Pamiętacie ostatnią kampanię Heyah, która wzbudziła wiele głosów sprzeciwu i powszechne oburzenie ? Po kilka dniach została wstrzymana (więcej na ten temat), a następnie zastąpiona innym hasłem reklamowym. Rewolucja zmieniona została w rewelacje, o czym informowaliśmy na naszym fan page’u.
Natomiast wraz z początkiem marca, kampania całkowicie uległa zmianie. Tym razem w spocie reklamującym ofertę „60 minut za złotówkę do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych” występują cztery rozmawiające ze sobą bobasy. Żeby było ciekawiej bobasy udają gangsterów. Spot można obejrzeć poniżej.
Wiele osób zastanawiało się nad losem osób odpowiedzialnych za kampanię z Leninem. Pewnym jest, że za przygotowanie kampanii, działania w social mediach, kreacje w internecie oraz zakup mediów odpowiadają te same firmy, co w poprzedniej kampanii: Agencja G7, agencja Engine, agencja Interactive Solutions oraz dom mediowy Starcom.