Kampania OOH „EU BLUE SCHOOLS” dla Gdyńskiego Akwarium

Nasza firma nawiązała współpracę z Gdyńskim Akwarium, a jej efektem jest kampania outdoorowa zlokalizowana w strategicznych punktach Gdyni. Każdy, kto choć trochę interesuje się branżą OOH dobrze wie, że Trójmiasto to bardzo specyficzny rejon pod względem tej formy reklamy, głównie za sprawą Uchwały Krajobrazowej. W związku z tym realizacja kampanii była nie lada wyzwaniem, jednak finalnie z powodzeniem udało się ją zorganizować. Przez cały wrzesień na ulicach Gdyni oglądać można kreatywne plakaty umieszczone na citylightach, czyli nośnikach w wiatach przystanków komunikacji miejskiej. Poniżej kilka słów na temat Akwarium Gdyńskiego i wspaniałej idei kampanii!

Gdyńskie szkoły są… niebieskie

W 2021 aż 11 gdyńskich szkół będzie kłaść nacisk na edukację związaną z ochroną mórz i oceanów, dołączając do „Europejskiej Sieci Niebieskich Szkół”. Udział w projekcie, który koordynuje Akwarium Gdyńskie i Wydział Środowiska Urzędu Miasta Gdyni, zakończy się uzyskaniem przez placówki specjalnych certyfikatów. 

Odnajdź Błękit

#EUBlueSchools to placówki oświatowe, które do swojego programu nauczania włączają edukację z zakresu świadomości morskiej. Odbywa się to poprzez realizację projektów szkolnych prowadzonych przez uczniów pod okiem nauczycieli lub przez włącznie wiedzy o morzu do różnych przedmiotów: biologii, geografii, plastyki, muzyki, a nawet języków obcych. W Gdyni jest to zadanie o tyle proste, ponieważ miasto od początku projektowane było jako wrota do morza.

Niezależnie od tego czy mieszkamy nad wielką wodą czy nie, warto wprowadzić ocean do sal lekcyjnych. Wszystkie certyfikowane placówki oświatowe stają się inicjatorami zmian na rzecz zrównoważonego rozwoju oceanów, dzielą się doświadczeniami z nauczycielami i uczniami z innych szkół z sieci, łączą się z szerszą społecznością zajmującą się przeciwdziałaniem analfabetyzmowi morskiemu.

Szerzenie Ocean Literacy jest szczególnie istotne w kontekście rozpoczętej przez ONZ Dekady Oceanów (2021–2030), której hasłem przewodnim jest „nauka, której potrzebujemy dla oceanu jakiego pragniemy” (the science we need for the ocean we want). 

Sieć Europejskich Niebieskich Szkół

To projekt aktywnej edukacji, który polega przede wszystkim na dostarczaniu uczniom rzetelnych informacji na temat mórz i oceanów, wspieraniu inicjatyw na rzecz ochrony wód, budzeniu w młodym pokoleniu ciekawości i wrażliwości czy stworzeniu spotkań edukacyjnych – przestrzeni do wymiany myśli, opinii i doświadczeń.

Samo tworzenie sieci to inicjatywa Komisji Europejskiej, wspierana przez Dyrekcję Generalną ds. Gospodarki Morskiej i Rybołówstwa, opracowana przez partnerów Koalicji EU4Ocean. 

Polska już przyłączyła się do tkania Network of European Blue Schools, bo jak mawiał Jacques-Yves Cousteau: „To jest nasza nadzieja, że dzieci urodzone dzisiaj będą miały 20 lat przed sobą, trochę zielonej trawy pod gołymi stopami, świeże powietrze do oddychania, trochę błękitnej wody do żeglowania i wieloryba na horyzoncie, aby pomarzyć.”

Poniżej prezentujemy niezwykle efektowne kreacje reklamowe przygotowane przez Akwarium Gdyńskie. Realizacja takich kampanii to dla nas czysta przyjemność!

Jeśli szukasz odpowiedniej formy reklamy dla swojego biznesu i chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów za pomocą nośników reklamowych zlokalizowanych w przestrzeni miejskiej, serdecznie zapraszamy do kontaktu! Nasi doradcy dołożą wszelkich starań, aby przygotować dla ciebie satysfakcjonujące propozycje!