Eksperci ZnajdźReklamę.pl w mediach

Hero image
Rozwiązania dla każdego biznesu, bez względu na rozmiar
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Jak reklamują się małe i średnie firmy? Internetowi influencerzy to za mało, dziś znów konieczna jest reklama zewnętrzna. „Konsumenci łaskawiej patrzą na billboardy”

Jak reklamują się małe i średnie firmy? Internetowi influencerzy to za mało, dziś znów konieczna jest reklama zewnętrzna. „Konsumenci łaskawiej patrzą na billboardy”

Reklama zewnętrzna przeżywa swoisty renesans formy. Coraz więcej firm na świecie decyduje się na ten kanał promocji, a największy skok odczuwalny był po zakończeniu pandemii, gdy ludzie wrócili do swoich tradycyjnych zachowań. W obliczu zmniejszającej się liczby odbiorców tradycyjnych mediów, jak prasa czy telewizja, oraz zatłoczeniem i znudzeniem się ludzi kanałem internetowym, to właśnie nośniki usytuowane poza miejscem zamieszkania pozwalają przebić się marketerom do świadomości odbiorców docelowych.

Oskar Kolmasiak

Oskar Kolmasiak

Lider doradców ds. reklamy zewnętrznej

Ludzie-billboardy. Czy wkrótce będziemy nosić na sobie cyfrowe wyświetlacze reklam?

Ludzie-billboardy. Czy wkrótce będziemy nosić na sobie cyfrowe wyświetlacze reklam?

Billboardy i inne zewnętrzne nośniki są jedną z najskuteczniejszych form przy tworzeniu kampanii społecznych. Jeszcze więcej można zyskać, gdy są stosowane razem z innymi nośnikami przekazu takimi jak reklama w środkach komunikacji miejskiej, na przystankach czy poprzez citylighty. Doskonale uzupełniają się też z marketingiem cyfrowym. Liczy się dobra lokalizacja, która sprzyja zwielokrotnieniu prawdopodobieństwa tego, żeby treść i grafika trafiły do odpowiednich grup. Warto podkreślić, że ten wzrost można zmierzyć.

Katarzyna Kociubińska

Katarzyna Kociubińska

New Business Manager

Zobacz wywiad z naszym ekspertem

Oszczędność czasu i efektywność kampanii to nasza specjalność

Oszczędność czasu i efektywność kampanii to nasza specjalność

... w trakcie organizacji promocji poświęcamy szczególną uwagę nawet najdrobniejszym detalom, które mogą zaważyć o losach reklamy. Od umiejętnego rozmieszczenia nośników decydującego o widoczności i zasięgu przekazu przez strategiczny plan emisji wpływający na utrwalaniu marki w świadomości odbiorców, aż po przyciągający wzrok design - planowanie efektywnej kampanii to wiele składających się na siebie elementów, które są niezbędne w celu dotarcia do potencjalnego Klienta.

Oskar Kolmasiak

Oskar Kolmasiak

Lider doradców ds. reklamy zewnętrznej

Sprawdź wypowiedzi naszych ekspertów

Bilbordy wyświetlą spersonalizowaną reklamę na podstawie... tablic rejestracyjnych samochodu

Bilbordy wyświetlą spersonalizowaną reklamę na podstawie... tablic rejestracyjnych samochodu

„Młodzi w tłumie, bezdomni w ukryciu” – kampania „Równi w Młodości” na citylightach w miastach letnich festiwali

„Młodzi w tłumie, bezdomni w ukryciu” – kampania „Równi w Młodości” na citylightach w miastach letnich festiwali

Sztuczna inteligencja kontra demokracja. A.I. wykorzystywana w kampanii wyborczej w USA

Sztuczna inteligencja kontra demokracja. A.I. wykorzystywana w kampanii wyborczej w USA

Billboardy warte miliony. Chcemy czy nie, reklamy na mieście i tak nas dopadną

Billboardy warte miliony. Chcemy czy nie, reklamy na mieście i tak nas dopadną

Billboardy szpecą miasta? Skoda pokazała, że można inaczej

Billboardy szpecą miasta? Skoda pokazała, że można inaczej

Kiedy wpatrujesz się w billboard, billboard patrzy na ciebie. Sztuczna inteligencja zmienia świat reklamy

