu.
Plan rozmieszczenia
W procesie poszukiwania idealnych nośników reklamowych skupiliśmy się na strategicznych lokalizacjach – miejscach, w których najczęściej spotkamy podróżujących. Szukaliśmy nośników zlokalizowanych głównie w pobliżu, a najlepiej bezpośrednio na dworcach PKS i PKP w największych miastach w Polsce. Przedstawiliśmy Klientowi precyzyjną analizę potencjalnych powierzchni w lokalizacjach takich jak – Trójmiasto, Warszawa, Poznań, Wrocław. Nasz wybór padł na dworce ze względu na to, że to są punkty, w których tłumy podróżnych spędzają bardzo dużo czasu oczekując na swój autobus, czy pociąg. Chcieliśmy dotrzeć z przekazem do podróżujących w momencie, w którym są otwarci na zakup kolejnej przekąski – i chętni na zaspokojenie swoich potrzeb.
Po szczegółowej i sprawnej selekcji najskuteczniejszych powierzchni zlokalizowanych w pobliżu największych węzłów komunikacyjnych w Polsce postanowiliśmy zaproponować Klientowi możliwość rozszerzenia kampanii. Kolejnym ciekawym rozwiązaniem okazały się nośniki umieszczone na lotniskach. Dzięki umieszczeniu reklam w takich lokalizacjach przekaz mógł dotrzeć do podróżujących praktycznie każdym środkiem transportu. To rozwiązanie rozszerzyło zasięg kampanii i pozwoliło na dotarcie do większej liczby odbiorców z grupy docelowej. Kombinacja lokalizacji, jaką zastosowaliśmy to idealny sposób na zainteresowanie potencjalnych Klientów w różnych momentach ich podróży. Travelki nie tylko przypomniały o sobie, ale także skutecznie utrwaliły się w pamięci podróżujących.
Zobacz efekty kampanii!
Travelki w Warszawie
Travelki w Gdańsku
Travelki w Sopocie i Gdyni
Travelki w Poznaniu
Travelki w Krakowie
Travelki w Katowicach
Travelki we Wrocławiu
Twoja reklama ze ZnajdźReklamę.pl!
Szukasz idealnego miejsca na swoją reklamę? Pozwól, że Ci w tym pomożemy! W ofercie ZnajdźReklamę.pl znajdziesz różne formaty reklamowe – od billboardów przez citylighty, aż po murale! Wybór należy do Ciebie – a jest w czym wybierać. W naszej bazie znajduje się ponad 70 tysięcy nośników rozmieszczonych po całej Polsce – od dużych miast do małych miejscowości! Skontaktuj się z nami i poznaj moc outdooru!