Jakie trendy rządziły w OOH w 2022 roku?

Jakie trendy rządziły w OOH w 2022 roku?

2022 to świetny rok dla reklamy outdoorowej! Gdy radio i telewizja nie odnotowały znaczącego wzrostu – rynek reklamy outdoorowej rośnie w siłę! Według Raportu o Rynku Mediów i Reklamy opublikowanego przez Publicis Groupe Polska w pierwszym kwartale 2022 przychody z tego sektora w naszym kraju wzrosły o 60% (więcej o 37,1 mln zł w porównaniu do Q1 2021)! Reklama zewnętrzna przyciąga uwagę odbiorców i zdobywa popularność nawet w Internecie! Rozwój nośników zewnętrznych i dostępnych technologii znacznie wpływa na wzrost popularności tego tradycyjnego medium reklamowego! Zatem – jakie formaty wzbudziły ciekawość odbiorców, wywołały najwięcej szumu online i wpłynęły na rynek OOH w 2022 roku? Sprawdź!

Jaki trendy rządziły w OOH w 2022 roku?

Przede wszystkim digital!

Przyszłość rozwijającego się rynku reklamy outdoorowej jest już z nami! DOOH wszedł na rynek z impetem i zdecydowanie na razie nigdzie się nie wybiera! Potencjał, jakie kryje się w DOOH jest nieograniczony! Reklama cyfrowa łączy w sobie korzyści statycznej reklamy outdoorowej oraz nowoczesną technologię, która sprawia, że przekaz staje się dynamiczny. Ta świetna mieszanka to przepis na skuteczną reklamę outdoorową, od której nie da się oderwać wzroku! A potwierdzają to konsumenci – to właśnie dla nich DOOH jest jedną z najbardziej atrakcyjnych form reklamy!

Badania firmy Kantar Group wykazały, że w 8 na 11 badanych krajów – to konsumenci byli bardziej otwarci na DOOH! Większość konsumentów (70%) twierdzi, że reklama cyfrowa jest „naprawdę aktualna” i przydatna jako medium informacyjne o produkcie i firmach! A DOOH nie tylko informuje – a także zachęca do interakcji! 38% ankietowanych odwiedziło stronę internetową widoczną na przekazie reklamowym, a 24% użyło kodu QR (więcej o potencjale kodów QR przeczytasz tutaj)!

I DOOH nie skończy swojej przygody w tym roku. Najnowszy raport Research and Markets mówi jasno – DOOH zostaje na rynku i rośnie w siłę! Do 2028 roku wielkość globalnego rynku DOOH może osiągnąć nawet 14,3 mld dolarów, co oznacza, że przewidywany skumulowany roczny wskaźnik wzrostu wyniesie 11,9%!

Murale zwróciły na siebie uwagę!

Mural ostatnimi czasy stał się wręcz nieodłącznym elementem urozmaicającym krajobraz polskiej przestrzeni miejskiej Potencjał murali dostrzegły i doceniły także firmy, które coraz częściej wykorzystują tę formę reklamy w swojej promocji. Połączenie aspektu artystycznego i marketingowego dało idealne rozwiązanie na kreatywną reklamę, od której po prostu nie da się oderwać wzroku – która także może być eko!

Mural jest to nietypowa forma reklamy, która może również obrać charakter lokalny urozmaicając przestrzeń miejską! Jak? Przez stworzenie niesamowitych malunków o tematyce regionalnej na gmachach budynków, czy pustostanach! Jest to także wyjątkowa okazja do rozszerzenia działań internetowych w ramach Twojej kampanii! Wszystkie etapy przygotowania i malowania muralu mogą stać się integralną i jak najbardziej efektywną częścią skutecznej kampanii reklamowej! Jak? Poprzez film, timelaps, czy teaserowe zdjęcia z procesu tworzenia, które urozmaicą Twoje działania! W tym roku w świecie murali rządziło wykorzystanie cienia, wyglądu przestrzeni miejskiej oraz LED-owe podświetlenia! Mural to idealna opcja na wykorzystanie swoich kreatywnych pomysłów!

Zaplanuj promocję na następny rok ze ZnajdźReklamę.pl!

Końcówka roku to idealny czas na planowanie budżetu na kolejny rok! Zadbaj już teraz o swoją przyszłoroczną promocję i wyprzedź konkurencje! W ofercie ZnajdźReklamę.pl znajdziesz nowoczesne, ciekawe, a do tego bardzo efektywne formy reklamy, które dostosowane są do współczesnego odbiorcy! Zapewniamy doradztwo oraz pełne zaangażowanie na każdym etapie realizacji. Od stworzenia reklamy, poprzez jej wydruk i montaż, aż po raportowanie efektów — jesteśmy tu dla Ciebie i Twoich wyników. Skontaktuj się z nami, a pomożemy i doradzimy Ci w zakresie Twojej reklamy!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.