Najlepsi w outdoorze w 2022 roku – Clio Awards rozdane!

Najlepsi w outdoorze w 2022 roku – Clio Awards rozdane!

Coroczne nagrody Clio Awards wyróżniają najkreatywniejsze i najoryginalniejsze projekty, reklamy, kreacje i komunikacje w branży marketingowej z całego świata. To są projekty, które nie tylko charakteryzują się nieszablonowym podejściem do reklamy – ale także wywołały szum w Internecie! A 2022 był świetnym rokiem dla reklamy outdoorowej – ogromny wzrost wydatków na tę formę reklamy sprawił, że w naszej okolicy zaczęło się pojawiać coraz więcej ciekawych i spektakularnych kreacji! Jurorzy Clio Awards docenili najlepsze! Sprawdź, jakie kreacje outdoorowe wyróżniły się w tym toku i zostały słusznie nagrodzone! Uchylamy rąbka tajemnicy – wśród nagrodzonych znalazł się także polski akcent! 😉

Heineken – Shutter Ads

Pandemia była powodem do zamknięcia wielu barów. Heineken chcąc pomóc właścicielom zamykających się lokali postanowili przenieść swoje reklamy ze standardowych przestrzeni reklamowych i nośników na witryny barów! Wynajem witryn zamkniętych barów był opłacalny przez firmę Heineken, dzięki czemu właściciele lokali zostali wsparci finansowo w tak ciężkiej sytuacji!

Pepsi – Better With

Od ponad 30 lat 3 największe sieci fast-foodowe z burgerami w USA w swojej ofercie mają Coca-Colę. Co na to Pepsi? Stawia na swoim – i chce pokazać światu, że burger smakuje lepiej z Pepsi! W celu promocji swojej idei firma zatrudniła artystkę origami, która z papierków po burgerach z logo znanych sieci ułożyła logo Pepsi! Tym samym firma symbolicznie nawiązała do tego, że ich napój pasuje do wszystkiego!

MINI – MINImalism – ParkDistanceControl

Niesamowicie kreatywna i minimalistyczna reklama świetnie pokazuje, że nawet w prostocie da się zawrzeć bardzo dużo! Paski z logo Mini stały się narzędziem do przekazania odbiorcy, jakie funkcje posiada samochód tej marki, m.in. czujniki wspomagania parkowania!

McDonald’s – Lights On

Jeden złoty łuk – i już wiadomo, o jaką markę chodzi! McDonald’s nie trzeba nikomu przedstawiać! Kampania outdoorowa zorganizowana w Wielkiej Brytanii promowała usługę McDelivery! Złoty łuk „wpada” do domu i oświetla jedno z okienek. Kreacje dopełnia hasło „We Deliver”. Proste, minimalistyczne, bez wzmianki o nazwie marki, czy usługi – a każdy i tak wie, o kogo i o co chodzi!

Netflix – The Art Of Stealing

Kampania „Sztuka kradzieży” przygotowana przez Gong Gliwice (Group One) także została nagrodzona podczas tegorocznych Clio Awards! Kreatywna kampania promowała premierę drugiego sezonu serialu pt. ,,Lupin” na platformie Netflix. Z tej okazji na Muzeum Narodowym w Krakowie zawisł billboard przedstawiający obraz ,,Dama z gronostajem”. Nie byłoby to nic dziwnego, gdyby dama nie została pozbawiona naszyjnika. Gdzie on się podział? Tuż obok pojawił się drugi billboard, na którym znany z serialu bohater Lupin trzyma w rękach ukradziony naszyjnik!

Twoja kreatywna reklama ze ZnajdźReklamę.pl!

Weź inspirację z nagrodzonych kampanii i także postaw na kreatywność! W ZnajdźReklamę.pl możesz przygotować nieszablonową, kreatywną oraz oryginalną kampanię, od której nie da się oderwać wzroku! Dzięki naszemu 10-letniemu doświadczeniu na rynku OOH poznaliśmy każdą stronę outdooru w Polsce. Mamy ponad 60 tysięcy nośników w ponad 500 miastach – i wciąż się rozwijamy! Skontaktuj się z nami, a znajdziemy idealne miejsce na Twoją reklamę! W naszej ofercie sprawdzisz dokładnie, jakie powierzchnie reklamowe proponujemy w interesujących Cię lokalizacjach.

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.