Cyfrowe reklamy outdoorowe to Twój przepis na skuteczną kampanię. Ten innowacyjny format umożliwia prezentację dynamicznego przekazu, który nie tylko przyciąga uwagę, ale również trwale zapisuje się w pamięci odbiorców. Wykorzystaj potencjał cyfrowych reklam outdoorowych w swojej promocji!

Reklama cyfrowa łączy w sobie korzyści statycznej reklamy outdoorowej oraz możliwości nowoczesnej technologii. Dzięki dynamicznym, cyfrowym ekranom umieszczonym w strategicznych lokalizacjach w miastach, reklama digital out-of-home to niezwykle skuteczne medium do promowania Twojej marki. Efektywność DOOH potwierdzają konsumenci – to właśnie dla nich jest to jedna z najbardziej atrakcyjnych form reklamy.





Posiadamy również inne powierzchnie reklamowe w całej Polsce

Dynamicznie rosnąca liczba nośników cyfrowych – zarówno w galeriach handlowych, jak i na przystankach oraz dworcach sprawiła, że coraz więcej firm zainteresowało się tym formatem. Nic w tym dziwnego. Innowacyjność, przyciągająca uwagę forma z dużym współczynnikiem zapamiętywalności to kluczowe cechy, które stały się niezwykle atrakcyjne dla firm planujących swoją kampanię w outdoorze.
Ta forma reklamy doskonale dostosowuje się do oczekiwań współczesnego odbiorcy, wychodząc naprzeciw jego zmieniającym się potrzebom. DOOH dostarcza dynamiczne kreacje, obok których nie sposób przejść obojętnie oraz stanowi nieodzowny element kampanii reklamowej, który przyciąga i angażuje konsumentów.
Badania firmy Kantar Group wykazały, że większość konsumentów (70%) postrzega reklamę cyfrową jako „naprawdę aktualną” formę promocji. Wielu ankietowanych oceniło DOOH także jako przydatne medium informacyjne o produkcie i firmach. A cyfrowe reklamy nie tylko informują – a również zachęcają do interakcji. 38% ankietowanych odwiedziło stronę internetową widoczną na przekazie reklamowym DOOH, a 24% zeskanowało umieszczony na nim kod QR.*
Konsumentów postrzega DOOH jako "naprawdę aktualną" formę promocji
Odbiorców odwiedziło stronę internetową umieszczoną na reklamie DOOH
Potencjalnych klientów zeskanowało widoczny na cyfrowym przekazie kod QR
Dzięki możliwości wyświetlania wielu spotów na jednym nośniku, żadna lokalizacja nie jest dla Ciebie niedostępna. Wybierz idealne miejsce na promocję spośród tysięcy cyfrowych ekranów umieszczonych w strategicznych lokalizacjach w całej Polsce. Twoja reklama będzie widoczna dokładnie tam, gdzie tego potrzebujesz!
Dodanie do swojej reklamy dynamicznego elementu przyciąga uwagę i na dłużej zostaje w pamięci odbiorcy. Animacje, filmy oraz inne ruchome spoty reklamowe użyte w DOOH znacznie wyróżniają się wśród statycznych form reklamowych oraz dają przewagę już przy pierwszej sekundzie kontaktu z odbiorcą!
Kampanię na cyfrowych nośnikach DOOH możesz wykupić na kilka dni. Pozwoli Ci to na spokojnie przetestować skuteczność wybranych miejsc i da Ci możliwość wybrania idealnych nośników dla Twojej kampanii. Telebimy i ekrany LED to wygodne i efektywne rozwiązanie!
Cena zależy od miasta, lokalizacji, oświetlenia, długości kampanii oraz liczby wynajętych nośników.
W nośnikach Digital Citylight tradycyjne plakaty zostały zastąpione ekranami LED. Ekspozycja na ekranach LED pozwala na płynne przeplatanie treści reklamowej z informacjami, których celem jest zaintrygowanie i zaangażowanie odbiorców - np. poprzez powiadomienia o ruchu lub pogodzie.
Wymiary
w zależności od nośnika
Powierzchnia
w zależności od nośnika
Oświetlenie
tak
Interaktywne video reklamy tworzone z myślą o współczesnym odbiorcy, który oczekuje dynamicznego, ciekawego przekazu. Pokaż charakter swojej marki umieszczając spot reklamowy na telebimach w miastach w całej Polsce.
Wymiary
w zależności od nośnika
Powierzchnia
w zależności od nośnika
Oświetlenie
tak
Reklama LED w terminalu lotniska pozwala na przygotowanie ciekawej kreacji wideo, która zwróci uwagę znudzonych pasażerów. Przywitaj ich w Twoim świecie za pomocą oryginalnej reklamy, która skłoni potencjalnych klientów do zainteresowania się Twoim produktem.
Wymiary
w zależności od nośnika
Powierzchnia
w zależności od nośnika
Oświetlenie
tak
Cyfrowe nośniki reklamowe w galeriach handlowych - totemy, monitory plazmowe i digital wall - znajdują się w strategicznych lokalizacjach: przy głównych ciągach komunikacyjnych, schodach i strefach odpoczynku. Wyświetlają naprzemiennie reklamy i informacje, skutecznie przyciągając uwagę każdego klienta.
Wymiary
w zależności od nośnika
Powierzchnia
w zależności od nośnika
Oświetlenie
tak










































