Dlaczego warto zainwestować w reklamę wielkoformatową?
Reklama wielkoformatowa to jedna z najbardziej widowiskowych form reklamy outdoorowej! Wyróżnia się oczywiście rozmiarem oraz niezwykle atrakcyjną lokalizacją – najczęściej […]
Jak ZnajdźReklamę.pl sadzi drzewa ze swoimi Klientami
Co ZnajdźReklamę,pl ma do sadzenia drzew? Więcej niż Ci się wydaje! Bo w ZnajdźReklamę.pl postanowiliśmy postawić na zrównoważony rozwój i […]
5 zasad dobrego designu – czyli jak zaprojektować billboard reklamowy
Billboard – twarz outdooru, standard w przestrzeni miejskiej i wybór nr 1 w reklamie zewnętrznej! Billboardy były z nami od […]
Reklama zewnętrzna vs reklama internetowa
Ze wszystkich dostępnych obecnie form reklamy najmocniej wyróżniają się dwie, które wyjątkowo wpadły w gust konsumentów! Mówimy oczywiście o reklamie […]
DOOH – jak reklama cyfrowa rozwinęła rynek nośników zewnętrznych
Przyszłość rozwijającego się rynku reklamy outdoorowej jest już z nami! DOOH wszedł na rynek z impetem i zdecydowanie na razie […]
Reklama outdoorowa w branży gastronomicznej
Gdy reklama outdoorowa staje się coraz bardziej popularna, a jej potencjał wciąż rośnie, różne marki i branże postanawiają przeznaczyć swoje […]
Kody QR – jak skutecznie połączyć outdoor z digitalem
Kody QR widzimy wszędzie – na plakatach, billboardach, ulotkach! Są one wykorzystane na różnorodne sposoby w marketingu outdoorowym! Czemu? Ponieważ […]
Zwrot wydatków na reklamę: wzrost ROAS o 170% w 2 miesiące!
ROAS to skrót od „Return On Ad Spend” („zwrot z wydatków na reklamę”). Jest to jeden z istotnych wskaźników mówiących, […]
Marketing polityczny – kampania wyborcza w reklamie zewnętrznej
Zbliżające się wielkimi krokami wybory to idealny czas na rozpoczęcie działań w zakresie marketingu politycznego. To, jak kandydat zostanie zaprezentowany […]
Reklama OOH i motoryzacja? Salon, który robi to dobrze!
Reklama outdoorowa to wybór numer 1 w przygotowywaniu strategii promocyjnej w branży motoryzacyjnej i to nie bez powodu! 🙂 Reklama […]
Budowa świadomości marki dzięki reklamie outdoorowej
fot. Allegro tech Budowanie świadomości marki to klucz w dotarciu do Klienta! Reklama outdoorowa jest świetnym sposobem na pokazanie marki, […]
Microsoft Advertising – dlaczego warto reklamować się w Bing
Na rynku przepełnionym reklamami w wyszukiwarce Google pojawił się istotny konkurent – Microsoft Advertising, wcześniej znany jako Bing Ads. Jego […]
Jak branża e-commerce reklamuje się w outdoorze?
Sprzedaż w e-commerce gwałtownie wzrasta – według raportu amerykańskiego Biura Statystyki Pracy sprzedaż internetowa wzrosła o 83% tylko w 2020 […]