Reklama DOOH

DOOH (Digital Out-of-Home) to dynamicznie rozwijający się obszar reklamy zewnętrznej, który łączy zalety reklamy cyfrowej z widocznością w przestrzeni miejskiej i przestrzeni publicznej. Wykorzystując cyfrowe nośniki reklamowe, takie jak ekrany LED, cyfrowe billboardy czy ekrany w centrum handlowym, reklamy DOOH, docierają do szerokiego grona odbiorców w kluczowych punktach miast. Technologia ta pozwala na prowadzenie nowoczesnych kampanii DOOH, które są wyświetlane w odpowiednim czasie, w danym miejscu i lokalizacji charakteryzujące wysokie natężenie ruchu. To cyfrowa reklama zewnętrzna, która przyciąga uwagę, wyróżnia się na tle konkurencji i realnie zwiększa świadomości marki.

Hero
Rozwiązania dla każdego biznesu, bez względu na rozmiar
logo
logo
logo
logo
logo
logo

Cyfrowe nośniki outdoorowe DOOH

Reklama cyfrowa łączy w sobie korzyści statycznej reklamy outdoorowej oraz możliwości nowoczesnej technologii. Dzięki dynamicznym, cyfrowym ekranom umieszczonym w strategicznych lokalizacjach w miastach, reklama digital out-of-home to niezwykle skuteczne medium do promowania Twojej marki. Efektywność DOOH potwierdzają konsumenci – to właśnie dla nich jest to jedna z najbardziej atrakcyjnych form reklamy.

 

Można śmiało powiedzieć, że DOOH to odpowiedź rynku na zmieniające się zachowania odbiorców oraz rosnące ograniczenia reklamy internetowej. W przeciwieństwie do klasycznej reklamy cyfrowej, reklamy DOOH są obecne w miejscach publicznych, gdzie reklamy nie da się „ominąć” ani zablokować.
DOOH pozwala na emisję reklam w czasie rzeczywistym, dzięki czemu treści mogą być dynamicznie zmieniane w zależności od lokalizacji, pory dnia czy liczby użytkownicy znajdujących się w pobliżu ekranu. Taka możliwość dostosowania treści sprawia, że reklamy nie tylko angażują odbiorców, ale także skutecznie skupiają uwagę odbiorców i przyciągają wzrok.

 

Cyfrowe reklamy outdoorowe to Twój przepis na skuteczną kampanię. Ten innowacyjny format umożliwia prezentację dynamicznego przekazu, który nie tylko przyciąga uwagę, ale również trwale zapisuje się w pamięci odbiorców. Wykorzystaj potencjał cyfrowych reklam outdoorowych w swojej promocji!
 

DOOH - Telebim reklamowy
DOOH - Telebim reklamowy
DOOH - digital citylight
DOOH - digital citylight
Telebim wielkoformatowy
Telebim wielkoformatowy
Digital citylight
Digital citylight
Reklama DOOH - telebim reklamowy
Reklama DOOH - telebim reklamowy

Posiadamy również inne powierzchnie reklamowe w całej Polsce

Otrzymaj bezpłatną wycenę na reklamę DOOH
Wpisz np. miasto, województwo. Możesz dodać kilka lokalizacji.
Wpisz np. rodzaj nośników, termin kampanii.

Wysyłając zapytanie, akceptujesz politykę prywatności. Pamiętaj, że każdą zgodę możesz cofnąć w dowolnym momencie wysyłając prośbę na adres kontakt@znajdzreklame.pl

*Pole wymagane
Zadzwoń lub napisz

Zobacz wizualizację swojej reklamy

Sprawdź, jak Twoja reklama będzie:

  • wyglądać w rzeczywistym otoczeniu
  • prezentować się na różnych formach reklamy
Vizualization

Dlaczego reklama na DOOH jest skuteczna?

Dlaczego reklama na DOOH jest skuteczna?