Cyfrowe ekrany to idealne płótno reklamowe dla kreatywnych firm! DOOH, czyli digital out-of-home zrobił furorę na rynku reklamy – zarówno w skali światowej, jak i na naszym własnym podwórku – w Polsce. Gdy w Polsce jest to dopiero rozwijające się medium (w naszym kraju znajduje się obecnie około 86 000 ekranów DOOH), w USA, czy UK ten format daje możliwości do stworzenia niesamowitych, hiperrealistycznych kreacji w 3D! Kreacje zza granicy mogą jednak stać się świetną inspiracją do stworzenia Twojej własnej kreatywnej i dynamicznej kampanii outdoorowej na cyfrowych ekranach! Sprawdź, jak marki wyróżniły się reklamą w DOOH!
Jedna mała, dobra rzecz – marka z branży finansowej Capital One UK napawa optymizmem w natłoku negatywnych nagłówków. Kampania „One Good Thing” nawiązuje do aktualnych wydarzeń, świąt, pogody w celu podkreślenia tego, jak firma może spełnić potrzeby swoich Klientów. Ekrany mają aktualizować się na bieżąco i szerzyć dobre wiadomości!
Innowacyjna wieloformatowa kampania Google podpowiadała idealną ścieżkę muzyczną w danym momencie! Kampania opierając się na rzeczywistych elementach – takich, jak pogoda, ruch uliczny, wydarzenia na świecie, czy pora dnia, dopasowywała do tego playlistę w aplikacji Google Play Music! Odbiorcy zatem mogli wyszukać ją w aplikacji – i cieszyć się idealną ścieżką muzyczną w trakcie swojej podróży!
Google znowu uderza ze swoją kreatywną kampanią DOOH! Mówiliśmy, że światowe marki uwielbiają cyfrowe reklamy! 😉 Kampania opierała się na różnych nośnikach outdoorowych, na których umieszczone były codzienne zadania, z którymi mógł pomóc Asystent Google. Bo to właśnie promocja wszechstronności tej funkcji była celem kampanii!
W środku pandemii, gdy obowiązywało wiele obostrzeń i ograniczeń i nie mogliśmy się zbliżać do siebie, bank FinecoBank poparł obostrzenia i przypomniał o nich społeczności. Złudzenie optyczne umieszczone na cyfrowym ekranie umożliwiało przeczytanie wiadomości jedynie, gdy odbiorca znajdował się więcej niż jeden metr od nośnika. Celem kampanii było uświadomienie o tym, że bezpieczeństwo jest w tym momencie najważniejsze.
Nośnik, który mierzy poziom niepokoju przechodniów? Oczywiście! Kampania przeprowadzona w Chorwacji opierała się na kreatywnym wykorzystaniu digitalowego citylightu! Cel? Zwrócenie uwagi na niebezpieczeństwa długotrwałego stresu emocjonalnego i konsekwencje braku dbania o zdrowie psychiczne!








































































Pomożemy Twojej marce wyjść z online do świata outdooru i dotrzeć do tysięcy nowych osób każdego dnia! Znamy się na kampaniach omnichannelowych i wiemy, jak ważna jest spójność – niezależnie od tego, czy działasz w internecie czy w realu.







Zleciliśmy firmie przygotowanie kampanii outdoorowej w kilku polskich miastach. Zaproponowane rozwiązania w pełni zaspokoiły nasze oczekiwania, a realizacja projektu przebiegła bezproblemowo. To z pewnością dopiero początek wieloletniej współpracy z firmą ZnajdzReklame.pl i jej profesjonalistami.








