Netflix wychodzi z reklamą na ulicę

Netflix wychodzi z reklamą na ulicę

O tym, czym jest Netflix, nie musimy mówić nikomu. Jeszcze w sierpniu 2021 liczba subskrybentów odwiedzających platformę streamingową wynosiła 11,9 mln w Polsce oraz ponad 200 mln na całym świecie. Mimo swojej ogromnej popularności Netflix lubi o sobie przypominać, np. przez kampanie outdoorowe. Najlepszą okazją do tego jest promocja nadchodzących premier dużych produkcji na znanej platformie.

Wawel portalem na Drugą Stronę

Największe poruszenie w świecie netflixowskim wywołała ostatnio premiera 4 sezonu Stranger Things, a także idąca za tym akcja marketingowa przeprowadzona na potrzeby promocji serialu. 26 maja o 23:00 mieszkańcy Krakowa byli świadkami ,,otworzenia portalu do Drugiej Strony”. Mury Wawelu na chwilę zmieniły się w świat znany fanom produkcji – w trakcie projekcji wyświetlane były obrazy oraz puszczane dźwięki nawiązujące do fabuły kolejnego sezonu.

https://www.youtube.com/watch?v=rMHN_gxUyB4

Projekcja była częścią dużej akcji marketingowej stworzonej na potrzeby promocji premiery serialu – portale pojawiły się w 14 krajach, m.in. w USA, Kolumbii, Australii.

Portal do ukrytej restauracji w Londynie

Kolejną gratką dla fanów serii były billboardy, na których znajdowały się reklamy fikcyjnych marek pojawiających się w serialu. Różnorodne plakaty stylizowane na lata 80. pojawiły się w rejonie Shoreditch w Londynie. Na jednym z plakatów zapraszających do restauracji Surfer Boy Pizza pojawiło się pękniecie, które następnie ukazało macki znane z serii.

fot. Twitter.com/Netflix UK & Ireland

Powiększający się portal był przejściem do pop-upu Surfey Boy Pizza, gdzie fani Stranger Things mogli skorzystać z przygotowanych atrakcji oraz spróbować pizzy o nazwie ,,Demogorgonzola” przypominającej potwora, który pojawia się w serialu.

To nie pierwsza kreatywna kampania Netflixa

Netflix znany jest ze swojej kreatywności w outdoorowym promowaniu swoich produkcji. Na potrzeby promocji nowego sezonu Daredevil powstała kampania reklamowa z wykorzystaniem DOOH (digital out-of-home) – cyfrowego medium zewnętrznego ulokowanego w galerii handlowej. W historii ukazanej w serialu główny bohater ukrywał przed światem swoje prawdziwe oblicze. Wykorzystali to również twórcy reklamy – Daredevil ,,ukrywał” swoją tożsamość, gdy osoba w galerii zbliżyła się do czujnika ruchu zamontowanego przy ekranie.

Poznaj zasięgi kreatywnej kampanii outdoorowej

Marki coraz częściej sięgają po oryginalne i kreatywne kampanie outdoorowe. Ty również możesz wyjść z nami z utartych schematów kampanii reklamowych, a udowodnimy Ci, że billboardy mają moc! Mamy ponad 60 tysięcy nośników reklamowych w całej Polsce. Poznaj nasza ofertę!

Skontaktuj się z nami: +48 22 101 58 50 kontakt@zr-blog.pl

 

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.