Reklama w Internecie – formaty social ads

Jednym z najpopularniejszych i najskuteczniejszych kanałów dotarcia do klientów stał się Internet, a przede wszystkim – media społecznościowe. W badaniu przeprowadzonym w 2020 przez Social Media Examiner 86% badanych marketerów potwierdziło fakt – działania marketingowe w social media wpłynęły pozytywnie na zwiększenie świadomości o firmie. Drugą ważną zaletą i wynikiem działań w tego rodzaju mediach okazało się także zwiększenie ruchu i zaangażowania użytkowników na stronie. Możemy powiedzieć to z pewnością – kampanie internetowe są sposobem na skuteczne dotarcie ze swoją reklamą prosto do konsumentów!

Gdzie możemy spotkać potencjalnego konsumenta? W Internecie – bo właśnie tam spędza większość swojego wolnego czasu! Według badania przeprowadzonego przez Hootsuite w 2022 roku przeciętny użytkownik Internetu w Polsce spędza w sieci około 6 godzin i 39 minut na dobę (przedział wieku: 16-64 lata). Najczęściej używanymi serwisami w naszym kraju według raportu są: Facebook, w tym komunikator Messenger, Instagram, Youtube oraz TikTok, natomiast najczęściej odwiedzaną stroną jest Google.com. Zerknijmy zatem, jaki potencjał zasięgowy kryją wymienione kanały oraz jakie formaty reklamowe czekają na Twój przekaz!

Google Ads

Google wie jak dotrzeć do potencjalnego Klienta i jak zachęcić go do działania! Wykorzystuje do tego ogromną bazę użytkowników – 3 miliardy osób oraz samouczący się algorytm, który śledzi zachowania użytkowników. Google Ads to najpopularniejszy system reklamy internetowej, który oferuje szeroki wybór reklam w najróżniejszej formie. Od linków sponsorowanych, przez reklamy banerowe, po reklamy na Youtubie. Google Ads są wszędzie – nic więc dziwnego, że coraz więcej marek decyduje się na taką formę reklamy.

Rodzaje reklam w Google Ads

Microsoft Advertising / Bing Ads

Na rynku przepełnionym reklamami w wyszukiwarce Google pojawił się istotny konkurent – Microsoft Advertising, wcześniej znany jako Bing Ads. Jego pojawienie się w naszym kraju nie przeszło bez echa – w końcu to wyczekiwana nowość na rynku reklam w wyszukiwarkach. Microsoft Advertising jest to system reklamowy, który należy do giganta technologicznego – Microsoftu. W Polsce system jest nowością – Microsoft Advertising pojawił się w naszym kraju na początku 2022 r.

Microsoft Advertising – czy warto reklamować się w Bing Ads?

Facebook Ads / Meta

Facebook Ads jest systemem reklamowym umożliwiającym tworzenie kampanii reklamowych na portalach Facebook oraz Instagram. Portale są świetnymi miejscami dotarcia do potencjalnych Klientów, zwiększenia świadomości o marce, pozyskania fanów, czy zwiększenia sprzedaży. Duża popularność Facebooka (17,65 mln użytkowników w Polsce) oraz Instagrama (10,1 mln użytkowników) sprawia, że potencjał obu serwisów jest ogromny.

Facebook Ads – rodzaje reklam

YouTube Ads

Zasięgi, jakie przynosi YouTube, dotarcie do tak ogromnej i różnorodnej grupy użytkowników, sprawia że ten kanał jest niezwykle atrakcyjną przestrzenią dla reklamodawców. Sprawdź, jakie są rodzaje reklam na Youtube, żeby świadomie wybrać tę, idealną dla Ciebie i Twojej firmy!

Rodzaje reklam wideo na YouTube

LinkedIn Ads

LinkedIn ze względu na swój biznesowy charakter jest świetnym sposobem na dotarcie prosto do określonych firm, pracowników, prezesów, czy managerów. Możemy dotrzeć ze swoim przekazem do skonkretyzowanej grupy odbiorców na podstawie danych demograficznych, ich branży, stanowiska, czy firmy. Ponadto, rekruterzy poszukujący nowych talentów do swojej firmy mogą stworzyć reklamę opartą na ich umiejętnościach – dopasowanych do stanowiska!

LinkedIn Ads w pigułce

Twoja kampania reklamowa w social mediach!

Jesteś zainteresowany reklamami w Internecie? W ZnajdźReklamę.pl oferujemy przeprowadzenie Twojej kampanii w najpopularniejszych mediach społecznościowych w naszym kraju! Natychmiastowe działanie, pełna kontrola skuteczności, stała optymalizacja – to tylko niektóre zalety reklamy internetowej!
Wybierając reklamę online, stawiasz na ciągły rozwój. Na bieżąco testujemy wiele zmiennych, takich jak: nowe teksty, nagłówki, opisy, stawki czy miejsca wyświetlenia reklamy. Dzięki temu, Twoja kampania nie tylko dotrze do jak największej liczby odbiorców, lecz także jej efektywność będzie rosła z każdym miesiącem. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!