Reklama w komunikacji miejskiej to sprawdzony sposób na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w codziennym rytmie miasta. Autobusy i tramwaje poruszające się po miastach w Polsce dają gwarancję szerokiego zasięgu, trafiając zarówno do pasażerów, jak i pieszych, kierowców, rowerzystów oraz przechodniów. Reklama na autobusach i tramwajach funkcjonuje w naturalnej przestrzeni miejskiej, w której tysiące mieszkańców korzystają z komunikacji miejskiej każdego dnia. Dzięki temu przekaz reklamowy towarzyszy odbiorcom w drodze do pracy, szkoły czy na zakupy, zapewniając długi czas kontaktu z marką i realne dotarcie do potencjalnych klientów.





Z pojazdów komunikacji miejskiej korzystają miliony pasażerów w miastach w całej Polsce. Reklama w pojazdach komunikacji miejskiej pozwala skutecznie docierać do klientów tam, gdzie spędzają oni znaczną część dnia. Reklamy umieszczone na pojazdach oraz wewnątrz pojazdów komunikacji miejskiej są widoczne przez długi czas i w wielu lokalizacjach.
Różnorodne nośniki reklamowe, jak ramki reklamowe, plakaty, ekrany lcd emitujące spot wideo, pozwalają precyzyjnie dopasować format do grupy docelowej, produktu i celu kampanii. To popularna forma promocji, która łączy mobilność, widoczność i wysoką skuteczność.
W naszej ofercie znajdziesz również oklejanie całych pojazdów lub tyłu autobusów, przy użyciu najwyższej jakości materiałów. Taka forma ekspozycji zapewnia doskonałą widoczność w przestrzeni miejskiej i dodatkowo wzmacnia przekaz reklamowy, budując rozpoznawalność marki na każdym etapie trasy.





Posiadamy również inne powierzchnie reklamowe w całej Polsce
Pojazdów komunikacji miejskiej nie da się pominąć. Są obecne w przestrzeni miejskiej przez cały dzień. Reklama na autobusach i tramwajach dociera do pasażerów, pieszych, kierowców i rowerzystów w naturalny sposób.
Z komunikacji miejskiej korzystają osoby w różnym wieku i na różnych etapach życia, o zróżnicowanych potrzebach i stylach funkcjonowania. To skuteczny sposób na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców – w tym potencjalnych klientów i nowych klientów.
Reklamy wewnętrzne umieszczone wewnątrz pojazdów komunikacji miejskiej, na ekranach lcd, w ramkach reklamowych, na oparciach siedzeń angażują pasażerów w trakcie przejazdu. Z kolei zewnętrzne oklejanie pojazdów gwarantuje doskonałą widoczność w miastach.
Dostępne są różne formaty, nośniki reklamowe i powierzchnie reklamowe. Kampanię można łatwo dostosować do lokalizacji, czasu emisji i budżetu.
Cena zależy od miasta, lokalizacji, oświetlenia, długości kampanii oraz liczby wynajętych nośników.
Najbardziej popularna forma reklamy na autobusach, polegająca na oklejeniu całego tyłu pojazdu. Wybór takiego rozmieszczenia reklamy na pojeździe znacznie zwiększa ekspozycję oraz widoczność kampanii nawet ze znacznej odległości. Reklama na tyle autobusu to format o bardzo wysokiej widoczności. Jest doskonale widoczna dla kierowców, pieszych i rowerzystów poruszających się za pojazdem. Zapewnia długi czas ekspozycji oraz efekt szerokiego zasięgu, a także obecność w wielu lokalizacjach miast.
Przy kampaniach o większym budżecie idealnym rozwiązaniem jest oklejenie całej powierzchni autobusu lub tramwaju. Wybierając taką formę, maksymalizujesz efekty swojej kampanii - duża powierzchnia reklamowa oraz długi czas ekspozycji odbiorców to Twoj przepis na sukces. Oklejenie całego pojazdu to jeden z najbardziej efektownych formatów reklamy. Cała powierzchnia na autobusach i tramwajach może zostać wykorzystana na ekspozycję logo, grafiki i komunikaty reklamowe.
Ramki reklamowe zlokalizowane we wnętrzach pojazdów komunikacji miejskiej to małoformatowe nośniki. Pomimo swych stosunkowo skromnych rozmiarów, nie można ich nie doceniać. Stanowią one niezwykle efektywny środek przekazu, będąc stale eksponowanymi podczas transportu. Użytkownicy pojazdów często podświadomie zapoznają się z treścią na nich umieszczoną, dzięki czemu jeszcze lepiej zapada w pamięć potencjalnego klienta. Ramki reklamowe umieszczone w autobusach i tramwajach to klasyczne reklamy wewnętrzne. Nie sposób przeoczyć plakatów i komunikatów umieszczonych w ramkach, na oparciach siedzeń lub przy drzwiach.



















































































































