Kody QR – jak skutecznie połączyć outdoor z digitalem

Kody QR – jak skutecznie połączyć outdoor z digitalem

Kody QR widzimy wszędzie – na plakatach, billboardach, ulotkach! Są one wykorzystane na różnorodne sposoby w marketingu outdoorowym! Czemu? Ponieważ działają cuda – ułatwiają kontakt z reklamą i angażują odbiorców! Mimo, że jest to stosunkowo starsza technologia – to dotąd nikt nie wymyślił lepszego rozwiązania! Potencjał kodów na reklamach jest ogromny, a jego funkcjonalność wciąż przyciąga! Ta technologia zostanie jeszcze z nami na długo – a z kodów QR korzystają miliony! Według firmy McKinsey & Company 86,66% użytkowników smartfonów przynajmniej raz w życiu zeskanowało kod QR, a 36,40% skanuje co najmniej jeden kod QR tygodniowo! A według badania The Drum i YouGov, 75% konsumentów powiedziało, że planuje używać kodów QR w przyszłości. Zatem kody QR zostają z nami – i z pewnością są i będą obecne w reklamie outdoorowej!

TikTok w kodzie QR!

Pierwsza w historii reklama zewnętrzna TikToka? Świetna okazja do wykorzystania kodu QR! TikTok właśnie w ten sposób postanowił rzucić światło na mniej znanych artystów, którzy tworzą muzykę w aplikacji! Kod zabierał użytkowników do strony poświęconej utalentowanym muzykom!

fot. The Drum

Kod QR jako projekcja? Oczywiście!

Właśnie w ten sposób znany amerykański artysta Kanye postanowił zaskoczyć swoich fanów najnowszym produktem z linii Yeezy Gap! Projekcja kodu i kurtki pojawiła się w rożnych miejscach w Nowym Jorku, Chicago i Los Angeles! Kod prowadził do strony umożliwiającej przedsprzedaż kurtki! I tak naprawdę reklama nie potrzebowała nic więcej – szybko zyskała dużą popularność i wywołała szum w mediach społecznościowych!

fot. www.complex.com

Kod QR może przybrać różne formy!

Kod QR wcale nie musi mieć swojego klasycznego czarnego designu! Pikselowa grafika, która widoczna jest na poniższym billboardzie to nic innego, jak kod QR! Na kreacji widoczny jest Elton John z jego charakterystycznymi okularami. Całość przekazu dopełnia rzucające się w oczy różowe tło! Gdzie prowadzi Eltonowy kod? Na stronę internetową przeznaczoną do przekazywania darowizn na cele charytatywne!

Więcej o tej akcji przeczytasz tutaj!

fot. musebycl.io

Łączenie digitalu z outdoorem nie musi odbywać się tylko przez kody QR!

Nie chcesz umieszczać kodu QR na swojej reklamie, ale chcesz, żeby Klienci odwiedzili Twoją stronę? Mamy na to rozwiązanie! W ZnajdźReklamę.pl skutecznie i efektywnie łączymy kampanie outdoorowe z internetowymi! Podkreślenie i powielenie przekazu zarówno w outdoorze, jak i na urządzeniu odbiorcy wzmacnia go i zwiększa szansę na kontakt z reklamą. Czemu? Bo konsumenci są bardziej skłonni do kontaktu z marką, gdy w ich świadomości pojawił się już jej wizerunek! A widzenie reklamy w kilku miejscach, zarówno online, jak i offline może wpływać na konsumenta i już wtedy tworzyć w jego świadomości potrzebę zakupu. Bo działania w Internecie oraz OOH wzajemnie się uzupełniają! Więcej o tym przeczytasz tutaj! Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszymi doradcami!

To właśnie nasi niezastąpieni doradcy stworzą dla Ciebie plan skutecznej kampanii outdoorowej – i sprawnie połączą ją z działaniami w Internecie! Skontaktuj się z nami, a pomożemy znaleźć idealne miejsce zarówno offline, jak i online na Twoją reklamę!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.