
Najnowsza kampania reklamowa Louis Vuitton
Sami przyznacie, że jest coś bardzo romantycznego i magicznego w najnowszym billboardzie Louis Vuitton.

Kampania Amnesty International – Living in harmony
Human Piano jest elementem kampanii Amnesty International o nazwie Fight Discrimination in Europe. Kampania ta miała swój początek już w […]

Globalny wzrost wydatków na reklamę zewnętrzną
Według Outdoor Advertising Association of America (OAAA) globalne przychody reklamowe sektora out of home (OOH) wzrosły o 4,4 procent w trzecim […]

Jak zaplanować kampanię zewnętrzną ?
Organizacja kampanii outdoorowej może być bardzo skuteczna i efektywna, jeśli tylko będzie się przestrzegać kilku podstawowych zasad. We wpisie opiszę […]

Eksplozja okazji na koniec świata – kampania reklamowa Media Markt
„Kto powiedział, że oczekiwanie na koniec świata musi być pełne lęku i niepewności?” Z takiego założenia wyszła firma Media Markt, […]

Najbardziej kultowe billboardy z czasów, gdy królował Rock’n’Roll
Rock’n’Roll Billboards z Sunset Strip, autorstwa fotografa Roberta Landau to album prezentujący erę, kiedy rock był najważniejszy w historii muzyki. […]

Także pieszy jest odpowiedzialny za sytuację na drodze
„A pedestrian is also responsible for the situation on the road.” Kampania ma za zadanie uświadomić, że także pieszy jest […]

Bezrobotny roku – kampania United Colors of Benetton
Pamiętacie jak w zeszłym roku firma United Colors of Benetton powołała do życia fundację UNHATE ? Dała się ona poznać […]

Zasady projektowania plakatów outdoorowych
Wybór outdooru jako nośnik reklamy to pierwszy krok do skutecznego pokazania się w przestrzeni! Co dalej? Zaplanowanie tego, jak marka […]

Fotorelacja z III Targów eHandlu w Hali Stulecia
III Targi eHandlu w Hali Stulecia we Wrocław zakończyły się dla nas bardzo owocnie. Dziękujemy wszystkim zainteresowanym, którzy odwiedzili nasze […]

Rodzaje billboardów reklamowych
Na rynku reklamy zewnętrznej występują dwie główne kategorie wielkości billboardów: 12m2 (5,04m x 2,38m) oraz 18m2 (6m x 3m). Oprócz tych […]

Dlaczego warto korzystać z reklamy zewnętrznej?
Reklama zewnętrzna to świetny sposób, aby dotrzeć do ludzi w różnorodnych miejscach. Nieważne czy aktualnie pracują, rozmawiają przez telefon, bawią […]

Reklama Outdoor – czy stać na nią małe firmy?
Billboardy i inne formy reklamy zewnętrznej wydają się być poza zasięgiem małych firm. Powszechnie przyjmuje się, że taka forma reklamy […]