Cyfrowe ekrany to idealne płótno reklamowe dla kreatywnych firm! DOOH, czyli digital out-of-home zrobił furorę na rynku reklamy – zarówno w skali światowej, jak i na naszym własnym podwórku – w Polsce. Gdy w Polsce jest to dopiero rozwijające się medium (w naszym kraju znajduje się obecnie około 86 000 ekranów DOOH), w USA, czy UK ten format daje możliwości do stworzenia niesamowitych, hiperrealistycznych kreacji w 3D! Kreacje zza granicy mogą jednak stać się świetną inspiracją do stworzenia Twojej własnej kreatywnej i dynamicznej kampanii outdoorowej na cyfrowych ekranach! Sprawdź, jak marki wyróżniły się reklamą w DOOH!
One Good Thing – Capital One UK
Jedna mała, dobra rzecz – marka z branży finansowej Capital One UK napawa optymizmem w natłoku negatywnych nagłówków. Kampania „One Good Thing” nawiązuje do aktualnych wydarzeń, świąt, pogody w celu podkreślenia tego, jak firma może spełnić potrzeby swoich Klientów. Ekrany mają aktualizować się na bieżąco i szerzyć dobre wiadomości!
The Social Distancing Billboard – Fineco Bank
W środku pandemii, gdy obowiązywało wiele obostrzeń i ograniczeń i nie mogliśmy się zbliżać do siebie, bank FinecoBank poparł obostrzenia i przypomniał o nich społeczności. Złudzenie optyczne umieszczone na cyfrowym ekranie umożliwiało przeczytanie wiadomości jedynie, gdy odbiorca znajdował się więcej niż jeden metr od nośnika. Celem kampanii było uświadomienie o tym, że bezpieczeństwo jest w tym momencie najważniejsze.
Google Play Music – Google
Innowacyjna wieloformatowa kampania Google podpowiadała idealną ścieżkę muzyczną w danym momencie! Kampania opierając się na rzeczywistych elementach – takich, jak pogoda, ruch uliczny, wydarzenia na świecie, czy pora dnia, dopasowywała do tego playlistę w aplikacji Google Play Music! Odbiorcy zatem mogli wyszukać ją w aplikacji – i cieszyć się idealną ścieżką muzyczną w trakcie swojej podróży!
AI Anxiety Meter – Croatia Osiguranje
Nośnik, który mierzy poziom niepokoju przechodniów? Oczywiście! Kampania przeprowadzona w Chorwacji opierała się na kreatywnym wykorzystaniu digitalowego citylightu! Cel? Zwrócenie uwagi na niebezpieczeństwa długotrwałego stresu emocjonalnego i konsekwencje braku dbania o zdrowie psychiczne!
Make Google Do It – Google
Google znowu uderza ze swoją kreatywną kampanią DOOH! Mówiliśmy, że światowe marki uwielbiają cyfrowe reklamy! 😉 Kampania opierała się na różnych nośnikach outdoorowych, na których umieszczone były codzienne zadania, z którymi mógł pomóc Asystent Google. Bo to właśnie promocja wszechstronności tej funkcji była celem kampanii!
Twoja cyfrowa reklama ze ZnajdźReklamę.pl!
W ofercie ZnajdźReklamę.pl znajdziesz nowoczesne, ciekawe, a do tego bardzo efektywne formy reklamy, które dostosowane są do współczesnego odbiorcy! Pokaż charakter swojej marki tworząc spot reklamowy na telebimach w licznych miastach całej Polski. Skontaktuj się z nami, a pomożemy i doradzimy Ci w zakresie Twojej reklamy!