Jesień i zima – najlepszy czas na kampanię reklamową fundacji i stowarzyszeń

Jesień i zima – najlepszy czas na kampanię reklamową fundacji i stowarzyszeń

Jesień i zima to idealny moment, by fundacje oraz stowarzyszenia zwiększyły swoją widoczność poprzez reklamę. To najlepszy czas, by przypomnieć o sobie tym, którzy niebawem będą decydować, komu przekażą 1,5% swojego podatku – w końcu wielkimi krokami zbliża się okres rozliczeń podatkowych.  Z reklamą outdoorową masz możliwość skutecznie budować rozpoznawalność organizacji, trafiając do szerokiego grona odbiorców i zyskując większe wsparcie.

Kiedy się reklamować?

Najlepsze miesiące na kampanię outdoorową dla fundacji i stowarzyszeń to styczeń, luty, marzec i kwiecień. Warto jednak nie zwlekać z rozpoczęciem działań – późny start kampanii może ograniczyć Twoje możliwości wykorzystania jej potencjału do maksimum. 

A kiedy rozpocząć prace nad kampanią i rezerwować nośniki? Zrób to już w listopadzie i grudniu. Końcówka roku to intensywny okres reklamowy dla wielu branż, dlatego im wcześniej zaczniesz działać, tym większa szansa na dostępność najatrakcyjniejszych lokalizacji.

Jakie lokalizacje i nośniki będą najlepsze?

Postaw na billboardy i siatki wielkoformatowe w centrum miast oraz przy głównych drogach. Reklama umieszczona na codziennych trasach do pracy lub w pobliżu miejsc rekreacyjnych skutecznie zapisuje się w pamięci odbiorców. Dobrym wyborem są też citylighty w przestrzeni miejskiej. Jeśli Twoja fundacja lub stowarzyszenie działają lokalnie, warto skupić się na regionalnej kampanii reklamowej, która lepiej dotrze do mieszkańców.

Jak powinna wyglądać skuteczna reklama fundacji?

W kampanii outdoorowej kluczowe jest wyeksponowanie najważniejszych informacji. Z całą pewnością, jedną z nich jest numer KRS. Powinien on być dobrze widoczny, nawet z dużej odległości, ponieważ jest niezbędny do przekazania 1,5% podatku oraz potwierdza wiarygodność organizacji. Warto wybrać duży, bezszeryfowy font, dzięki czemu całość będzie czytelna. Kampania powinna także angażować i wywoływać emocje. Postaw na kreacje, które przemówią do odbiorców i wzbudzą ich empatię. Zdjęcia i grafiki powinny być wyraziste, ukazując istotę problemu, na który Twoja fundacja odpowiada. Na koniec, nie zapomnij o czytelnych danych kontaktowych – osoby zainteresowane wsparciem, nie powinny mieć problemu ze znalezieniem informacji o organizacji i sposobach pomocy.

Zainspiruj się! Zobacz kampanie dla fundacji i stowarzyszeń, przeprowadzone ze wsparciem ZnajdźReklamę.pl 

Stowarzyszenie Opieki nad Zwierzętami “Nadzieja Na Dom”

Fundacja Cancer FightersFundacja Po DRUGIEPrzystań Ocalenie

Fundacja Sexed.pl

Fundacja W788

Kampania dla stowarzyszenia lub fundacji? ZnajdźReklamę.pl zadba o Twoją reklamę!

Zaplanujemy Twoją kampanię outdoorową. Skontaktuj się z nami, a wybierzemy dla Ciebie najlepsze miejsca spośród 80 tysięcy dostępnych nośników w całej Polsce i dostarczymy szczegółowy raport z wynikami. Nie masz jeszcze gotowego projektu? Żaden problem! Stworzymy dla Ciebie efektowną kreację, która przyciągnie uwag. Skontaktuj się z nami i przekonaj się, jak skuteczna jest reklama outdoorowa!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.