Planujesz kampanię świąteczną? Sprawdź, o czym musisz pamiętać!

Planujesz kampanię świąteczną? Sprawdź, o czym musisz pamiętać!

Święta są tuż, tuż – a ty wciąż nie masz gotowego planu na przedświąteczną promocję Twojego sklepu? Nic nie szkodzi – zacznij działać teraz, a nie przegapisz najlepszej okazji na promocję! Właśnie w tym okresie następuje dynamiczny wzrost sprzedaży! Według danych Payu wśród ich Klientów obroty w Black Friday 2021 wzrosły wówczas średnio o 160% w porównaniu do innych listopadowych dni tego roku! Black Friday, a co za tym idzie zarówno Black Week oraz Cyber Monday to czas na pokazanie się Twojej marki wśród zainteresowanych i chętnych do zakupów Klientów!

Działaj już TERAZ!

Najważniejsze w skutecznej przedświątecznej kampanii jest skrupulatne i szczegółowe przygotowanie planu! Planu, który potrzebuje czasu do wdrożenia. Dlatego najlepszy czas na rozpoczęcie Twoich działań już trwa! Nie przegap okazji i przygotuj się na najgorętszy okres zakupowy!

Przenalizuj swoje wyniki z zeszłego roku

Przeprowadzasz kampanie świąteczne co roku, a może poprzedni był Twoim pierwszym razem? Jeśli tak – to świetnie! Wyniki z poprzedniej kampanii są wartościowym źródłem informacji o Twoich odbiorcach oraz o tym co działa, a co nie! Przenalizuj budżet, lokalizacje reklamy, jej częstotliwość, odbiorców i wszystkie parametry, które zostały zastosowane w reklamie. Dowiedz się więcej o Twoich odbiorcach!

Poznaj swoją grupę docelową

Analizując wyniki, zagłęb się w potrzeby i zachowania Twojej grupy docelowej – poszukaj zmian, trendów – czy coś zmieniło się w ich zachowaniu? Czy jakaś promocja zainteresowała ich bardziej niż inna? Czy byli bardziej skłonni do zakupu przez telefon, czy komputer? Poznaj Twoich Klientów i stwórz reklamę zgodną z ich preferencjami!

Stwórz swoją specjalną okazję na Black Friday!

Odpowiednia promocja to nie wszystko – stwórz okazję, która przyciągnie nowych Klientów do Twojego sklepu. Bo właśnie o to chodzi w Black Friday – o zniżki i rabaty! Stwórz specjalne rabaty, kody rabatowe lub obniżaj cenę w przypadku kupowaniu określonych zestawów – pokaż Twoim Klientom, że warto przyjść właśnie do Twojego sklepu!

Treść, treść i jeszcze raz content marketing!

Personalizacja treści dla Twojej grupy docelowej to podstawa! Klienci doceniają reklamy, które idealnie trafiają w ich potrzeby i zainteresowania! Zapewnij im doświadczenia dopasowane do ich indywidualnych potrzeb!

Koniec roku? Czas na planowanie kampanii OOH!

Grudzień to także najbardziej gorący okres dla reklamy outdoorowej! Wolne miejsca na nośnikach znikają bardzo szybko – każda firma chce być obecna w ten wyjątkowy czas w każdej przestrzeni reklamowej. Reklamy zewnętrzne trafiają do szerszego grona odbiorców, którzy w szale zakupowym chętnie pochłaniają przekazy i są bardziej otwarci na reklamy. Reklama OOH w okresie przedświątecznym trafia do odbiorców, którzy są już w trakcie zakupów lub już je planują! Zainspiruj swoich potencjalnych Klientów do kupna Twoich produktów lub skorzystania z usług Twojej firmy! Niezwykle istotne jest także to, aby działania kampanii outdoorowej zaplanować z dużym wyprzedzeniem, tak, aby w pełni wykorzystać tę kluczową datę dla Twojej sprzedaży! Terminy grudniowe cieszą się bardzo dużym powodzeniem – nie przegap okazji! Zaplanuj swój przyszłoroczny budżet już dziś!

Skontaktuj się ze ZnajdźReklamę.pl!

Chcesz zdążyć dotrzeć ze swoją ofertą do Twoich Klientów na Black Week? Celujesz w to, żeby Twoja reklama skutecznie zachęciła Klientów do zakupów w Twoim sklepie? Chcesz pokazać się ze swoją reklamą na największych portalach społecznościowych – Facebooku, LinkedInie, czy Instagramie, a może chcesz znajdować się w wynikach wyszukiwania Twoich Klientów na Google lub Bingu? Nie ma sprawy!

W ZnajdźReklamę.pl kompleksowo zajmiemy się Twoją kampanią w digitalu i offline! Reklamuj się dokładnie tam, gdzie znajdują się Twoi nowi klienci! Optymalizowanie lokalizacji pozwala precyzyjnie docierać do osób o profilu zgodnym z Twoją grupą docelową. Ponadto, dzięki reklamie w Internecie dostarczymy Ci dokładne dane na temat Twoich potencjalnych klientów. W każdym, otrzymanym od nas raporcie, zobaczysz liczbę osób przekierowanych na Twoją stronę. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.