Dynamicznie rosnąca liczba nośników cyfrowych – zarówno w galeriach handlowych, jak i na przystankach oraz dworcach sprawiła, że coraz więcej firm zainteresowało się tym formatem. Nic w tym dziwnego. Innowacyjność, przyciągająca uwagę forma z dużym współczynnikiem zapamiętywalności to kluczowe cechy, które stały się niezwykle atrakcyjne dla firm planujących swoją kampanię w outdoorze. 

Ta forma reklamy doskonale dostosowuje się do oczekiwań współczesnego odbiorcy, wychodząc naprzeciw jego zmieniającym się potrzebom. DOOH dostarcza dynamiczne kreacje, obok których nie sposób przejść obojętnie oraz stanowi nieodzowny element kampanii reklamowej, który przyciąga i angażuje konsumentów.

Odbiorcy lubią się z DOOH!

Badania firmy Kantar Group wykazały, że większość konsumentów (70%) postrzega reklamę cyfrową jako „naprawdę aktualną” formę promocji. Wielu ankietowanych oceniło DOOH także jako przydatne medium informacyjne o produkcie i firmach. A cyfrowe reklamy nie tylko informują – a również zachęcają do interakcji. 38% ankietowanych odwiedziło stronę internetową widoczną na przekazie reklamowym DOOH, a 24% zeskanowało umieszczony na nim kod QR.* 

70%

Konsumentów postrzega DOOH jako "naprawdę aktualną" formę promocji

38%

Odbiorców odwiedziło stronę internetową umieszczoną na reklamie DOOH

24%

Potencjalnych klientów zeskanowało widoczny na cyfrowym przekazie kod QR

Dlaczego reklama DOOH to dobry pomysł?

1
W dowolnym miejscu i czasie

Dzięki możliwości wyświetlania wielu spotów na jednym nośniku, żadna lokalizacja nie jest dla Ciebie niedostępna. Wybierz idealne miejsce na promocję spośród tysięcy cyfrowych ekranów umieszczonych w strategicznych lokalizacjach w całej Polsce. Twoja reklama będzie widoczna dokładnie tam, gdzie tego potrzebujesz!

2
Dynamiczny przekaz

W przypadku DOOH reklamy są prezentowane jako dynamiczne kreacje, wykorzystujące animacje i wideo. Taka forma przekazu przyciąga uwagę odbiorców i zwiększa poziom zaangażowania. Dodanie do swojej reklamy dynamicznego elementu przyciąga uwagę i na dłużej zostaje w pamięci odbiorcy. Animacje, filmy oraz inne ruchome spoty reklamowe użyte w DOOH znacznie wyróżniają się wśród statycznych form reklamowych oraz dają przewagę już przy pierwszej sekundzie kontaktu z odbiorcą!

3
Elastyczna forma

Kampanię na cyfrowych nośnikach DOOH możesz wykupić na kilka dni. Pozwoli Ci to na spokojnie przetestować skuteczność wybranych miejsc i da Ci możliwość wybrania idealnych nośników dla Twojej kampanii. Telebimy i ekrany LED to wygodne i efektywne rozwiązanie!

4
Precyzyjne targetowanie

DOOH pozwala na planownie kampanii na podstawie lokalizacji, analizy natężenia ruchu oraz danych dotyczących zachowań odbiorców. Dzięki temu przekaz trafia do szerokiej grupy i jednocześnie do jasno określonej grupy docelowej.

5
Widoczność w kluczowych punktach miast

Te cyfrowe nośniki reklamowe są znajdziesz m.in w centrum handlowym, ciągach komunikacyjnych oraz przy głównych arteriach, gdzie liczba wyświetleń i kontaktów z przekazem są naturalnie wysokie.

Lub zadzwoń, napisz. Jak Ci wygodnie!

Rodzaje cyfrowych reklam outdoorowych DOOH

Cena zależy od miasta, lokalizacji, oświetlenia, długości kampanii oraz liczby wynajętych nośników.

