W obecnym dynamicznym świecie, reklama online jest nieoceniona! Ten format reklamowy napędzany nowymi technologiami i ciągle zmieniającymi się potrzebami i oczekiwaniami konsumentów jest wciąż w ruchu! Trendy ewoluujące wraz z użytkownikami pokazują, że warto jako firma trzymać rękę na pulsie – świeże podejście do reklamy w Internecie jest tu zdecydowanie kluczowe. Sprawdź, jakie trendy utrzymują się w reklamie online i zobacz, jak skutecznie zaistnieć w wirtualnej przestrzeni 🙂
Reklama wzmocniona sztuczną inteligencją
Obecność tworów sztucznej inteligencji w reklamach już nikogo nie widzi, ale wciąż zachwyca 🙂 Dyskusje na temat potencjału AI nie znikają w mediach społecznościowych, a wszelkie eksperymenty z możliwościami AI są zdecydowanie mile widziane. Mimo już dłuższej obecności i dostępności narzędzi takich jak, Midjourney czy Chat-GPT, użytkownicy social mediów wciąż zachwycają się nad jakością wygenerowanego przez AI contentu. Najświeższym przypadkiem virala opartego na sztucznej inteligencji była kampania „W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem”, której realizacje obiegły cały Internet w Polsce. Na zdjęciach wygenerowanych przez AI widzimy zwierzęta leśne z nałożonym kaskiem – proste, a skuteczne. Kampanie dopełniały świetne hasła reklamowe, które skradły serca użytkownikom 🙂
Hiperpersonalizacja
Ogólniki już często się nie sprawdzają. Użytkownicy natomiast za to uwielbiają reklamy, które są idealnie spersonalizowane pod ich zachowania, potrzeby i preferencje. Stworzenie reklamy idealnej dla Millenialsów, czy Gen Z, wykorzystanie wiedzy o tych grupach, dopasowanie do nich treści, np. kreacja przekazu nawiązującego do uwielbianego przez daną grupę serialu, czy filmu, to świetny początek budowy więzi marki z odbiorcą. Zwiększa to także szanse na konwersję, dzięki odpowiednim dopasowaniu ofert i rekomendacji – użytkownicy widzą reklamy, które ich naprawdę interesują.
Influencer marketing
Trend, który ciągle powraca, a nawet można pozwolić sobie na stwierdzenie, że to trend, który nigdy nie odchodzi. Współpraca z influencerami każdego roku jest szeroko omawiana w branży marketingowej. Nic w tym dziwnego – influencer marketing to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania, wiarygodności marki oraz stworzenie silniejszej społeczności. Influencer – twórca posiadający już swoje grono obserwujących, który idealnie dopasowuje się do wartości i wizerunku marki może pomóc firmie dotrzeć do grupy, która jeszcze nie miała możliwości jej poznać. I nie tylko konta o ogromnym, wielotysięcznym zasięgu są tu skuteczne. Firmy często zwracają się do nano-influencerów, którzy równie dobrze mogą wypromować markę wśród swojej grupy odbiorców, a najlepiej widoczne jest to na TikToku oraz Instagramie.
Wysokiej jakości video – wciąż na topie!
Wideo to popularny format reklamowy, którego popularność utrzymuje się na wysokim poziomie już od wielu sezonów. Jego możliwości nie słabną, wręcz przeciwnie – firmy potrafią coraz lepiej wykorzystać jego potencjał tworząc kreatywne materiały wysokiej jakości. Video stanowi potężne narzędzie do budowania więzi z odbiorcami – zarówno jeśli mówimy o długich filmach, jak i krótkich reklamach.
Zobacz wpisy na temat reklamy video i poznaj lepiej ten popularny format:
Jaka powinna być skuteczna reklama video?
Czemu warto zainwestować w video marketing?
Chcesz dotrzeć do nowych odbiorców ze skuteczną reklamą? Zrób swoją kampanię reklamową ze ZnajdźReklamę.pl!
ZnajdźReklamę.pl to zespół specjalistów, w których ręce możesz powierzyć swoją reklamę. Kompleksowo realizujemy zarówno kampanie outdoorowe dla naszych Klientów – od planowania, przez wydruk i montaż, aż po raportowanie efektów, a także specjalizujemy się w skutecznej reklamie online, która dotrze prosto do Twojego Klienta! Zyskaj więcej czasu na zajmowanie się swoimi sprawami – planowanie skutecznej kampanii reklamowej zostaw nam. 🙂 Bo współpraca z nami to oszczędność czasu – wszystko zrobimy za Ciebie!