Jaki rodzaj reklamy zewnętrznej wybrać? Murale, citylight…

Jaki rodzaj reklamy zewnętrznej wybrać? Murale, citylight…

Citylighty, billboardy, murale, telebimy – to tylko niektóre z licznych form reklamy zewnętrznej. Każdy format ma swoje indywidualne zalety i zastosowanie. Chcesz zwiększyć czas kontaktu z reklamą? Postaw na reklamę w komunikacji miejskiej lub na przystankach. Dlaczego akurat tam? Często osoby w oczekiwaniu na komunikacje miejską, a także w podróży są zmuszeni do „pochłaniania” przekazów, które są w ich pobliżu! Chcesz dotrzeć do różnych zakątków miasta? Oklej autobus miejski swoją reklamą! A może chcesz postawić na dynamiczność przekazu – zobacz, co mogą dać Ci telebimy! Poznaj najpopularniejsze formaty reklamowe i sprawdź, który z nich spełni Twoje cele promocyjne!

Billboardy

Billboard – twarz outdooru, standard w przestrzeni miejskiej i wybór nr 1 w reklamie zewnętrznej! Billboardy były z nami od dawna i zostaną na długo – bo po prostu są skuteczne! Trafiają do odbiorców, przekazują jasne komunikaty i budują świadomość marki! Wybór billboardu jako nośnik reklamy to pierwszy krok do skutecznego pokazania się w przestrzeni! Ich skuteczność kryje się w odpowiedniej lokalizacji, stałej ekspozycji oraz przyciągającemu wzrok komunikatowi. Duże, dobrze oświetlone banery na budynkach lub dedykowanych konstrukcjach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu to sprawdzony przepis na Twój sukces.

Citylighty

Citylighty, w skrócie CLP, to nośniki reklamowe o wymiarach 1,2×1,8m często wykorzystywane w reklamie zewnętrznej w miastach. Zlokalizowane są one w często uczęszczanych miejscach, takich jak deptaki, węzły komunikacyjne czy przystanki komunikacji miejskiej, co zapewnia stałą ekspozycję i dużą liczbę odbiorców. Ich stosunkowo nieduży rozmiar sprawia, że stają się częścią miejskiego krajobrazu, a dzięki temu Citylighty stanowią idealne uzupełnienie kampanii outdoorowych. Nowoczesna forma i estetyczny design tych nośników zbuduje wizerunek Twojej marki.

Murale

 

Mural reklamowy może być powiewem świeżości w Twojej kampanii outdoorowej! Oczywiście billboardy to wybór numer jeden dla kampanii OOH – i nas to nie dziwi! Korzyści billboardów są niezliczone. Jednak z pewnością warto także wziąć pod uwagę murale jako formę reklamy. Czemu? Murale przykuwają wzrok i uwagę, tworzą autentyczną ciekawość w świadomości ich odbiorców i do tego po prostu pięknie wyglądają! Umiejętność przyciągnięcia uwagi odbiorcy to mocna strona murali reklamowych, która może także przełożyć się na wzrost zainteresowania marką.

Jest to nietypowa forma reklamy, która może również obrać charakter lokalny urozmaicając przestrzeń miejską! Jak? Przez stworzenie niesamowitych malunków o tematyce regionalnej na gmachach budynków, czy pustostanach! W krajobrazie miejskim odpowiednio zaprojektowany mural reklamowy może zaspokajać potrzebę obcowania z pięknem, zakrywając puste mury budynków i tym samym przyciągając uwagę swoją estetyką!

Chcesz poznać więcej formatów reklamowych? Bezpłatną do pobrania ofertę wraz z cenami oraz dokładnymi opisami każdego z formatów w ZnajdźReklamę.pl znajdziesz tutaj: Oferta ZnajdźReklamę.pl.

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.