Digital citylight

Digital citylighty to nowoczesna forma reklamy cyfrowej realizowanej w przestrzeni miejskiej i przestrzeni publicznej. Cyfrowe nośniki tego typu są umieszczane w ciągach pieszych, przy przystankach oraz w pobliżu miejsc charakteryzujących wysokie natężenie ruchu. Wyświetlane na nich reklamy DOOH skutecznie przyciągają uwagę, angażują odbiorców i pozwalają dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w danym miejscu i czasie. W nośnikach Digital Citylight tradycyjne plakaty zostały zastąpione ekranami LED. Ekspozycja na ekranach LED pozwala na płynne przeplatanie treści reklamowej z informacjami, których celem jest zaintrygowanie i zaangażowanie odbiorców - np. poprzez powiadomienia o ruchu lub pogodzie.

Wymiary

w zależności od nośnika

Powierzchnia

w zależności od nośnika

Oświetlenie

tak

Telebimy LED wolnostojące, na budynku

Interaktywne video reklamy tworzone z myślą o współczesnym odbiorcy, który oczekuje dynamicznego, ciekawego przekazu. Pokaż charakter swojej marki umieszczając spot reklamowy na telebimach w miastach w całej Polsce. Wolnostojące ekrany LED to doskonale widoczne nośniki reklamy zewnętrznej. Telebimy LED są instalowane przy głównych arteriach komunikacyjnych, w centrach miast oraz przy wjazdach do aglomeracji. Duży ekran, dynamiczne kreacje i wysoka liczba wyświetleń sprawiają, że reklamy DOOH na telebimach LED skutecznie wyróżniają się na tle konkurencji i zapewniają szeroki zasięg.

Wymiary

w zależności od nośnika

Powierzchnia

w zależności od nośnika

Oświetlenie

tak

Reklamy LED w terminalu lotniska

Reklama LED w terminalu lotniska pozwala na przygotowanie ciekawej kreacji wideo, która zwróci uwagę znudzonych pasażerów. Przywitaj ich w Twoim świecie za pomocą oryginalnej reklamy, która skłoni potencjalnych klientów do zainteresowania się Twoim produktem. Reklamy LED w terminalu lotniska to wyjątkowo efektywne rozwiązania DOOH, skierowane do szerokiej grupy odbiorców o wysokiej sile nabywczej. Cyfrowe nośniki reklamowe zlokalizowane w strefach odpraw, poczekalniach i ciągach komunikacyjnych pozwalają na prowadzenie kampanii DOOH w środowisku sprzyjającym zapamiętywaniu przekazu. To format, który realnie angażuje odbiorców, zwiększa poziom zaangażowania i pozwala budować silny wizerunek marki

Wymiary

w zależności od nośnika

Powierzchnia

w zależności od nośnika

Oświetlenie

tak

Reklamy digitalowe w galeriach

Cyfrowe nośniki reklamowe w galeriach handlowych - totemy, monitory plazmowe i digital wall - znajdują się w strategicznych lokalizacjach: przy głównych ciągach komunikacyjnych, schodach i strefach odpoczynku. Wyświetlają naprzemiennie reklamy i informacje, skutecznie przyciągając uwagę każdego klienta.

