Jak zmienić przystanek w kreatywne OOH?

Jak zmienić przystanek w kreatywne OOH?

Reklama na przystanku ma swoje mocne strony – stała ekspozycja, dobre oświetlenie, tysiące odbiorców dziennie i długi czas kontaktu z reklamą. Możliwości promocji na przystankach są ogromne, a im bardziej kreatywne są kampanie, tym bardziej przyciągają naszą uwagę. Zobacz poniżej nieszablonowe kreacje zaprezentowane podróżującym komunikacją miejską.

IKEA i jej praktyczne przystanki

Firmy IKEA nie trzeba nikomu przedstawiać – szwedzka sieć zajmująca się produkcją i sprzedażą mebli od lat cieszy się popularnością na europejskim rynku. My sieć IKEA podziwiamy także za innowacyjne, nieszablonowe i oryginalne kreacje reklamowe, które przyciągają uwagę każdego. Firma jednak poszła o krok dalej w swojej promocji na przystankach. Nie masz czasu na pójście do sklepu i wypróbowanie wygody oraz komfortu kanapy? IKEA ma na to rozwiązanie  – postawienie swoich mebli na przystanku autobusowym. Oczekiwanie na autobus od razu staje się przyjemniejsze, prawda? 🙂

fot. webfactoryltd.com

Ale oczywiście, będąc firmą meblową nie trzeba od razu wystawiać swoich mebli w miejscach publicznych. 🙂 Dlatego IKEA zaczęła kierować klientów do swoich sklepów także innym sposobem – nawigacją na przystankach autobusowych! Wskazówki nawigacyjne kierujące do pobliskiego sklepu pojawiły się w 80 lokalizacjach w całym Londynie. Każda kreacja była tworzona indywidualnie – z dokładną liczbą kroków do sklepu i autobusami, które zawiozą nas z danego przystanku prosto pod sklep IKEA.

fot. www.famouscampaigns.com

Mcdonald’s – przystanki lubią kawę

Mcdonald’s wybrał inny sposób kierowania osób oczekujących na przystanku do ich restauracji. Przystanek wypełniony ziarenkami kawy? Czemu nie! Firma wpadła na pomysł zachęcenia podróżujących ich ograniczoną czasowo ofertą – darmową kawą przez… umieszczenie ziaren wewnątrz nośnika reklamy! Z upływem czasu przeznaczonego na promocję zmniejszała się także liczba ziarenek w nośniku!

fot. Cossette

Na gorące dni – skryj się pod dachem z lodów?

Amerykańska firma Ben&Jerry’s postanowiła pójść na całość z dekoracją przystanków w Londynie, Birmingham i Brighton. Elementy 3D, kod QR do kupienia produktu, a także.. zapach lodów! I to wszystko na jednym przystanku – ciężko się oprzeć! 🙂

fot. barnorama.com

Reklama, która ma zawstydzać

O następnej kreacji mamy mieszane uczucia – chyba przez to, że czujemy obowiązek pójścia na siłownię 😉 Sieć Fitness First postanowiła zachęcić oczekujących na autobus do skorzystania z ich klubów przez…. wagę. Ławeczka na przystanku posiadała wewnątrz skalę, która podłączona była podłączona do odczytu widocznego na ekranie obok. Zamysłem kampanii przeprowadzonej w Holandii było zawstydzenie pasażerów z nadwagą i skierowanie ich na siłownie.

fot. www.wired.com

Jak wykorzystać czas, gdy czekasz na autobus?

Nudzisz się w oczekiwaniu na autobus, czy tramwaj? Firma Sony doskonale Cię rozumie i dostarcza najlepsze rozwiązanie na twój problem – folie bąbelkową! 🙂 Przy okazji promocji PlayStation 2 firma postanowiła umilić podróżującym oczekiwanie na autobus przez zabawę z folią bąbelkową, na której widoczne są rozpoznawalne znaki kontrolera do konsoli PlayStation.

fot. popupcity.net

Twoja reklama na przystanku!

W ZnajdźReklamę.pl doceniamy możliwości reklam na przystankach autobusowych. Stała ekspozycja, dobre oświetlenie, tysiące odbiorców dziennie i długi czas kontaktu z reklamą – to właśnie mocne strony reklamy na przystankach! Zainteresowany? Skontaktuj się z nami, a pokażemy Ci jak skuteczna jest ta forma promocji.

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.