Blog ZnajdźReklamę.pl

Najnowsze wiadomości i ciekawostki ze świata reklamy, dowiedz się więcej i poznaj moc reklamy!

Zapisz się na newsletter

„Pokaż jaja, dekolt, wałek i zderzaki”!

Kojarzycie charakterystyczne billboardy z hasłami „Pokaż dekolt!”, „Pokaż jaja!”, „Pokaż wałek!” oraz „Pokaż zderzaki!” ?  Widniały one na nośnikach większych […]

25 st. 2013 Kampanie reklamowe

Najnowsza kampania Link4 reklamująca ubezpieczenia podróżne

Sezon narciarsko-snowboardowy w pełni, tym samym końca zimy nie widać. Tegoroczna pogoda sprzyja twórcom poniższej reklamy.

23 st. 2013 Kampanie reklamowe

Outdoor a inne formy reklamy

Marketing internetowy w dzisiejszych czasach stał się niemal koniecznością. Każda firma prowadząca działalność, powinna istnieć także w sieci.

Blog Znajdzreklame.pl nagrodzony w konkursie „Blog Roku 2012”

Już po raz piąty polskie firmy konkurowały w konkursie na Blog Firmowy Roku. Dotychczas przez konkurs przewinęło się blisko 500 […]

16 st. 2013 Marketing

Smakowite reklamy zewnętrzne

Po wpisie o reklamie Heyah, który poza wątpliwym wzbudzeniem kontrowersji w grupie docelowej marki, pozostawił pewien niesmak wśród większości odbiorców […]

14 st. 2013 Kampanie reklamowe

Postępy w projekcie

W związku z niedługim uruchomieniem portalu znajdzreklame.pl, w firmie dzieje się ostatnio całkiem sporo. Do najważniejszych wydarzeń można zaliczyć wizytę […]

Kampania reklamowa Heyah z wizerunkiem Lenina wstrzymana

Jak daleko można  się posunąć, by o kampanii reklamowej było głośno? Jak widać, daleko. A jak daleko warto się posunąć? […]

08 st. 2013 Kampanie reklamowe

Pierwsi twórcy plakatów

Kim byli pierwsi twórcy plakatów i z jakich nurtów sztuki czerpali, czyli kilka słów o początkach reklamy zewnętrznej.

Sztuka a komercja

Sztuka a komercja na przykładzie plakatów – początki reklamy zewnętrznej.

Siła drzemiąca w reklamie zewnętrznej

Czym jest reklama zewnętrzna ? Reklama zewnętrzna, inaczej outdoor, OOH – out-of-home , umieszczana jest „poza domem”, czyli na ulicy, […]

Dlaczego billboard ?

Żyjemy w epoce informacji, gdzie dzięki nowoczesnym technologiom pędzimy po informacyjnej karuzeli, zaś możliwości internetu sprawiają, że informacja rozprzestrzenia się […]

Zagraniczne kampanie z wykorzystaniem QR kodów

W poprzednim wpisie mieliście okazję poczytać o potencjale jaki drzemie w technice QR kodów. Z teoretycznego punktu widzenia QR kody […]

11 gr. 2012 Kampanie reklamowe

Potencjał QR kodów

QR Code  to innowacyjny kod kreskowy w kształcie kwadratu pozwalający zapisać dowolne informacje znakowe i liczbowe. To również o oszczędność […]