Wymiary

w zależności od nośnika

Powierzchnia

w zależności od nośnika

Oświetlenie

tak

Najnowsze realizacje
Nutrividia
Nutrividia
Nutrividia
Branża handlowa
Rodzaje reklamy:
  • billboardy 18 m2
  • billboardy 12 m2
listopad 2025
Medicover Sport
Medicover Sport
Medicover Sport
Medicover Sport
Branża medyczna
Rodzaje reklamy:
  • reklama wielkoformatowa
listopad 2025
Stokson
Stokson
Stokson
Stokson
Branża FMCG
Rodzaje reklamy:
  • reklama na automatach paczkomat inPost
listopad 2025
Gotowe Mieszkanie
Gotowe Mieszkanie
Branża budowlana
Rodzaje reklamy:
  • billboardy 18 m2
październik 2025
Fundacja W788
Fundacja W788
Fundacja W788
Fundacja W788
Branża fundacje
Rodzaje reklamy:
  • citylighty reklamowe
październik 2025
Billboard reklamowy Warszawa
Nexera
Branża technologiczna
Rodzaje reklamy:
  • billboardy 48m2
październik 2025
Oponeo
Oponeo
Oponeo
Branża motoryzacyjna
Rodzaje reklamy:
  • billboardy 48 m2
październik 2025
Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego
Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego
Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego
Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego
Branża edukacyjna
Rodzaje reklamy:
  • billboardy 12 m2
  • billboardy 12 m2
  • billboardy 18 m2
  • citylighty reklamowe
październik 2025
Fitness Academy
Fitness Academy
Branża sportowa
Rodzaje reklamy:
  • citylighty na wiatach przystankowych
  • billboard 12 m2
wrzesień 2025
Cinema City
Cinema City
Cinema City
Cinema City
Branża rozrywkowa
Rodzaje reklamy:
  • telebimy reklamowe
  • wolnostojące cyfrowe citylighty
  • cyfrowe citylighty zlokalizowane na wiatach przystankowych
  • cyfrowe citylighty zlokalizowane w galeriach handlowych
wrzesień 2025
VOX FM
VOX FM
VOX FM
Branża rozrywkowa
Rodzaje reklamy:
  • oklejenie typu fullback autobusów komunikacji regionalnej
  • oklejenie typu fullback autobusów komunikacji miejskiej
wrzesień 2025
Komfort
Komfort
Komfort
Komfort
Branża handlowa
Rodzaje reklamy:
  • billboardy 12m2
  • billboardy 18m2
sierpień 2025
Cement Ożarów
Cement Ożarów
Cement Ożarów
Cement Ożarów
Branża budowlana
Rodzaje reklamy:
  • billboardy 48m2
sierpień 2025
Dr Sobczak
Dr Sobczak
Dr Sobczak
Dr Sobczak
Branża medyczna
Rodzaje reklamy:
  • billboardy 18m2
  • oklejenie fullback na autobusach
sierpień 2025
Cinema City
Cinema City
Cinema City
Cinema City
Cinema City
Branża rozrywkowa
Rodzaje reklamy:
  • DOOH - telebimy reklamowe
  • DOOH - digital citylight
lipiec 2025
BMW Bońkowscy
BMW Bońkowscy
BMW Bońkowscy
Branża motoryzacyjna
Rodzaje reklamy:
  • billboardy 12m2
  • billboardy 18m2
  • billboardy 48m2
lipiec 2025
Well Fitness
Well Fitness
Well Fitness
Well Fitness
Well Fitness
Branża sportowa
Rodzaje reklamy:
  • billboardy 12 m2
  • billboardy 18 m2
  • citylighty
lipiec 2025
Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi
Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi
Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi
Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi
Branża rozrywkowa
Rodzaje reklamy:
  • billboardy 12m2
  • billboardy 18m2
  • cityscroll'e
lipiec 2025
Da Grasso
Da Grasso
Da Grasso
Da Grasso
Da Grasso
Branża gastronomiczna
Rodzaje reklamy:
  • billboardy 12m2
  • miniboardy 3m2
  • vinylboardy 4.5m2
  • citylighty
czerwiec 2025
Frisco
Frisco
Frisco
Frisco
Frisco
Branża handlowa
Rodzaje reklamy:
  • billboardy 12m2
  • billboardy 18m2
  • cityscroll'e
czerwiec 2025
Husquarna
Husquarna
Husquarna
Husquarna
Branża handlowa
Rodzaje reklamy:
  • billboardy 12m2
  • billboardy 18m2
czerwiec 2025
DM
DM
Branża kosmetyczna
Rodzaje reklamy:
  • citylighty
maj 2025
Vifon
Vifon
Vifon
Vifon
Vifon
Branża gastronomiczna
Rodzaje reklamy:
  • oklejenie fullback na autobusach
  • całopojazdowe oklejenie tramwajów
maj 2025
Drogerie DM
Drogerie DM
Branża handlowa
Rodzaje reklamy:
  • citylighty na przystankach
maj 2025
Kortowiada
Kortowiada
Kortowiada
Kortowiada
Branża rozrywkowa
Rodzaje reklamy:
  • billboardy 12m2
  • billboardy 18m2
maj 2025

Reklama? Wszędzie, gdzie chcesz.

