DOOH – jak reklama cyfrowa rozwinęła rynek nośników zewnętrznych

DOOH – jak reklama cyfrowa rozwinęła rynek nośników zewnętrznych

Przyszłość rozwijającego się rynku reklamy outdoorowej jest już z nami! DOOH wszedł na rynek z impetem i zdecydowanie na razie nigdzie się nie wybiera! Bo DOOH ma potencjał do ogromnego rozwoju – aż w końcu jedynym ograniczeniem w tej formie reklamy będzie ludzka wyobraźnia! Reklama cyfrowa łączy w sobie korzyści statycznej reklamy outdoorowej oraz nowoczesną technologię, która udynamicznia przekaz. Ta świetna mieszanka to przepis na skuteczną reklamę outdoorową, od której nie da się oderwać wzroku! A potwierdzają to konsumenci – bo to właśnie dla nich DOOH jest jedną z najbardziej atrakcyjnych form reklamy!

DOOH – czyli tak naprawdę co to takiego?

DOOH to nic innego, jak dynamiczna reklama outdoorowa, która wykorzystuje nowoczesne technologie! Jest to reklama dostosowana do współczesnego odbiorcy, która zwraca na siebie uwagę i jest łatwa do zapamiętania! Wywodząca się z tradycyjnej reklamy outdoorowej ta forma wychodzi naprzeciw nowym oczekiwaniom i potrzebom konsumentów dostarczając do nich dynamiczną kreacje z jasnym przekazem! A w Polsce zaczynamy ją widzieć coraz częściej – zarówno na ulicy, jak również w galeriach handlowych!

Konsumenci uwielbiają reklamy cyfrowe!

Nawet czasem bardziej niż sami marketerzy! Badania firmy Kantar Group wykazały, że w 8 na 11 badanych krajów – to konsumenci byli bardziej otwarci na DOOH! To właśnie większość konsumentów (70%) twierdzi, że reklama cyfrowa jest „naprawdę aktualna” i przydatna jako medium informacyjne o produkcje i firmach! A DOOH nie tylko informuje – a także zachęca do interakcji! 38% ankietowanych odwiedziło stronę internetową widoczną na przekazie reklamowym, a 24% użyło kodu QR (więcej o potencjale kodów QR przeczytasz tutaj)!

Ogromny wzrost na rynku reklamy DOOH

DOOH szybuje w górę i wydaje się, że nic nie jest w stanie go zatrzymać! We wpisie Rynek DOOH osiągnie 14,3 mld USD do 2028 r. pisaliśmy o przewidywanym skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu wielkości globalnego rynku DOOH, który wyniesie 11,9%! A prekursorem tych prognoz jest wzrost wydatków na tę formę reklamy, dynamiczny rozwój gospodarczy miast, a także wpływ innowacyjnych technologii! Przewiduje się, że to VR – wirtualna rzeczywistość oraz AR – rzeczywistość rozszerzona, platformy oparte na chmurze oraz zainteresowanie Internetem rzeczy, czyli IoT będą miały duży wpływ na rozwój DOOH!

Twoja cyfrowa reklama ze ZnajdźReklamę.pl!

W ofercie ZnajdźReklamę.pl znajdziesz nowoczesne, ciekawe, a do tego bardzo efektywne formy reklamy, które dostosowane są do współczesnego odbiorcy! Pokaż charakter swojej marki tworząc spot reklamowy na telebimach w licznych miastach całej Polski. Skontaktuj się z nami, a pomożemy i doradzimy Ci w zakresie Twojej reklamy!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.