Reklamy aktywowane pogodą!

Kreatywne wykorzystanie reklamy outdoorowej jest nieograniczone! W celu urozmaicenia kampanii outdoorowej możemy wykorzystać… właśnie outdoor! Cień, krajobraz miejski, a nawet temperaturę! Nośniki reklamowe z czujnikami temperatury stały się kreatywnym i innowacyjnym sposobem na przyciągniecie uwagi odbiorcy! Kreacje z informacjami aktualizowanymi w czasie rzeczywistym wyglądają dobrze i zapadają w pamięć! Zobacz, jak inne marki zastosowały tę technologię w swoich kampaniach outdoorowych! Bo zrobiły to dobrze! 🙂

Jaką kawę lubisz?

Kawowi wielbiciele będą wiedzieć, że kawa smakuje dobrze w każdym wydaniu – zarówno ciepła, jak i zimna. Gdy temperatura jest niska cudownie jest się napić cieplutkiej kawy. Jednak, gdy nadchodzi fala upałów – mrożona kawa to jedyny ratunek! Costa Coffee dobrze o tym wie – i proponuje kawoszom napój pasujący do panującej temperatury! Kreacje pojawiły się w Wielkiej Brytanii – znanej z nieprzewidywalnej pogody! Zatem reklama idealnie dopasowała się do lokalizacji! 😉

Czuły ekran – nawet w zimnie!

Gdy temperatura spada i musimy założyć rękawiczki, użycie dotykowych telefonów komórkowych może być lekko kłopotliwe! Jednak nie dla telefonu marki Nokia! Producent zapewnia, że ekran jest tak czuły, że rękawiczki nie są już przeszkodą. I pokazuje to w swojej kreatywnej kampanii outdoorowej! Na potrzeby kampanii ,,Glove Love” został stworzony billboard czuły na temperaturę! Gdy czujnik wykrył jej spadek, na billboardzie ukazała się ukryta wcześniej treść „Make calls with gloves on”!

Reklamy NOKIA

Zimne napoje? Tylko w upały!

Jak wypromować nowe, zimne napoje w ofercie McDonald’s? Najlepiej, gdy zaczną się ciepłe dni! I tak też zrobiła marka w celu promocji swoich produktów. Stworzono kreatywną kreację, która reaguje na temperaturę! Reklama pojawiła się dopiero, gdy temperatura wzrosła do 22°C! Powyżej 25°C na ekranie pojawia się także nazwa miasta oraz aktualna temperatura!

McDonald’s – najlepsza pogodynka? 😉

Jak widać – McDonald’s lubi prognozować pogodę! Charakterystyczne produkty marki zostały zamienione w symbole określające konkretną pogodę! Burgery oznaczały słońce, gdy frytki przewidywały deszcz! Kampania została przeprowadzona w Wielkiej Brytanii i trwała tylko 3 dni, ale i tak zdążyła odbić się szerokim echem wśród odbiorców OOH!

Twoja kreatywna reklama ze ZnajdźReklamę.pl!

W ofercie ZnajdźReklamę.pl znajdziesz nowoczesne, ciekawe, a do tego bardzo efektywne formy reklamy, które dostosowane są do współczesnego odbiorcy! Zapewniamy doradztwo oraz pełne zaangażowanie na każdym etapie realizacji. Od stworzenia reklamy, aż po raportowanie efektów — jesteśmy tu dla Ciebie i Twoich wyników. Skontaktuj się z nami, a pomożemy i doradzimy Ci w zakresie Twojej reklamy!