Mamy największą bazę nośników reklamy zewnętrznej w Polsce. Szukasz lokalizacji w kilku miastach? Świetnie się składa. W ZnajdźReklamę.pl masz dostęp do ponad 80 tys. powierzchni reklamowych w najlepszych miejscach. Zamiast kontaktować się z dziesiątkami firm, wystarczy, że powiesz nam, czego potrzebujesz, a my zajmiemy się resztą. Proste, prawda?
Ponad 1 800 firm nam zaufało
Logo firmy 1Logo firmy 2Logo firmy 3Logo firmy 4Logo firmy 5Logo firmy 6Logo firmy 7Logo firmy 8Logo firmy 9Logo firmy 10Logo firmy 11Logo firmy 12Logo firmy 13Logo firmy 14Logo firmy 15Logo firmy 16Logo firmy 17Logo firmy 18Logo firmy 19Logo firmy 20Logo firmy 21Logo firmy 22Logo firmy 23Logo firmy 24Logo firmy 25Logo firmy 26Logo firmy 27Logo firmy 28Logo firmy 29Logo firmy 30Logo firmy 31Logo firmy 32Logo firmy 33Logo firmy 34Logo firmy 35Logo firmy 36Logo firmy 37Logo firmy 38Logo firmy 39Logo firmy 40Logo firmy 41Logo firmy 42
Co klienci mówią o ZnajdźReklamę.pl
Współpraca z agencją ZnajdźReklamę.pl oraz z Panią Angeliką to czysta przyjemność i satysfakcja oraz skuteczna realizacja usługi. Pani Angelika jest osobą bardzo pomocną, szybko realizuje zlecenia, rzetelnie i terminowo. Kampania billboardowa przyniosła nam zamierzone efekty. Polecamy współpracę z firmą ZnajdźReklamę.pl
Bolsius Polska sp. z o.o
Ewa Kryś-Jankowska
Dyrektor HR
Profesjonalizm, skuteczność, terminowość oraz gotowość do rozwiązania każdej sytuacji aby pomóc klientowi. W ten sposób mogę opisać współpracę ze www.znajdzreklamę.pl Polecam współpracę.
Esthima
Magdalena Siwecka
PR Manager
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z firmą ZnajdźReklamę.pl. Cały proces przebiegł niezwykle sprawnie – od przedstawienia oferty, przez załatwienie wszelkich formalności do samej realizacji. Kontakt i obsługa również zasługują na najwyższą ocenę. Polecam!
Grupa Krotoski
Aleksandra Wojda
Marketing Manager
Poszukiwałam profesjonalnego wsparcia w wyborze powierzchni reklamowych dla ogólnopolskiej kampanii. Zależało mi, aby otrzymać różne możliwości – od reklam wielkopowierzchniowych, poprzez billboardy, aż po citylighty. Ogromnym plusem był fakt, że wszystkie mogłam zamówić u jednego dostawcy, a pomoc była kompleksowa. Dużym ułatwieniem był system ZnajdźReklamę.pl, dzięki któremu miałam wgląd na proponowane mi miejsca, wraz z adresami, ich zdjęciami, cenami.
IT.integro
Daria Widerowska
Menadżer Marketingu i PR
Współpraca bezproblemowa, szybka, profesjonalna, dodatkowo z bardzo miłą i cierpliwą obsługą, którą świadczyła Pani Katarzyna Kociubińska. Usługa, której oczekiwałam, była właściwie na wczoraj, co nie stanowiło najmniejszego problemu dla Pani Kasi oraz całej firmy. Polecam serdecznie ZnajdźReklamę.pl i oby takich usługodawców było jak najwięcej na rynku:)
FUNDACJA "INICJATYWA"
Anna Piotrowska
specjalista ds. marketingu
Przy okazji realizacji kampanii billboardowej w 2021 roku z firmą znajdzreklame.pl miałam przyjemność współpracować z Panią Angeliką, która wykazywała na każdym etapie pełne zaangażowanie, rzetelność, terminowość, sprawną i szybką obsługę i przede wszystkim konkretne rozwiązania. Zawsze dostępna, zawsze pomocna z profesjonalnym podejściem do klienta. Polecam firmę znajdzreklame.pl, jako solidnego partnera do współpracy.
KEN CENTER
Dominika Tajchma
Manager
Gorąco polecamy firmę "Znajdź Reklamę" z Wrocławia. Rewelacyjny kontakt, profesjonalne podejście do współpracy, pełna terminowość. Cały wachlarz ich oferty pozwala na poszerzenie swojej gamy klientów. Doceniając profesjonalizm firmy możemy w pełni zarekomendować ich usługi potencjalnym przyszłym klientom.
KRUSZYWA POLSKIE S.A
Monika Główczewska