Zleciliśmy firmie przygotowanie kampanii outdoorowej w kilku polskich miastach. Zaproponowane rozwiązania w pełni zaspokoiły nasze oczekiwania, a realizacja projektu przebiegła bezproblemowo. To z pewnością dopiero początek wieloletniej współpracy z firmą ZnajdzReklame.pl i jej profesjonalistami.










Pomożemy Twojej marce wyjść z online do świata outdooru i dotrzeć do tysięcy nowych osób każdego dnia! Znamy się na kampaniach omnichannelowych i wiemy, jak ważna jest spójność – niezależnie od tego, czy działasz w internecie czy w realu.
Wystarczy, że się z nami skontaktujesz i opowiesz, czego potrzebujesz. Przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę reklamy w komunikacji miejskiej – z listą dostępnych nośników na lub w pojazdach, ich zdjęciami i dokładną lokalizacją na mapie.
Po wybraniu formatów reklamowych podpisujemy umowę w formie elektronicznej. Następnie projekt graficzny trafia do druku lub do działu produkcji (w przypadku folii i oklejeń). Jeśli nie posiadasz gotowego projektu, nie ma problemu, chętnie go dla Ciebie wykonamy.
Gdy przychodzi czas na start kampanii, reklamy są montowane, a cała usługa jest raportowana zdjęciowo. My wysyłamy Ci fakturę drogą elektroniczną, a Twoja reklama już rusza w trasę i przyciąga klientów!
Tak, projekt graficzny kampanii jest niezbędny do przeprowadzenia kampanii. Jeśli jednak nie masz w swoim zespole grafika, który jest w stanie go zrobić, nie ma problemu. Przygotujemy go dla Ciebie.
Nasze oferty zawsze są darmowe. Na zapytania odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe. W godzinach pracy biura średni czas oczekiwania to kilkanaście minut. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby sprostać wymaganiom klientów, dlatego niejednokrotnie jesteśmy w stanie przygotować ofertę bez względu na porę dnia oraz dzień tygodnia.
Skorzystaj z dostępnej oferty, sprawdź format, powierzchnie oraz warunki umowy. Na stronie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz pomoc w doborze najlepszego rozwiązania. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Czas trwania emisji kampanii waha się zwykle od kilku tygodni do kilku miesięcy. Długi czas obecności zwiększa skuteczność, widoczność i zapamiętywalność. Najczęstszym okresem kampanii reklamowej jest jeden miesiąc. Minimalny czas najmu to zwykle 2 tygodnie. Przy dłuższych kampaniach, powyżej 3 miesięcy, możemy zaproponować atrakcyjne rabaty cenowe – niezależnie od rodzaju nośnika.
Ceny zależą od kilku kluczowych czynników. To, ile kosztuje reklama, zależy od miasta, liczby pojazdów, rodzaju nośniki, czasu emisji oraz wybranego formatu. Reklama może kosztować różnie – wszystko zależy od zależności pomiędzy lokalizacją, formatem i okresem umowy.
Nasze oferty przedstawione są w specjalnym systemie, który zaprojektowaliśmy tak, by wszystkie informacje były pokazane w przejrzysty sposób. Lokalizacja, zdjęcie czy cena wszystkich nośników są podane w jednym miejscu. Szybka możliwość wyboru powierzchni reklamowych znacznie ułatwia komunikację i przyspiesza proces przygotowania kampanii.
Dostępne są nośniki reklamowe zewnętrzne (oklejanie całego pojazdu, reklama na tyle autobusu) oraz reklamy wewnętrzne, jak ramki reklamowe czy ekrany lcd emitujące spot video.