Reklama outdoorowa w branży finansowej

Reklama outdoorowa w branży finansowej

Banki i inne firmy świadczące usługi finansowe stawiają na reklamę outdoorową! Czemu? Ponieważ reklama zewnętrzna tworzy świadomość marki, pozytywnie wpływa na relacje z konsumentem i buduje zaufanie do firmy. A to właśnie zaufanie w branży finansowej jest niezwykle ważne. Różne formy reklamy w outdoorze – od billboardów przez citylighty do telebimów docierają do odbiorców, przekazują najważniejsze informacje i zachęcają do zaangażowania. Firmy z branży finansowej korzystają z reklam zewnętrznych w celu ukazania swojej obecności – fizyczna reklama skutecznie przyciąga uwagę i zostaje zapamiętana przez odbiorców.

Reklama outdoorowa w branży finansowej buduje zaufanie

Zaufanie konsumenta jest wszystkim. To nie tylko zapewnienie konsumenta o racjonalności jego decyzji, ale także droga do długotrwałych relacji. Reklama poza domem buduje wiarygodność marki, a także zaufanie konsumentów. Tę tendencję odnotowały badania przeprowadzone przez firmę Rapport. Badanie wykazało, że marki, które przeznaczają 15% lub więcej swoich budżetów medialnych na reklamę OOH, odnotowały 24% wzrost zaufania do marki. Zaufanie konsumenta w branży bankowej, finansowej, spółdzielczej, czy hipotecznej jest szczególnie istotnym elementem w relacji z firmą i staje się kluczem do sukcesu. Dlatego właśnie nośniki OOH jako wiarygodne medium reklamowe stają się narzędziem budowania świadomości i zaufania do marki.

Reklama Mastercard w outdoorze – becenna

Jak przedstawić nowy branding? Najlepiej za pomocą reklamy outdooorowej! Firma Mastercard po 20 latach posiadania tej samej ikony postanowiła na mały rebanding. Nowe logo zostało przedstawione na kreatywnym billboardzie, na którym umieszczono charakterystyczne kręgi nachodzące na siebie. Kreacja zachwycała swoją niezwykłą estetyką idealnie przedstawiając ducha marki.

fot. medium.com

Żyj bogato z CITI Bank

Najdroższa kampania na świecie? Szacuje się, że kampania „Live richly”, która trwała od 2001 do 2006 roku mogła kosztować ok. 1 miliarda dolarów. Kampania zrobiła ogromne wrażenie wśród odbiorców, powstał szum na jej temat w Internecie, a Citi Bank oprócz stworzenia świetnego wizerunku, zyskał także wiele nowych Klientów.

fot. bhatnaturally.com

fot. chase-domergue.medium.com

Kampania miała na celu przyciągnięcie konsumentów o średnich dochodach, w tym młode pokolenie – dlatego teksty na reklamach były idealnie dostosowane do grupy docelowej. Treści zawierały żartobliwe hasła, nawiązujące do codziennych wydatków. Co jest ważne – Citi Bank postawił na reklamę, która w obecnym czasie odbiegała od schematycznych reklam z branży finansowej, tym samym kreując swój przyjazny wizerunek. Zamiast skupiać się na kupnie domu, samochodu – czy innych dużych wydatkach, kampania zwróciła uwagę na codzienne wydatki, małe przyjemności. A Citi Bank chciał przekazać swoim potencjalnym Klientom, że rozumie ich potrzeby!

 

Deszcz od Santander

Co robi ogromny, czerwony kran na ulicach Londynu i Manchesteru? Oprócz „sypania” monetami na przechodniów reklamuje ofertę banku Santander! A dokładniej – ofertę zwrotu gotówki na rachunkach domowych! Dlatego właśnie rzucający się w oczy deszcz pieniędzy stał się idealnym elementem promującym ofertę.

fot. www.blowup-media.co.uk

Postaw na skuteczną reklamę outdoorową ze ZnajdźReklamę.pl!

Kampania outdoorowa ma moc! Dzięki naszemu 10-letniemu doświadczeniu na rynku OOH poznaliśmy każdą stronę outdooru w Polsce – także branże finansową. Mamy ponad 60 tysięcy nośników w ponad 500 miastach – i wciąż się rozwijamy! Skontaktuj się z nami i stwórz z nami swoją kampanię!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.