Wielkość i liczba, czyli jak dopasować kampanię, by spełniła Twoje oczekiwania?

Nie wszystkie billboardy są sobie równe. W większości ofert znajduje się ogromna różnorodność rozmiarów i rodzajów tablic reklamowych. Aby skutecznie promować własną markę, warto zastanowić się jaki rodzaj billboardu będzie właściwy i najlepiej dopasuje się do wybranej kampanii i określonej lokalizacji.

Wielkość

Wybór odpowiedniego rozmiaru billboardu ma kluczowe znaczenie zarówno z punktu widzenia kosztów wydanych na tę formę reklamy, ale przede wszystkim zdolności do efektywnego skupienia uwagi i zainteresowania potencjalnych klientów. Przy różnorodnej ofercie wymiarów tablic reklamowych, wybór właściwej może okazać się sporym wyzwaniem. Każda wielkość niesie za sobą odrębne korzyści, które w określonych przypadkach mogą być bardziej skuteczne marketingowo. Najczęściej wykorzystywane są billboardy o powierzchni 12 m2 i 18 m2. Pierwsza z opcji jest zarazem jedną z najchętniej wybieranych.

Liczba

Liczba tablic reklamowych ma ogromne znaczenie dla zasięgu kampanii reklamowej. Osoby, które chcą jedynie dosadnie zaznaczyć miejsce działania swojej firmy, mogą postawić na jeden billboard znajdujący się tuż przy siedzibie firmy. Takie rozwiązanie jest skuteczne przy niewielkich, lokalnych działalnościach i dedykowany głównie dla najbliższego sąsiedztwa. Niewielkie kampanie, będą idealnie uzupełnione 2-5 billboardami, strategicznie rozlokowanymi w niewielkim mieście. Przedsiębiorcy działający w średnich miastach, mogą postawić na 6 -15 tablic reklamowych, których dzienny zasięg może wynieść nawet kilkaset tysięcy dziennie! W dużych miastach świetną opcją jest wynajęcie od 15 do 50 nośników reklamowych. Pozwalają na dotarcie do dużej grupy potencjalnych klientów, nie tylko w największych miastach, ale również tych mniej znanych. Wszystkie kampanie powyżej 50 nośników reklamowych to kampanie o zasięgach ogólnopolskich lub odbywających się w kilku miastach na raz. Przy takiej ilości, można mieć niemalże pewność, że reklama dotrze do nawet kilku milionów osób w ciągu dnia! Ten wynik robi wrażenie.

Jeśli jeszcze zastanawiasz się nad doborem nośników, napisz: kontakt@znajdzreklame.pl lub przeczytaj więcej tutaj.