Badania firmy Kantar Group wykazały, że większość konsumentów (70%) postrzega reklamę cyfrową jako „naprawdę aktualną” formę promocji. Wielu ankietowanych oceniło DOOH także jako przydatne medium informacyjne o produkcie i firmach. A cyfrowe reklamy nie tylko informują, a również zachęcają do interakcji. 38% ankietowanych odwiedziło stronę internetową widoczną na przekazie reklamowym DOOH, a 24% zeskanowało umieszczony na nim kod QR.*





Posiadamy również inne powierzchnie reklamowe w całej Polsce
Dotarcie do dziesiątek, a nawet setek tysięcy odbiorców każdego dnia.
Wysoki współczynnik zapamiętywalności wśród odbiorców, poprzez długi i wielokrotny kontakt z reklamą.
Relatywnie niskie koszty dotarcia do potencjalnego klienta.
Nowoczesny i estetyczny wygląd reklam.
Cena zależy od miasta, lokalizacji, oświetlenia, długości kampanii oraz liczby wynajętych nośników.
Najbardziej popularna forma reklamy na autobusach, polegająca na oklejeniu całego tyłu pojazdu. Wybór takiego rozmieszczenia reklamy na pojeździe znacznie zwiększa ekspozycję oraz widoczność kampanii nawet ze znacznej odległości.
Przy kampaniach o większym budżecie idealnym rozwiązaniem jest oklejenie całej powierzchni autobusu lub tramwaju. Wybierając taką formę, maksymalizujesz efekty swojej kampanii - duża powierzchnia reklamowa oraz długi czas ekspozycji odbiorców to Twoj przepis na sukces.
Ramki reklamowe zlokalizowane we wnętrzach pojazdów komunikacji miejskiej to małoformatowe nośniki. Pomimo swych stosunkowo skromnych rozmiarów, nie można ich nie doceniać. Stanowią one niezwykle efektywny środek przekazu, będąc stale eksponowanymi podczas transportu. Użytkownicy pojazdów często podświadomie zapoznają się z treścią na nich umieszczoną, dzięki czemu jeszcze lepiej zapada w pamięć potencjalnego klienta.










































Wystarczy, że się z nami skontaktujesz i opowiesz, czego potrzebujesz. Przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę reklamy w komunikacji miejskiej – z listą dostępnych nośników na lub w pojazdach, ich zdjęciami i dokładną lokalizacją na mapie.
Po wybraniu formatów reklamowych podpisujemy umowę w formie elektronicznej. Następnie projekt graficzny trafia do druku lub do działu produkcji (w przypadku folii i oklejeń). Jeśli nie posiadasz gotowego projektu, nie ma problemu, chętnie go dla Ciebie wykonamy.
Gdy przychodzi czas na start kampanii, reklamy są montowane, a cała usługa jest raportowana zdjęciowo. My wysyłamy Ci fakturę drogą elektroniczną, a Twoja reklama już rusza w trasę i przyciąga klientów!
Tak, projekt graficzny kampanii jest niezbędny do przeprowadzenia kampanii. Jeśli jednak nie masz w swoim zespole grafika, który jest w stanie go zrobić, nie ma problemu. Przygotujemy go dla Ciebie.
Nasze oferty zawsze są darmowe. Na zapytania odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe. W godzinach pracy biura średni czas oczekiwania to kilkanaście minut. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby sprostać wymaganiom klientów, dlatego niejednokrotnie jesteśmy w stanie przygotować ofertę bez względu na porę dnia oraz dzień tygodnia.
Najczęstszym okresem kampanii reklamowej jest jeden miesiąc. Minimalny czas najmu to zwykle 2 tygodnie. Przy dłuższych kampaniach, powyżej 3 miesięcy, możemy zaproponować atrakcyjne rabaty cenowe – niezależnie od rodzaju nośnika.
Ceny zależą od kilku kluczowych czynników. Największy wpływ na koszt mają: rodzaj nośnika (np. reklama na autobusie, tramwaju czy trolejbusie), miasto oraz czas trwania kampanii.
Nasze oferty przedstawione są w specjalnym systemie, który zaprojektowaliśmy tak, by wszystkie informacje były pokazane w przejrzysty sposób. Lokalizacja, zdjęcie czy cena wszystkich nośników są podane w jednym miejscu. Szybka możliwość wyboru powierzchni reklamowych znacznie ułatwia komunikację i przyspiesza proces przygotowania kampanii.








































































Pomożemy Twojej marce wyjść z online do świata outdooru i dotrzeć do tysięcy nowych osób każdego dnia! Znamy się na kampaniach omnichannelowych i wiemy, jak ważna jest spójność – niezależnie od tego, czy działasz w internecie czy w realu.







Zleciliśmy firmie przygotowanie kampanii outdoorowej w kilku polskich miastach. Zaproponowane rozwiązania w pełni zaspokoiły nasze oczekiwania, a realizacja projektu przebiegła bezproblemowo. To z pewnością dopiero początek wieloletniej współpracy z firmą ZnajdzReklame.pl i jej profesjonalistami.