Zleciliśmy firmie przygotowanie kampanii outdoorowej w kilku polskich miastach. Zaproponowane rozwiązania w pełni zaspokoiły nasze oczekiwania, a realizacja projektu przebiegła bezproblemowo. To z pewnością dopiero początek wieloletniej współpracy z firmą ZnajdzReklame.pl i jej profesjonalistami.

Panek S.A.
Maksymilian Samulak
Asystent Działu Marketingu
Współpraca ze ZnajdźReklamę.pl była szybka, bezproblemowa i bardzo udana. Firma znakomicie poradziła sobie nawet z tym, że wysłaliśmy kilka wersji plików, i czynnie i chętnie pomagała nam przez cały okres planowania kampanii. Mogliśmy liczyć na znakomity kontakt mailowy i telefoniczny. Polecam bez wahania!
Stowarzyszenie Tęczowy Białystok
Joanna Głuszek
Współpraca z Agencją ZnajdzReklamę.pl w zakresie przeprowadzenie kampanii billboardowej przebiegła wzorowo. W szybki i profesjonalny sposób została przedstawiona propozycja wolnych przestrzeni reklamowych wraz z pełnym kosztorysem. Po dopełnieniu formalności, w umówionym terminie zostały wydrukowane i wyklejone bilboardy, a dopełnienie stanowił raport zdjęciowy z wykonanych prac
Lakma Sat Sp. z o. o.
Bartłomiej Cholewa
Marketing Manager
Reprezentująca firmę Pani Angelika Woźniak - odpowiedzialną za obsługę kampanii Spółki - jest osobą rzeczową, dyspozycyjną, a nade wszystko pomocną: odpowiedzi na wszelkie zapytania udzielała w tempie ekspresowym, zaś prośby o wsparcie, nawet te niestandardowe, spotykały się ze zrozumieniem i pozytywnym odzewem, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta. Podsumowując, całość kampanii realizowanej z firmą ZnajdźReklame.pl oceniam bardzo wysoko, z perspektywą dalszej współpracy.
Modena Group
Mateusz Skowronek
Specjalista ds. sprzedaży i finansowania
Podczas prac firma Znajdzreklame.pl wykazała się fachową obsługą klienta, solidnością, dbałością o szczegół oraz terminowością. Polecam współpracę z bardzo uprzeją doradczynią klienta panią Natalią Witoszyńską. Rekomendujemy firmę Znajdzreklame.pl Sp.z o. o. jako sprawdzonego partnera biznesowego w zakresie reklamy zewnętrznej.
Mogilska43 Cowork
Tomasz Sado
Operation Manager
Profesjonalna obsługa klienta oraz szybka i fachowa realizacja. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udaną współpracę.
Muzeum Wojsk Lądowych w Bydgoszczy
Tomasz Giers
Specjalista ds. ewidencji zbiorów
Serdecznie polecam współpracę z firmą znajdzreklame.pl. Zawsze mają do zaproponowania ciekawe rozwiązania. Mapa, dzięki której można zobaczyć, gdzie dokładnie jest dany nośnik - jest świetnym rozwiązaniem. Sprawnie i przyjemnie!
Personal PR Sp. z o.o
Katarzyna Gaudyn
Senior Account Manager
Polecam współpracę z firmą ZnajdźReklamę.pl, w szczególności z Panią Angeliką Woźniak, która w całości przeprowadziła naszą firmę przez proces zakupu powierzchni reklamowej, koordynacji kwestii związanych z przygotowywaniem materiałów, planowaniem wydruku aż po instalację reklamy. Nanoszone uwagi realizowane były przed czasem, dzięki czemu usługa została wykonana lepiej, niż to zakładały zapisy umów i pierwotne ustalenia.Bardzo dziękuję za miłą i profesjonalną współpracę.
SDP Nieruchomości
Izabela Wójcik
Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji
Agencja Reklamowa GALL s.c. ma przyjemność rekomendować firmę ZnajdźReklamę.pl sp. z o.o. z Wrocławia. Na każdym etapie zlecenia Pani Paulina Rybarczyk była dostępna i zawsze pomocna, a kampania została zrealizowana bez przeszkód. Wobec powyższego zdecydowanie możemy polecić profesjonalne usługi firmy ZnajdźReklamę.pl, ponieważ budzi zaufanie i jest rzetelnym dostawcą.
Agencja Reklamowa Gall s.c.
Przemysław Zasuwa
współwłaściciel
Kim są nasi klienci?
Sklepy internetowe e-commerce
Rekrutacje / HR
Deweloperzy
Markety i sieci handlowe
Polityka i wybory
Małe, lokalne przedsiębiorstwa
Przykład realizacji

