Nonstop you, czyli kampania wizerunkowa Lufthansy

Nonstop you, czyli kampania wizerunkowa Lufthansy

W najbliższym czasie na nośnikach zewnętrznych, środkach komunikacji miejskiej, a także prasie i Internecie, będziecie mogli zaobserwować kampanię Lufthansy. Kampania wizerunkowa funkcjonuje pod nazwą „Nonstop you” i ma na celu przybliżenie marki pasażerom. Kampania ruszyła 15 kwietnia i potrwa prawie do końca maja.

Linie lotnicze w ostatnich latach znacznie zyskały na popularności i cieszą się coraz większą liczbą pasażerów, którzy decydują się na ich usługi o wiele chętniej, niż kiedyś. Popularność ta wynika głównie ze względu na szeroki wybór tanich lotów i licznych promocji, takich linii jak: Ryanair i WizzAir. Albo, jak w przypadku LOTu, za sprawą dreamlinerów i lotów nie do końca przebiegających zgodnie z planem. Polacy latają chętniej i częściej, jednak znane im są głównie najtańsze linie lotnicze. Niemiecki przewoznik Lufthansa zamierza skuteczniej konkurować na trasach europejskich z innymi liniami lotniczymi, a zwłaszcza z ofertą przewoźników niskokosztowych. Dodatkowo chce przybliżyć klientom swoją markę i wyróżnić się na tle innych poprzez zapewnienie komfortu  lotu i obsługi najwyższych lotów.

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Kolle Rebbe, natomiast zakup mediów dom mediowy MindShare Polska.

Poniżej kilka wcześniejszych reklam Lufthansy.

Agencja M.e.c.h. The Communications House Berlin, 2007

Agencja McCann Erickson, Berlin, 2010

Slogan Lufthansy „Nonstop you” pierwszy raz pojawił się w mediach niemieckich w roku 2012. Wcześniej, od 2000 roku, firma reklamowała się pod hasłem „There is no better way to fly”.

Agencja Kolle Rebbe, 2012

A tutaj jeszcze bardzo przyjemny spot reklamowy z początku „Nonstop you” 2012.

 

źródła zdjęć: coloribus.com, marketing-news.pl

 

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.