Preferencje naszych odbiorców zmieniają się z roku na rok. Wraz z tym widzimy ewolucje i rozwój nowych kanałów marketingowych, które pozwalają nam do nich dotrzeć. Oznacza to, że trafienie ze skutecznym przekazem do naszego potencjalnego klienta nie musi wiązać się jedynie z wykorzystanie tradycyjnych mediów reklamowych. Wystarczy spojrzeć na Connected TV (CTV) – nowy sposób, w jaki reklamy docierają do widzów w trakcie oglądania ich ulubionych filmów i programów, zmieniając to, w jaki sposób myślimy o reklamie telewizyjnej.
Poznaj i wykorzystaj rosnący trend konsumpcji Connected TV do skutecznej strategii reklamowej. Zobacz, czemu warto zwrócić uwagę na tę formę reklamy!
Connected TV. Połączenie z odbiorcą na nowym poziomie
Wyobraź sobie swoją reklamę dokładnie dopasowaną do potrzeb swojej docelowej grupy odbiorców, pojawiającą się pomiędzy dwoma najgorętszymi hitami filmowymi lub przed najbardziej popularnym programem telewizyjnym, który przyciąga miliony widzów. Dzięki Connected TV to możliwe! Reklamy Connected TV (CTV) prezentowane są w formie wideo podczas oglądania filmów, programów telewizyjnych czy innej treści na platformach streamingowych, takich jak Netflix i Disney+. Cała ta magia dzieje się za pośrednictwem telewizora Smart TV, jak na przykład Apple TV, albo poprzez podłączone urządzenia, takie jak Roku czy konsola do gier.
Precyzyjne targetowanie
W odróżnieniu od tradycyjnych reklam telewizyjnych, reklamy CTV charakteryzują się możliwością precyzyjnego targetowania i personalizacji. Wykorzystując dane o zachowaniach oglądających, ich zainteresowaniach i danych demograficznych, reklamodawcy mogą dostarczać lepiej dopasowane reklamy. Takie podejście nie tylko oferuje lepsze rezultaty reklamowe, ale również umożliwia reklamodawcom śledzenie i analizę efektywności kampanii. Reklamodawcy CTV mogą polegać na targetowaniu przypominającym możliwości reklamy online, w których firmy docierają do segmentów odbiorców na podstawie ich poziomu dochodów, zachowań, czy poziomu wykształcenia. Reklamy Connected TV umożliwiają także targetowanie lokalne oparte na lokalizacjach konsumentów pochodzących z adresu IP użytkownika. Co to oznacza? Firmy mogą kierować swoją reklamę tylko, np. na mniejsze miejscowości lub na konkretny region geograficzny znajdujący się w pobliżu reklamowanego przez nas sklepu.
Zrób swoją kampanię reklamową ze ZnajdźReklamę.pl i zyskaj więcej!
By przebić się ze swoją ofertą należy mieć rękę na pulsie, testować różne formy reklamy i weryfikować wstępne założenia. Naszym celem jest rozwój biznesu naszych Klientów. Dlatego też stale analizujemy wyniki, podejmujemy testy, by wzmocnić sprzedaż i jesteśmy na bieżąco z aktualnymi trendami. Jeśli działasz w e-commerce i chcesz by Twoja firma miała wyższą widoczność w internecie, a tym samym wyższe obroty – skontaktuj się z nami!
Napisz maila na adres: agata.borek@znajdzreklame.pl. Agata przygotuje Ci ofertę szytą na miarę, a nasi specjaliści poprowadzą efektywną kampanię reklamową.