Reklama outdoorowa w branży gastronomicznej

Gdy reklama outdoorowa staje się coraz bardziej popularna, a jej potencjał wciąż rośnie, różne marki i branże postanawiają przeznaczyć swoje budżety właśnie na ten kanał promocyjny. Jak wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, w pierwszym kwartale 2022 sprzedaż w segmencie reklamy outdoorowej wzrosła o 72,7% w porównaniu do poprzedniego roku. Skuteczna i opłacalna reklama, która jest widoczna 24/7 jest w końcu bardzo pożądanym medium wśród różnych segmentów na rynku reklamy. I tak też jest w branży gastronomicznej! Zatem – czy warto reklamować się w outdoorze? Warto! Czemu – dowiesz się poniżej 🙂

Pyszne kreacje reklamowe – czyli sposób na skuteczną reklamę w branży gastronomicznej

Efekty reklamy outdoorowej w branży gastronomicznej robią wrażenie! Badanie firmy Arbitron wykazało, że 40% osób, które widziały reklamę zewnętrzną danej restauracji – odwiedziło ją. Nośniki zewnętrzne zatem to świetny sposób na dotarcie do odbiorców ze swoją reklamą w najlepszym do tego momencie. Pysznie wyglądające billboardy same potęgują nasz głód i stwarzają potrzebę wypróbowania specjałów widocznych na przekazie! Reklamy OOH trafiają do szerokiego grona osób, są opłacalne, a do tego skutecznie angażują odbiorców! Osoby, które znajdują się poza swoim domem są bardziej podatne na reklamę i chętniej pochłaniają jej treść. Na zewnątrz jesteśmy bardziej czujni – przez co zwiększa się nasz poziom koncentracji uwagi i przy tym zapamiętywanie przekazu. Co ma ogromne znaczenie w budowaniu świadomości marki w głowie konsumenta, a także w potencjalnym zaangażowaniu odbiorcy. Jakim? Osoba, która miała już styczność z reklamą outdoorową firmy jest bardziej skłonna do skorzystania z jej usług lub wyszukania ją w Internecie! Według badania OAAA 67% osób z pokolenia Z oraz Y 43% odwiedziło stronę firmy, która reklamowała się na zewnętrz, a 39% wyszukało więcej informacji na temat marki. Co także pokazuje, że zintegrowanie reklamy outdoorowej z internetową może stać się kluczem do sukcesu promocji firmy! Więcej o korzyściach łączenia digitalu z outdoorem przeczytasz tutaj!

Reklama OOH dla restauracji

Twoje dania twarzą kampanii outdoorowej? Oczywiście! To przecież właśnie jedzenie najbardziej przyciąga nas do restauracji! Zatem dobra reklama rozbudzi apetyt odbiorcy i zostanie bodźcem do skorzystania z usług firmy! Oprócz pysznych dań na billboardach możemy znaleźć jasny przekaz, który tworzy mocny branding marki! Ekspozycja reklamy spójnej z tożsamością wizualną restauracji jest kluczem do sukcesu!

Reklamy restauracji w outdoorze mogą pokazywać dostępne dania, zachęcać do pójścia we wskazaną lokalizację, zamówienia na wynos lub przejścia na stronę internetową! Zastosowania reklamy OOH dla restauracji są niezliczone!

Dieta pudełkowa w outdoorze – czyli reklama cateringów

Dieta pudełkowa obecnie cieszy się ogromną popularnością! W czasie pandemii była sposobem na pyszne domowe jedzenie bez przymusu wychodzenia z domu. Badania wykazują, że aż 37% Polaków choć raz skorzystało z cateringu pudełkowego, a z tego co piąty konsument zamawia go regularnie!

Po pandemii zainteresowanie dietą pudełkową nie zmniejszyło się – powstało jednak wiele firm, które dostarczają dania do domu. Wysoka konkurencyjność branży sprawia, że firmy potrzebują kreatywnej i skutecznej reklamy w celu dotarcia do swoich potencjalnych Klientów! Z pomocą przychodzi im właśnie reklama outdoorowa!

Reklama restauracji fast-foodowych króluje w outdoorze

Pokazuje to m.in. reklamy samozwanego król burgerów – Burgera Kinga! I to właśnie burgery grają główną rolę w kampanii sieci – w końcu one są wizytówką firmy! Poza burgerami ikoniczne w reklamie marki staje się jej lokalizacja! Bo Burger King uwielbia stawiać swoje reklamy w pobliżu konkurencji!

Konkurent Burger Kinga – KFC także nie próżnuje w skutecznej reklamie outdoorowej! Jego wizytówką jednak zamiast burgerów jest kubełek z kurczakiem – i reklama sieci nie potrzebuje więcej! Krótkie hasło, pysznie wyglądający kurczak, czerwone tło – i już wiadomo, gdzie iść na obiad 😉

Stwórz swoją pyszną reklamę ze ZnajdźReklamę.pl!

ZnajdźReklamę.pl o reklamie zewnętrznej wiemy najwięcej. Dzięki naszemu 10-letniemu doświadczeniu na rynku OOH poznaliśmy każdą stronę outdooru w Polsce – także w sektorze branży gastronomicznej. Firmy z tej branży – a w szczególności marki zajmujące się cateringiem uwielbiają reklamę zewnętrzną! Z naszego doświadczenia wiemy, że styczeń to czas, w którym firmy cateringowe zaczynają rezerwować swoje miejsca na nośnikach reklamowych! Nie pozwól, żeby zabrakło Cię w przestrzeni reklamowej! Skontaktuj się z nami już teraz i wyprzedź konkurencję, a szybko znajdziemy idealne miejsce na Twoją reklamę!