DOOH (Digital Out-of-Home) to dynamicznie rozwijający się obszar reklamy zewnętrznej, który łączy zalety reklamy cyfrowej z widocznością w przestrzeni miejskiej i przestrzeni publicznej. Wykorzystując cyfrowe nośniki reklamowe, takie jak ekrany LED, cyfrowe billboardy czy ekrany w centrum handlowym, reklamy DOOH, docierają do szerokiego grona odbiorców w kluczowych punktach miast. Technologia ta pozwala na prowadzenie nowoczesnych kampanii DOOH, które są wyświetlane w odpowiednim czasie, w danym miejscu i lokalizacji charakteryzujące wysokie natężenie ruchu. To cyfrowa reklama zewnętrzna, która przyciąga uwagę, wyróżnia się na tle konkurencji i realnie zwiększa świadomości marki.





Reklama cyfrowa łączy w sobie korzyści statycznej reklamy outdoorowej oraz możliwości nowoczesnej technologii. Dzięki dynamicznym, cyfrowym ekranom umieszczonym w strategicznych lokalizacjach w miastach, reklama digital out-of-home to niezwykle skuteczne medium do promowania Twojej marki. Efektywność DOOH potwierdzają konsumenci – to właśnie dla nich jest to jedna z najbardziej atrakcyjnych form reklamy.
Można śmiało powiedzieć, że DOOH to odpowiedź rynku na zmieniające się zachowania odbiorców oraz rosnące ograniczenia reklamy internetowej. W przeciwieństwie do klasycznej reklamy cyfrowej, reklamy DOOH są obecne w miejscach publicznych, gdzie reklamy nie da się „ominąć” ani zablokować.
DOOH pozwala na emisję reklam w czasie rzeczywistym, dzięki czemu treści mogą być dynamicznie zmieniane w zależności od lokalizacji, pory dnia czy liczby użytkownicy znajdujących się w pobliżu ekranu. Taka możliwość dostosowania treści sprawia, że reklamy nie tylko angażują odbiorców, ale także skutecznie skupiają uwagę odbiorców i przyciągają wzrok.
Cyfrowe reklamy outdoorowe to Twój przepis na skuteczną kampanię. Ten innowacyjny format umożliwia prezentację dynamicznego przekazu, który nie tylko przyciąga uwagę, ale również trwale zapisuje się w pamięci odbiorców. Wykorzystaj potencjał cyfrowych reklam outdoorowych w swojej promocji!





