Billboardy w słusznej sprawie

Billboardy bardzo często promują różnego rodzaju kampanie społeczne i przyczyniają się tak zwanej słusznej sprawie. Po licznych kampaniach  reklamujących pakiety darmowych minut, ubezpieczenia, restauracje, czy w końcu sam outdoor,  warto dla odmiany o tym napisać. W dzisiejszym wpisie przykłady bilbloardów zachęcających do  bezpłatnych badań HIV oraz promujących bezpieczne i zdrowe życie seksualne.

AIDS Healthcare Foundation jest światową organizacją, która zapewnia opiekę medyczną dla ponad 100.000 osób w 22 krajach na całym świecie. Oprócz leczenia tysięcy osób żyjących z HIV i chorych na AIDS, to kluczowe wciąż jest podnoszenie świadomości i nacisk na profilaktykę, aby ocalić więcej istnień ludzkich.

Oto kilka billboardów, które pojawiły się głównie na ulicach Los Angeles, niektóre z nich już kilka lat temu, jednak  warto je pokazać, jako świetny przykład na edukowanie społeczeństwa i zwrócenie uwagi na ważne kwestie.

Billboardy w zabawny sposób namawiają do wykonania darmowego testu na HIV. Zresztą 30 lat HIV to o 30 lat za dużo (w tym roku mijają 32 lata).

Ambasadorem imponujących działań AIDS Healthcare Foundation jest Elizabeth Taylor. Poniżej billboard, który pojawił się w Los Angeles, w hołdzie zmarłej w 2011 roku legendzie kina.

Humor i lekka frywolność to zawsze dobry sposób na zwrócenie uwagi na problem. Kolejna porcja billboardów zachęca do tego, aby prowadzić rozsądne życie seksualne i i poprzez zabezpieczenie, uniknąć przenoszenia chorób i pozostać zdrowym.

 

Źródło zdjęć:  dailybillboard.blogspot.com