
Najbardziej kultowe billboardy z czasów, gdy królował Rock’n’Roll
Rock’n’Roll Billboards z Sunset Strip, autorstwa fotografa Roberta Landau to album prezentujący erę, kiedy rock był najważniejszy w historii muzyki. […]

Także pieszy jest odpowiedzialny za sytuację na drodze
„A pedestrian is also responsible for the situation on the road.” Kampania ma za zadanie uświadomić, że także pieszy jest […]

Bezrobotny roku – kampania United Colors of Benetton
Pamiętacie jak w zeszłym roku firma United Colors of Benetton powołała do życia fundację UNHATE ? Dała się ona poznać […]

Zasady projektowania plakatów outdoorowych
Wybór outdooru jako nośnik reklamy to pierwszy krok do skutecznego pokazania się w przestrzeni! Co dalej? Zaplanowanie tego, jak marka […]

Fotorelacja z III Targów eHandlu w Hali Stulecia
III Targi eHandlu w Hali Stulecia we Wrocław zakończyły się dla nas bardzo owocnie. Dziękujemy wszystkim zainteresowanym, którzy odwiedzili nasze […]

Rodzaje billboardów reklamowych
Na rynku reklamy zewnętrznej występują dwie główne kategorie wielkości billboardów: 12m2 (5,04m x 2,38m) oraz 18m2 (6m x 3m). Oprócz tych […]

Dlaczego warto korzystać z reklamy zewnętrznej?
Reklama zewnętrzna to świetny sposób, aby dotrzeć do ludzi w różnorodnych miejscach. Nieważne czy aktualnie pracują, rozmawiają przez telefon, bawią […]

Reklama Outdoor – czy stać na nią małe firmy?
Billboardy i inne formy reklamy zewnętrznej wydają się być poza zasięgiem małych firm. Powszechnie przyjmuje się, że taka forma reklamy […]

Podpisanie umowy inwestycyjnej.
Dzisiaj, w godzinach porannych udało nam się sformalizować naszą współprace z inwestorem Nasza Klasa spółka z.o.o. Najpierw, wraz z 6 innymi projektami, braliśmy udział […]

Kim jesteśmy ?
Zanim dowiecie się o naszym pomyśle, napiszemy kilka słów o nas. Wszystko zaczęło się kilka lat temu gdy zaczęliśmy nasze studia na […]