Posiadamy również inne powierzchnie reklamowe w całej Polsce

Dynamicznie rosnąca liczba nośników cyfrowych – zarówno w galeriach handlowych, jak i na przystankach oraz dworcach sprawiła, że coraz więcej firm zainteresowało się tym formatem. Nic w tym dziwnego. Innowacyjność, przyciągająca uwagę forma z dużym współczynnikiem zapamiętywalności to kluczowe cechy, które stały się niezwykle atrakcyjne dla firm planujących swoją kampanię w outdoorze.
Ta forma reklamy doskonale dostosowuje się do oczekiwań współczesnego odbiorcy, wychodząc naprzeciw jego zmieniającym się potrzebom. DOOH dostarcza dynamiczne kreacje, obok których nie sposób przejść obojętnie oraz stanowi nieodzowny element kampanii reklamowej, który przyciąga i angażuje konsumentów.
Badania firmy Kantar Group wykazały, że większość konsumentów (70%) postrzega reklamę cyfrową jako „naprawdę aktualną” formę promocji. Wielu ankietowanych oceniło DOOH także jako przydatne medium informacyjne o produkcie i firmach. A cyfrowe reklamy nie tylko informują – a również zachęcają do interakcji. 38% ankietowanych odwiedziło stronę internetową widoczną na przekazie reklamowym DOOH, a 24% zeskanowało umieszczony na nim kod QR.*
Konsumentów postrzega DOOH jako "naprawdę aktualną" formę promocji
Odbiorców odwiedziło stronę internetową umieszczoną na reklamie DOOH
Potencjalnych klientów zeskanowało widoczny na cyfrowym przekazie kod QR
Dzięki możliwości wyświetlania wielu spotów na jednym nośniku, żadna lokalizacja nie jest dla Ciebie niedostępna. Wybierz idealne miejsce na promocję spośród tysięcy cyfrowych ekranów umieszczonych w strategicznych lokalizacjach w całej Polsce. Twoja reklama będzie widoczna dokładnie tam, gdzie tego potrzebujesz!
W przypadku DOOH reklamy są prezentowane jako dynamiczne kreacje, wykorzystujące animacje i wideo. Taka forma przekazu przyciąga uwagę odbiorców i zwiększa poziom zaangażowania. Dodanie do swojej reklamy dynamicznego elementu przyciąga uwagę i na dłużej zostaje w pamięci odbiorcy. Animacje, filmy oraz inne ruchome spoty reklamowe użyte w DOOH znacznie wyróżniają się wśród statycznych form reklamowych oraz dają przewagę już przy pierwszej sekundzie kontaktu z odbiorcą!
Kampanię na cyfrowych nośnikach DOOH możesz wykupić na kilka dni. Pozwoli Ci to na spokojnie przetestować skuteczność wybranych miejsc i da Ci możliwość wybrania idealnych nośników dla Twojej kampanii. Telebimy i ekrany LED to wygodne i efektywne rozwiązanie!
DOOH pozwala na planownie kampanii na podstawie lokalizacji, analizy natężenia ruchu oraz danych dotyczących zachowań odbiorców. Dzięki temu przekaz trafia do szerokiej grupy i jednocześnie do jasno określonej grupy docelowej.
Te cyfrowe nośniki reklamowe są znajdziesz m.in w centrum handlowym, ciągach komunikacyjnych oraz przy głównych arteriach, gdzie liczba wyświetleń i kontaktów z przekazem są naturalnie wysokie.
Cena zależy od miasta, lokalizacji, oświetlenia, długości kampanii oraz liczby wynajętych nośników.
Digital citylighty to nowoczesna forma reklamy cyfrowej realizowanej w przestrzeni miejskiej i przestrzeni publicznej. Cyfrowe nośniki tego typu są umieszczane w ciągach pieszych, przy przystankach oraz w pobliżu miejsc charakteryzujących wysokie natężenie ruchu. Wyświetlane na nich reklamy DOOH skutecznie przyciągają uwagę, angażują odbiorców i pozwalają dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w danym miejscu i czasie. W nośnikach Digital Citylight tradycyjne plakaty zostały zastąpione ekranami LED. Ekspozycja na ekranach LED pozwala na płynne przeplatanie treści reklamowej z informacjami, których celem jest zaintrygowanie i zaangażowanie odbiorców - np. poprzez powiadomienia o ruchu lub pogodzie.
Wymiary
w zależności od nośnika
Powierzchnia
w zależności od nośnika
Oświetlenie
tak
Interaktywne video reklamy tworzone z myślą o współczesnym odbiorcy, który oczekuje dynamicznego, ciekawego przekazu. Pokaż charakter swojej marki umieszczając spot reklamowy na telebimach w miastach w całej Polsce. Wolnostojące ekrany LED to doskonale widoczne nośniki reklamy zewnętrznej. Telebimy LED są instalowane przy głównych arteriach komunikacyjnych, w centrach miast oraz przy wjazdach do aglomeracji. Duży ekran, dynamiczne kreacje i wysoka liczba wyświetleń sprawiają, że reklamy DOOH na telebimach LED skutecznie wyróżniają się na tle konkurencji i zapewniają szeroki zasięg.
Wymiary
w zależności od nośnika
Powierzchnia
w zależności od nośnika
Oświetlenie
tak
Reklama LED w terminalu lotniska pozwala na przygotowanie ciekawej kreacji wideo, która zwróci uwagę znudzonych pasażerów. Przywitaj ich w Twoim świecie za pomocą oryginalnej reklamy, która skłoni potencjalnych klientów do zainteresowania się Twoim produktem. Reklamy LED w terminalu lotniska to wyjątkowo efektywne rozwiązania DOOH, skierowane do szerokiej grupy odbiorców o wysokiej sile nabywczej. Cyfrowe nośniki reklamowe zlokalizowane w strefach odpraw, poczekalniach i ciągach komunikacyjnych pozwalają na prowadzenie kampanii DOOH w środowisku sprzyjającym zapamiętywaniu przekazu. To format, który realnie angażuje odbiorców, zwiększa poziom zaangażowania i pozwala budować silny wizerunek marki
Wymiary
w zależności od nośnika
Powierzchnia
w zależności od nośnika
Oświetlenie
tak
Cyfrowe nośniki reklamowe w galeriach handlowych - totemy, monitory plazmowe i digital wall - znajdują się w strategicznych lokalizacjach: przy głównych ciągach komunikacyjnych, schodach i strefach odpoczynku. Wyświetlają naprzemiennie reklamy i informacje, skutecznie przyciągając uwagę każdego klienta.
Wymiary
w zależności od nośnika
Powierzchnia
w zależności od nośnika
Oświetlenie
tak



















































































































Zleciliśmy firmie przygotowanie kampanii outdoorowej w kilku polskich miastach. Zaproponowane rozwiązania w pełni zaspokoiły nasze oczekiwania, a realizacja projektu przebiegła bezproblemowo. To z pewnością dopiero początek wieloletniej współpracy z firmą ZnajdzReklame.pl i jej profesjonalistami.










Pomożemy Twojej marce wyjść z online do świata outdooru i dotrzeć do tysięcy nowych osób każdego dnia! Znamy się na kampaniach omnichannelowych i wiemy, jak ważna jest spójność – niezależnie od tego, czy działasz w internecie czy w realu.
DOOH, czyli Digital Out of Home, to reklama cyfrowa realizowana poza internetem, z wykorzystaniem ekranów LED, cyfrowych billboardów i innych cyfrowe nośniki w miejscach publicznych. Reklamy DOOH są wyświetlane w oparciu o dane, lokalizacje i czasie rzeczywistym.
Reklamy DOOH są prezentowane w przestrzeni miejskiej, przestrzeni publicznej, galeriach handlowych, na dworcach, lotniskach oraz przy głównych trasach komunikacyjnych. Kluczową rolę odgrywa tu lokalizacja i natężenie ruchu.
Tak. DOOH doskonale uzupełnia działania digital i home, wspierając kampanii online, bezpośrednio wpływając na świadomości marki i zapamiętywalność przekazu.
Dostępne są m.in. digital citylighty, cyfrowe billboardy, telebimy LED wolnostojące, telebimy LED na budynkach, reklamy LED w centrum handlowym oraz w terminalach lotnisk. Różnorodne formaty pozwalają dopasować kampanię do celów, produktu i branży.
Tak. DOOH pozwala na zarządzanie kampanią w czasie rzeczywistym. Reklamodawcy mogą zmieniać komunikaty, kreacje i przekaz bez konieczności wymiany fizycznych nośników, co daje nowe możliwości optymalizacji kampanii.
Reklamy DOOH sprawdzają się zarówno dla dużych marek, jak i lokalnych klientów oraz reklamodawcy, którzy chcą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zwiększyć poziom zaangażowania.