Najnowsza kampania reklamowa Louis Vuitton

Sami przyznacie, że jest coś bardzo romantycznego i magicznego w  najnowszym billboardzie Louis Vuitton.

Tło billboardu stanowi Paryż, zaś na planie głównym widzimy Luwr oraz unoszący się nad nim balon. Jego zagadka  jest rozwiązana w spocie telewizyjnym, który jednocześnie jest pierwszą  telewizyjną reklamą luksusowego domu mody w historii telewizji komercyjnej.

Paryż i jego tajemnice … Przez wieki, najwspanialsze intrygi zostały utkane w Luwrze, oazie kultury i historii.
Nieustraszona kobieta wchodzi do tej uniwersalnej świątyni i akcja rozwija się w czasie. Po spotkaniu z Mona Lisą i mistrzami włoskimi, uzbrojona w klucz i obserwowana przez mężczyznę, chcącego poznać jej sekret –   odkrywa tajemnicę  skrywaną od ponad 150 lat w legendarnym kuferku Louis Vuitton. Piękna kobieta opuszcza nieznane przestrzenie, a jej podróż dopiero się zaczyna, gdy gorące powietrze unosi balon, w celu  dalekiej podróży w poszukiwaniu  przeznaczenia.

L’invitation au Voyage, czyli  Zaproszenie do podróży to tytuł najnowszej kampanii.

Louis Vuitton to jedna z najbardziej rozpoznawalnych a zaraz najczęściej podrabianych marek na świecie. Tym razem zaprasza nas do odbycia podróży, która zaczyna się w paryskim Luwrze, a dalej… to już wie tylko modelka sterująca balonem 🙂  Kampania wykonana jest z niebywałym smakiem, a na zdjęciach i filmie widać  wszechobecny luksus, kojarzony z marką.  Reklama dalekich wojaży w pięknym towarzystwie zachęca do skorzystania z oferty podróżniczego asortymentu Luois Vuitton.

 

Reżyseria:  Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin

Występuje: Arizona Muse.

Muzyka: “In the House – In a Heartbeat” by John Murphy

 

Źródło: www.louisvuitton.com