Lato w pełni, czyli kampanie reklamowe napojów

Lato w pełni, czyli kampanie reklamowe napojów

Lato na nośnikach, czyli kampanie reklamowe orzeźwiających napojów.

Lato w pełni i  na nośnikach zewnętrznych w dużych miastach  dzieję się nieco mniej. Jednak wytrwali  reklamodawcy nie zniechęcają się i również teraz próbują dotrzeć do klientów, którzy w ucieczce od miejskiego zgiełku, masowo emigrują do nadmorskich miejscowości. Naturalnie, można wykorzystać to na plus. W związku z tym, iż kampanii reklamowych jest nieco mniej, łatwiej się przebić z komunikatem i  dotrzeć z przekazem do pozostałej części pracującego społeczeństwa 🙂 Natomiast dysponując odpowiednim, do reklamowania na lato, produktem, nie mamy się czego obawiać, ponieważ reklamować możemy go wszędzie i zawsze znajdzie się na niego popyt. Nieważne, że większy popyt jest aktualnie nad morzem. Istotne jest, aby przemyśleć strategię. Jeśli produkt jest odpowiedni, to pozostaje zastanowić się nad przesłaniem, z którym o tej porze roku nie będzie większego problemu.  Do picia piwa Polaków nie trzeba namawiać 🙂 Warto reklamować agencje turystyczne, kurorty, czy właśnie letnie produkty uprzyjemniające, tudzież ułatwiające życie w upale. A cóż pomaga nam w tym bardziej, niż zimne, gazowane napoje? 🙂

ŻYWIEC

Sugestywna reklama producenta marki Żywiec ( z informacji na profilu Och ach OOH wynika, że z 2003r.), obecnie reklamującego się pod hasłem: „Żywiec. Najlepsze przed Tobą”. Oby klienci nie wzięli sobie tego do serca i produkt konsumowali nie tylko w lipcu 🙂

SPRITE

Z prawdą jest tak, że każdy ma swoją. Ile ludzi na świecie tyle racji i prawd. Z takiego też założenia wyszedł Sprite, reklamujący się obecnie pod hasłem „Sprite. Niech prawda Cię orzeźwi”.  W ramach kampanii wszyscy mogą rozprawić się z otaczającą nas wszechobecnie ściemą, kończąc zdanie na swoim profilu facebookowym lub Twitterze: „#Prawdajesttaka, że…”. Na profilu marki pojawiają się różne wpisy, które mają zainspirować użytkowników do odkrywania orzeźwiającej prawdy.

 

Spontaniczność vs konto bankowe, czyli całe życie na debecie

I małe rozjaśnienie na video, o co z tą dzisiejszą prawdą chodzi… Reklama jest nieco … dziwna, wywołuje sprzeczne uczucia odbiorów, moje także, ale chyba właśnie dzięki temu oddaje tą dzisiejszą rzeczywistość. A ty znasz prawdę?

COCA-COLA

Coca – Cola, marka kojarzone obecnie z przyjaźnią, zabawą, przyjemnością no i szczęściem. Reklam Coli – Coli jest w tym sezonie tak dużo i są wszędzie, że z tego wszystkiego opublikuje taki, których mogliście jeszcze nie widzieć, nawet te starsze, jednak typowo letnie.

Dla przeciwników tego niepowtarzalnego napoju, mam informację. Powstała Coca-Cola Life. W związku z powyższym, charakterystyczna czerwona etykietka została zastąpiona, o zgrozo, zieloną naklejką. Kaloryczność napoju została obniżona, a Cola jest dystrybuowana w bardziej ekologicznych butelkach. Marka wie jak iść z duchem czasu, a raczej jak wpasować się w trendy. Eko trendy. Coca-Colę Life obecnie mogą kupić Argentyńczycy.

Zielona Coca-Cola słodzona jest połączeniem cukru i stewii. W efekcie ma o połowę mniej kalorii niż klasyczna wersja napoju (w 600 mililitrów standardowej argentyńskiej butelki, przypada 108 kalorii).  Jest to produkt pośredni między podstawowym wariantem Coli a Coca-Colą Zero, między którymi tak na marginesie, czuć różnicę.

 

WODA

Branża wód mineralnych, a dokładniej jest marketing, szczególnie intensywnie atakuje w okresie letnim. Nie będę jednak zamieszczać tu widocznych wszechobecnie reklam wód, zwłaszcza Cisownianki. Jednak fajnie widzieć, że wodę można reklamować inaczej niż spragnioną orzeźwienia aktorką. Efekt też jest.

 

REDD’S

Na koniec, jak już przy owocach i wszechobecności jesteśmy, kampania Redds’a Wszechorzeźwienie, z kwietnia tego roku.

I video:

To tyle w kwestii orzeźwienia. Korzystajcie z pogody i dzielcie się wrażeniami 🙂

 

 

źródła: borbismedia fanpage, och ach OOH fanpage, Sprite fanpage, dailybillboardblog.com, redds.pl,

 

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.