Reklamy nieruchomości: Jak branża deweloperska promuje się w outdoorze

Reklamy nieruchomości: Jak branża deweloperska promuje się w outdoorze

Szukając nowego mieszkania czy domu, zwykle skupiamy się na lokalizacji, cenie i metrażu. Ale zanim w ogóle zaczniemy przeglądać oferty, ktoś musi zwrócić naszą uwagę na konkretne nieruchomości. I tutaj w grę wchodzi reklama. W branży nieruchomości konkurencja potrafi być naprawdę zacięta, dlatego dobrze przemyślana kampania reklamowa może mieć ogromny wpływ na sukces sprzedażowy inwestycji.

Branża deweloperska chętnie wykorzystuje reklamę outdoorową jako główną formę swojej promocji. To właśnie dzięki reklamom zewnętrznym, firmy są w stanie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i skierować przekaz do osób zainteresowanych zakupem nieruchomości. Deweloperzy najczęściej decydują się na kreacje, które w jasny i atrakcyjny sposób przekazują informacje o nieruchomości. Chcesz poznać tajniki reklamy outdoorowej w branży deweloperskiej?

Przeczytaj nasz wpis i dowiedz się…

…jak deweloperzy reklamują się w outdoorze

Kreatywny projekt

Na grafice reklam deweloperów najczęściej znajdziemy różne elementy, które mają za zadanie przyciągnąć uwagę i zainteresowanie potencjalnych nabywców, a także przekazać najważniejsze informacje dotyczące nieruchomości. Deweloperzy stosują różne strategie wizualne. Często w przypadku inwestycji skierowanej do rodzin z dziećmi, wykorzystuje się wizerunek szczęśliwej rodziny w wybudowanym domu. Ma to na celu wywołanie emocji i skojarzeń ze szczęśliwym rodzinnym życiem w promowanej nieruchomości. Najczęściej wykorzystywane są barwy ciepłe, kojarzące się ze spokojem, azylem czy wytchnieniem.

W przypadku inwestycji, które skupiają się na nowoczesności, na grafikach można zobaczyć wizualizuję skończonego już budynku pokazującą zarówno jego piękno, jak i nowoczesny styl. Reklamy inwestycji, które są bardziej ekskluzywne i prestiżowe są utrzymywane w eleganckiej tonacji, często z wykorzystaniem koloru czarnego. Oprócz tego często można zauważyć złote oraz chromowane akcenty, podkreślające luksusowy charakter i wysoki standard nieruchomości.

Deweloperzy coraz częściej, choć według nas wciąż zbyt rzadko, decydują się na kreatywne podejście, które zwiększa szansę na lepszą zapamiętywalność reklamy. Interesujący projekt, zabawa słowem i odrobina tajemniczości sprawiają, że odbiorcy bardziej angażują się w reklamę, a media chętniej o niej piszą.

fot. Katarzyna Bobińska fot. Eko-Park S.A.

Lokalizacja

W branży deweloperskiej odpowiednia lokalizacja reklam outdoorowych ma kluczowe znaczenia dla skuteczności kampanii reklamowej. Najczęściej reklamy z tej branży zobaczymy na drogach prowadzących do inwestycji, która jest reklamowana. Bardzo popularne jest wykorzystanie haseł i określanie dystansu do nowego miejsca, np. ,,już za 2km może być Twoje miejsce na ziemi”. Reklama kierunkowa w tej branży bardzo dobrze się sprawdza, przyciąga uwagę i przede wszystkim – zapada w pamięć.

Umieszczenie reklam w okolicy nowo wybudowanych budynków, czy dzielnic mieszkaniowych może być bardzo efektywne. Potencjalni nabywcy chętni na kupno swojego mieszkania najczęściej szukają ofert w okolicy, która ich interesuje, dlatego umieszczenie reklam w pobliżu wybudowanych nieruchomości to sposób na dotarcie do osób aktywnie poszukujących mieszkań. Dobrym rozwiązaniem jest także umieszczanie nośników w najbardziej ruchliwych miejscach w mieście, dzięki którym można znacznie zwiększyć zasięg swojej promocji. Reklama poradzi sobie także w pobliżu biurowców. Reklamy w okolicy korporacji i dużych firm przyciągają uwagę osób, które pracujące w tych miejscach, mogą być zainteresowane kupnem nieruchomości.

Mniej oczywiste, ale równie skuteczne są reklamy na lotniskachczyli miejscach, przez które każdego dnia przewijają się tysiące podróżnych, często o wysokiej sile nabywczej. Jest to więc świetny sposób na dotarcie do zamożniejszych klientów, którzy mogą być zainteresowani zakupem nieruchomości premium, jak apartamenty w prestiżowych lokalizacjach czy luksusowe domy. To również szansa na dotarcie do międzynarodowego grona klientów, zwłaszcza jeśli inwestycja jest atrakcyjna dla zagranicznych inwestorów. Wysoka widoczność w strategicznych miejscach, takich jak strefy odbioru bagażu czy hale odlotów buduje prestiż marki i zwiększa jej rozpoznawalność.

Format

Reklamy w większych miastach, czy aglomeracjach to świetny sposób na dotarcie do dużej liczby odbiorców. Doskonale sprawdzą się tutaj siatki wielkoformatowe, które nawet w zatłoczonym mieście – skutecznie wyróżniają się i skupiają na sobie uwagę. Jest to jeden z najbardziej efektownych nośników. Dzięki swoim imponującym rozmiarom są doskonale widoczne nawet z dużej odległości, co czyni je idealnym narzędziem do promowania inwestycji. Na tak dużej powierzchni można umieścić wszystkie kluczowe elementy, takie jak wizualizacja budynku, logo dewelopera oraz najważniejsze informacje, w tym adres inwestycji i dane kontaktowe. Dużym atutem tych reklam jest ich lokalizacja — zazwyczaj w centrach miast lub przy kluczowych węzłach komunikacyjnych. Dodatkowo są podświetlane, co zapewnia ich widoczność przez całą dobę.


fot. Bartosz Kasperkiewicz 

 

Twoja reklama ze ZnajdźReklamę.pl!

Szukasz idealnego miejsca na swoją reklamę? Pozwól, że Ci w tym pomożemy! W ofercie ZnajdźReklamę.pl znajdziesz różne formaty reklamowe – od billboardów przez citylighty, aż po murale! Wybór należy do Ciebie – a jest w czym wybierać. W naszej bazie znajduje się ponad 65 tysięcy nośników rozmieszczonych po całej Polsce – od dużych miast do małych miejscowości! Skontaktuj się z nami i poznaj moc outdooru!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.