Pomożemy Twojej marce wyjść z online do świata outdooru i dotrzeć do tysięcy nowych osób każdego dnia! Znamy się na kampaniach omnichannelowych i wiemy, jak ważna jest spójność – niezależnie od tego, czy działasz w internecie czy w realu. 

Każda Twoja kampania to nowe drzewo w polskich lasach!
Posadzimy
1222
Firm sadzących z nami
6336
Liczba
drzew
4245
Tlen dla osób rocznie

Zajmujemy się kampanią od A do Z

Czym jest DOOH i jak działa reklama DOOH?

DOOH, czyli Digital Out of Home, to reklama cyfrowa realizowana poza internetem, z wykorzystaniem ekranów LED, cyfrowych billboardów i innych cyfrowe nośniki w miejscach publicznych. Reklamy DOOH są wyświetlane w oparciu o dane, lokalizacje i czasie rzeczywistym.

Gdzie wyświetlane są reklamy DOOH?

Reklamy DOOH są prezentowane w przestrzeni miejskiej, przestrzeni publicznej, galeriach handlowych, na dworcach, lotniskach oraz przy głównych trasach komunikacyjnych. Kluczową rolę odgrywa tu lokalizacja i natężenie ruchu.

Czy DOOH sprawdzi się jako uzupełnienie reklamy digital?

Tak. DOOH doskonale uzupełnia działania digital i home, wspierając kampanii online, bezpośrednio wpływając na świadomości marki i zapamiętywalność przekazu.
 

Jakie reklamy DOOH są dostępne?

Dostępne są m.in. digital citylighty, cyfrowe billboardy, telebimy LED wolnostojące, telebimy LED na budynkach, reklamy LED w centrum handlowym oraz w terminalach lotnisk. Różnorodne formaty pozwalają dopasować kampanię do celów, produktu i branży.

Czy DOOH pozwala na zmianę treści w trakcie kampanii?

Tak. DOOH pozwala na zarządzanie kampanią w czasie rzeczywistym. Reklamodawcy mogą zmieniać komunikaty, kreacje i przekaz bez konieczności wymiany fizycznych nośników, co daje nowe możliwości optymalizacji kampanii.
 

Dla kogo reklama DOOH będzie najlepszym rozwiązaniem?

Reklamy DOOH sprawdzają się zarówno dla dużych marek, jak i lokalnych klientów oraz reklamodawcy, którzy chcą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zwiększyć poziom zaangażowania.

© Copyright 2025 ZnajdźReklamę.pl sp. z o.o. - wszelkie prawa zastrzeżone.