Zaprojektowanie idealnego designu billboardu jest kluczowe w stworzeniu skutecznej kampanii reklamowej – zwłaszcza, gdy ta kampania ma dotyczyć tak ważnej kwestii, jak przekazania 1,5% podatku na wybraną organizacje. To właśnie teraz NGO-sy, fundacje i stowarzyszenia pojawiają się w outdoorze i informują o swoich działaniach potencjalnych odbiorców. Ale jak zrobić to, żeby przekaz był na tyle jasny i zrozumiały, żeby nawet zabiegany odbiorca mógł zrozumieć o co w nim chodzi? Projektowanie reklamy od tekstu przez grafiki, spójność z identyfikacją oraz kreatywne podejście to skomplikowany proces, który musi być dokładnie przemyślany. To od tego zależy, czy odbiorca zwróci uwagę na reklamę, zrozumie przekaz na niej umieszczony i co najważniejsze – czy zostanie on przez niego zapamiętany! Zatem, jak projektować, żeby darczyńcy zauważyli kampanię 1,5%? Sprawdź!
Jak zaprojektować wyróżniający się billboard?
Odpowiedni, przykuwający uwagę i wyróżniający się design reklamy to niezwykle istotny element Twojej kampanii. To także wszystko, co widzi Twój odbiorca podczas pierwszego kontaktu z reklamą, który wpływa na ocenę Twojej marki, a następnie decyduje o potencjalnym zaangażowaniu w przekaz. Zatem – na co musisz zwrócić uwagę, żeby zwracali uwagę na Twoją reklamę? Sprawdź, jak przygotować odpowiedni projekt reklamy outdoorowej.
Numer KRS na pierwszym planie
W kampanii procentowej należy wyróżnić kilka kluczowych elementów, które zachęcą potencjalnych darczyńców do wsparcia danej organizacji non-profit, fundacji lub stowarzyszenia. Jednym z najważniejszych jest numer KRS (Krajowego Rejestru Sądowego). Powinien on być najlepiej widoczny, czytelny i widoczny nawet z dużej odległości. Stanowi on potwierdzenie legalności danej organizacji, ale także daje możliwość łatwego spisania numeru w celu umieszczenia go w swoim rozliczeniu podatkowym. Zaleca się skorzystanie z dużego i wyraźnego fontu bezszeryfowego, który umieszczony na kontrastującym tle od razu będzie rzucał się w oczy jako pierwszy element, który zauważy odbiorca.
Logo i strona www fundacji – daj się poznać!
Odbiorca Twojego przekazu musi mieć możliwość szybkiego znalezienia Twojej organizacji i danych kontaktowych w celu dowiedzenia się więcej na temat działań, jakie podejmujecie. Nie zapominaj umieścić tych elementów w widocznym miejscu.
Emocje i zaangażowanie na Twoim projekcie
W przypadku organizacji non-profit, kluczowe jest budowanie emocjonalnego zaangażowania odbiorcy. Stwórz przekaz, który poruszy serca i pobudzi do działania. Zdjęcia lub grafiki powinny być wyraziste i odzwierciedlać istotę problemu, któremu dana organizacja stara się zaradzić.
Lokalizacja, lokalizacja i jeszcze raz lokalizacja
Za skuteczną kampanią i rzucającym się w oczy designem stoi jeszcze lepszy plan rozmieszczenia nośników. Kluczowe jest umiejscowienie billboardu czy innego formatu reklamowego w strategicznym punkcie, który zagwarantuje maksymalną widoczność i dotarcie do docelowej grupy odbiorców.
Nie wiesz jaki projekt zrobić? Zobacz kampanie zrealizowane z pomocą ZnajdźReklamę.pl i zainspiruj się 🙂
Kampania ze ZnajdźReklamę.pl!
Szukasz idealnego miejsca na Twoją kampanię? Pozwól, że Ci w tym pomożemy! Zaplanujemy dla Ciebie efektywną kampanię, dobierzemy idealne miejsca na Twoją reklamę i prześlemy Ci precyzyjny raport z naszych działań – a to wszystko zrobimy z 1 umową i 1 fakturą! Nie masz jeszcze swojego projektu – nic nie szkodzi! Zaprojektujemy dla Ciebie skuteczny billboard, citylight lub inny format reklamowy, który trafi do Twoich potencjalnych Klientów! Skontaktuj się z nami i sprawdź, jaką moc ma outdoor!