Najbardziej kreatywni w cyfrowej reklamie outdoorowej

Najbardziej kreatywni w cyfrowej reklamie outdoorowej

Za nami coroczny konkurs na najbardziej kreatywną kreację cyfrową organizowany przez agencję Ocean Outdoor’s! Ogłoszono 6 wspaniałych, którzy w tym roku wyróżnili się nieszablonowym podejściem do reklamy DOOH. Ten format reklamy outdoorowej wykorzystuje cyfrowe ekrany do umieszczenia przekazu reklamowego w przestrzeni miejskiej. To, co wyróżnia DOOH to możliwość udynamicznienia przekazu, szybkiej zmiany kreacji na nośniku oraz ogromny potencjał czekający na kreatywnych twórców! I można powiedzieć, że się doczekał 😉 Za z pozoru prostymi kreacjami stoi kreatywność Teamu, który nad nimi pracował! A kreacje, które za chwilę zobaczycie cechują się kreatywnym minimalizmem, praktycznością i oryginalnością! Miłego oglądania! 🙂

Kategoria komercyjna

The best of the best – EE: EE Home Safe

Dostęp do najważniejszych informacji to podstawa – i firma EE dobrze o tym wie! Firma umożliwia wykorzystanie aplikacji, które pozwalają na bezpieczny powrót do domu. Jednak firma postanowiła rozszerzyć swoje działania  – a efekt ich pracy zasługuje na ogromne uznanie. Reklama marki wykorzystuje dane przesyłane na żywo tak, aby w czasie rzeczywistym pokazywać dane na temat przejazdów, które ułatwiają planowanie podróży! Ponadto, kamery HD rozpoznają samotne kobiety w otoczeniu. Po co? W celu oświetlenia ich otoczenia i użycia specjalnej technologii do pokazania możliwych przejazdów lub bezpiecznych przestrzeni w pobliżu!

II nagroda – Zoom by Ocado: Blinking Fast Delivery

Jeśli jakąś reklamę mielibyśmy nazwać ” najbardziej nieszablonową” to właśnie wskazalibyśmy na tę kreację! Czemu? Bo napędzana jest mruganiem odbiorców. Nieważne, jak dziwnie to brzmi – ważne, że działa! Reklama była swego rodzaju torem wyścigowym, na którym postacie były poruszane mrugnięciem! Kto szybciej mruga – ten szybciej dotrze do mety! Kreatywny billboard promował dostawę produktów ze sklepu spożywczego Zoom by Ocado – a wspomniane postacie wykorzystane w reklamie to kultowe brand hero marki!

III nagroda – Solgar: Golden Lights

Ta reklama oświetla ulicę i poprawia samopoczucie Brytyjczyków! W związku z panującą jesienią i nadchodzącą zimą wśród mieszkańców Wielkiej Brytanii problemem staje się tzw. SAD – choroba afektywna sezonowa, znana także jako depresja sezonowa. Z pomocą przychodzi im niezwykle jasny citylight marki Solgar producenta suplementów i witamin! Reaguje on na ciemność i rozświetla ulicę, gdy zajdzie słońce!

Kategoria charytatywna

I nagroda – The Trussell Trust: Put it on your list

Kampania organizacji Trussell Trust jest odpowiedzią na ogromny wzrost liczby osób korzystających z banków żywności. Aż 81% więcej osób skorzystało z tego rozwiązania w 2021 roku! Wraz z tym ogromnym wzrostem, wzrasta także zapotrzebowanie banków na produkty. Put it on your list, czyli umieść to na swojej liście to kampania, która informuje kupujących o tym, czego aktualnie potrzebuje bank żywności znajdujący się najbliżej nośnika!

II nagroda – British Heart Foundation: Lifesaving Beats

Umiejętność wykonania prawidłowej resuscytacji krążeniowo-oddechowej to podstawa! British Heart Foundation postanowiło na ciekawy sposób edukowania Brytyjczyków, ucząc ich odpowiedniego tempa resuscytacji przez ich ulubione piosenki! A pomógł im w tym Spotify! I tak, piosenki, które mają prędkość 100-120 uderzeń na minutę mogą ratować życie!

III nagroda – Mayhew: Mayhew Mini Me’s

Czy adoptujemy psy, które są podobne do nas? Okazuje się, że tak! Najnowsze badania potwierdzają – chętniej adoptujemy psy, które wyglądem przypominają nas samych! Jak wykorzystać te dane do reklamy outdoorowej? Schronisko Mayhew zrobiło to w świetny sposób – wykorzystując specjalna technologię wykrywającą twarz – tak, aby następnie dopasować ją do psa, który czeka na adopcje!

Twoja kreatywna reklama cyfrowa w outdoorze

W ofercie ZnajdźReklamę.pl znajdziesz innowacyjne, ciekawe i efektowne formaty reklamowe! Od przystanków przez paczkomatu, aż po reklamy wielkoformatowe! Dopasujemy Twój budżet, grupę docelową i cel kampanii do idealnych nośników outdoorowych! A w naszej bazie masz w czym przebierać! Baza ZnajdźReklamę.pl liczy ponad 60 000 nośników zewnętrznych w różnych lokalizacjach w całej Polsce – od wielkich aglomeracji do małych miejscowości! Skontaktuj się z nami – i poznaj moc reklamy outdoorowej!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.