Marzec w ZnajdźReklamę.pl – sprawdź, co działo się u nas w tym miesiącu!

Marzec w ZnajdźReklamę.pl – sprawdź, co działo się u nas w tym miesiącu!

Jak minął marzec w ZnajdźReklamę.pl? Intensywnie i różnorodnie – to mało powiedziane! To zdecydowanie miesiąc fundacji i organizacji pozarządowych, które właśnie teraz mają idealny moment, by przypomnieć o możliwości przekazania 1,5% podatku na ważne cele. Nie zabrakło też spektakularnych kampanii z wykorzystaniem m,in siatek wielkoformatowych czy nowoczesnych rozwiązań DOOH. Brzmi intrygująco? Zatem sprawdźcie sami, co przyniósł nam marzec. 

Fundacja Cancer Fighters

Outdoor to jedno z najlepszych narzędzi, by nagłośnić ważną misję – zwłaszcza teraz, gdy tak wiele osób decyduje, komu przekazać swoje 1,5% podatku. To idealny moment, by przypomnieć o możliwości wsparcia! Na zdjęciach możecie zobaczyć naszą najnowszą realizację dla Fundacji Cancer Fighters. W przestrzeni miejskiej pojawiły się billboardy i siatki wielkoformatowe z małymi superbohaterkami, które każdego dnia walczą z chorobą i wspólnie zachęcają do przekazania 1,5% na działalność Fundacji. W akcję zaangażowali się także polscy influencerzy, którzy nie tylko pomogli zwiększyć zasięg kampanii, ale – co najważniejsze – sprawili, że na twarzach podopiecznych pojawiły się uśmiechy, spędzając z nimi wyjątkowy czas. Z Fundacją współpracujemy od kilku lat i za każdym razem jesteśmy pełni podziwu dla ich pasji, determinacji i ogromu dobra, które niosą. To dla nas znacznie więcej niż kolejna realizacja.

KRS Fundacji Cancer Fighters: 0000581036

Catering dietetyczny Fit Apetit 

Za nami kolejna współpraca z cateringiem dietetycznym Fit Apetit. Tym razem postawiliśmy na mocne uderzenie w kluczowych dzielnicach Warszawy, jak Wola, Włochy i ścisłe centrum. Jak osiągnąć efekt WOW? Siatki wielkoformatowe i billboardy w strategicznych miejscach to jedno, ale poszliśmy o krok dalej – umieściliśmy reklamy po obu stronach jezdni, tak aby przekaz otaczał odbiorców z każdej strony. Tego po prostu nie dało się przegapić! Dodatkowo świetna i świeża kreacja spotkała się z super odzewem. „Z Klientem znamy się już od kilku lat i prowadzimy razem kampanie. Można powiedzieć, że rozumiemy się bez słów, świetna komunikacja, trafny dobór nośników, co przekłada się na sukces marki w branży cateringów. Jestem z tego ogromnie dumna”– podsumowuje Katarzyna Kociubińska, odpowiedzialna za realizację kampanii po stronie ZnajdźReklamę.pl.

Saldeo Smart 

Za nami również kampania dla Saldeo Smart, nowoczesnego narzędzia do fakturowania, które ułatwia codzienną pracę księgowych. To świetny przykład na to, jak skutecznie można łączyć cyfrowe i tradycyjne formaty reklamy, tworząc spójną i zauważalną komunikację w przestrzeni miejskiej. W kampanii postawiliśmy na synergię ekranów DOOH i klasycznych billboardów, które razem zwiększyły zasięg i widoczność marki. Nośniki reklamowe pojawiły się w dwóch miastach – Warszawie i Krakowie, zapewniając dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Dynamiczne treści na ekranach DOOH przyciągały uwagę w tętniących życiem centrach handlowych, a tradycyjne billboardy budowały długoterminową obecność marki w miejskim krajobrazie. Po raz kolejny przekonaliśmy się, że DOOH i klasyczny outdoor to duet, który świetnie się uzupełnia, skutecznie wzmacniając rozpoznawalność marki i angażując odbiorców.

Otwarte Klatki

Czy outdoor może poruszać ważne tematy? Oczywiście! I to na wiele sposobów. Doskonałym przykładem jest kampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki, które postawiło na billboardy oraz reklamę na pojazdach komunikacji miejskiej. Co sprawia, że ich przekaz przyciąga uwagę i skłania do refleksji? Mocne, trafne hasła, które nie pozostawiają odbiorców obojętnymi. Dzięki strategicznej lokalizacji nośników, kampania dociera do szerokiego grona osób, zachęcając do zastanowienia się nad losem zwierząt i zmianą nawyków. To dowód na to, że outdoor to nie tylko reklama – to także przestrzeń do rozmowy o ważnych sprawach.

Hydro

Twoje ogłoszenie o pracę ginie w morzu innych ofert? Masz wrażenie, że komunikaty nie trafiają do właściwych osób we właściwym czasie? A może szukasz sposobu, by wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć najlepsze talenty? Reklama outdoorowa może być brakującym elementem Twojej strategii rekrutacyjnej. Billboardy i citylighty w kluczowych lokalizacjach skutecznie przyciągają wzrok potencjalnych kandydatów, zwiększając widoczność Twojej oferty pracy. Właśnie na takie rozwiązanie postawił nasz klient – Hydro, lider w branży aluminium i energii odnawialnej. 

Kampania dopasowana do Twoich potrzeb

Potrzebujesz wsparcia w kampanii outdoorowej? Jesteśmy do Twojej dyspozycji! W ZnajdźReklamę.pl zadbamy o każdy aspekt Twojej kampanii – od koncepcji, przez produkcję i montaż, aż po analizę efektów. Tworzymy reklamy, które przyciągają uwagę i działają – chcesz się przekonać?

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.