Kiedy wpatrujesz się w billboard, billboard patrzy na ciebie. Sztuczna inteligencja zmienia świat reklamy

Czeka nas zalew bilbordów. Powód? Coraz większe korki

Czeka nas zalew bilbordów. Powód? Coraz większe korki

Artyści kontra wandale. Wróciła reklama „urodziłem się głupi i głupi umrę“

Artyści kontra wandale. Wróciła reklama „urodziłem się głupi i głupi umrę“

Czy billboardy odeszły do lamusa? Nic z tego! Wszystko przez korki

Czy billboardy odeszły do lamusa? Nic z tego! Wszystko przez korki

W 2024 roku sztuczna inteligencja ma opanować także reklamy. Billboardy i gry komputerowe na początek

W 2024 roku sztuczna inteligencja ma opanować także reklamy. Billboardy i gry komputerowe na początek

Wybory świętem dla branży reklamowej. Są jak SuperBowl w USA

Wybory świętem dla branży reklamowej. Są jak SuperBowl w USA

Własne auto? To bez sensu. Młodzi stawiają na komunikację miejską

Własne auto? To bez sensu. Młodzi stawiają na komunikację miejską

Domowe przepalanie pieniędzy czy oszczędności z profesjonalistami?

Domowe przepalanie pieniędzy czy oszczędności z profesjonalistami?

Młodzież stawia na komunikację miejską

Młodzież stawia na komunikację miejską

Halloween warte 10 miliardów dolarów. Tyle kosztuje tradycja czy komercja?

Halloween warte 10 miliardów dolarów. Tyle kosztuje tradycja czy komercja?

Wybory samorządowe: kandydaci ruszają do walki o głosy wyborców. Internet i billboardy zdominują kampanię

Wybory samorządowe: kandydaci ruszają do walki o głosy wyborców. Internet i billboardy zdominują kampanię

„Równi w Młodości”. Rusza kampania outdoorowa fundacji Po DRUGIE dotycząca bezdomności osób młodych

„Równi w Młodości”. Rusza kampania outdoorowa fundacji Po DRUGIE dotycząca bezdomności osób młodych

Stoi Wrocław i Warszawa. Coraz większe korki wpływają nie tylko na samopoczucie kierowców

Stoi Wrocław i Warszawa. Coraz większe korki wpływają nie tylko na samopoczucie kierowców

„Młodzi w tłumie, bezdomni w ukryciu” – kampania społeczna na polskich festiwalach

„Młodzi w tłumie, bezdomni w ukryciu” – kampania społeczna na polskich festiwalach

USA chce zakazu sztucznej inteligencji w kampaniach wyborczych

USA chce zakazu sztucznej inteligencji w kampaniach wyborczych

„Młodzi w tłumie, bezdomni w ukryciu” - kampania o bezdomności na muzycznych festiwalach

„Młodzi w tłumie, bezdomni w ukryciu” - kampania o bezdomności na muzycznych festiwalach

Jak reklamują się małe i średnie firmy? Internetowi influencerzy to za mało, dziś znów konieczna jest reklama zewnętrzna. „Konsumenci łaskawiej patrzą na billboardy”

Jak reklamują się małe i średnie firmy? Internetowi influencerzy to za mało, dziś znów konieczna jest reklama zewnętrzna. „Konsumenci łaskawiej patrzą na billboardy”

Bilbordy zeskanują tablice rejestracyjne i wyświetlą spersonalizowane reklamy

Bilbordy zeskanują tablice rejestracyjne i wyświetlą spersonalizowane reklamy

Bilbordy zeskanują tablice rejestracyjne i wyświetlą spersonalizowane reklamy

Bilbordy zeskanują tablice rejestracyjne i wyświetlą spersonalizowane reklamy

Rekordowe 12 mld dol. na Halloween

Rekordowe 12 mld dol. na Halloween

© Copyright 2025 ZnajdźReklamę.pl sp. z o.o. - wszelkie prawa zastrzeżone.