Każdego dnia warszawskim metrem przemieszcza się ponad 700 tysięcy pasażerów. Taka liczba odbiorców Twojej reklamy nie może zostać niewykorzystana.
Zróżnicowanie dostępnych w metrze nośników oraz długi czas ekspozycji odbiorców na Twój przekaz to najważniejsze czynniki, które składają się na skuteczną kampanię. Dysponując dokładnymi statystykami dotyczącymi osób korzystających z metra, możemy celnie określić Twoją grupę docelową i zmaksymalizować sukces Twojej kampanii.
Reklama w metrze to prosty sposób na dotarcie do bardzo dużej liczby odbiorców krótkim czasie.





Posiadamy również inne powierzchnie reklamowe w całej Polsce
Metro to jeden z najpopularniejszych środków transportu publicznego. Każdego dnia podróżuje nim kilkaset tysięcy osób.
Szeroka oferta zróżnicowanych form reklamy pozwala na ekspozycje w różnych zakresach budżetowych.
Połączenie reklam w metrze z innymi formami reklamy pozwala na znaczący wzrost zapamiętywalności reklam i pozostanie w pamięci potencjalnych klientów na dłużej.
Estetyka i nowoczesność reklam oferowanych w metrze warszawskim sprzyja pozytywnemu odbiorowi ekspozycji wśród pasażerów, sprawiając, że dany produkt lub marka kojarzona jest jeszcze bardziej pozytywnie.
Powierzchnie reklamowe w warszawskim metrze sprzedawane są w pakietach. Ceny pakietu wraz z drukiem i montażem: 30 000 zł - 500 000 zł /miesiąc
Metroboard to nośniki reklamowe zlokalizowane na peronach i w przejściach stacji metra. Umiejscowione na wysokości wzroku, przyciągają uwagę i zapewniają maksymalnie długi kontakt odbiorcy z Twoją kampanią.
Są to podświetlane ramki reklamowe, znajdujące się zarówno w wejściu do metra, w jego korytarzach, jak i na peronach stacji. W nośniku cityscroll znajdują się 3 następujące po sobie reklamy, co zwiększa atrakcyjność takiej formy kampanii.
Ramki reklamowe to sieć nośników w wagonach warszawskiego metra, usytuowanych ponad podróżnymi, dzięki czemu nie są one zasłonięte podczas nawet największego ruchu. Pomimo swego stosunkowo małego rozmiaru, w małej przestrzeni metra sprawdzają się one znakomicie, jednocześnie zapewniając długi kontakt z przekazem reklamowym podczas podróży.










































Wystarczy, że się z nami skontaktujesz i powiesz, czego potrzebujesz. Przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę reklam w metrze – z listą dostępnych nośników, zdjęciami oraz informacją o przewidywanym zasięgu reklamy.
Po wyborze lokalizacji podpisujemy umowę w formie elektronicznej. Następnie projekt graficzny trafia do przygotowania Jeśli nie posiadasz gotowego projektu, nie ma problemu, chętnie go dla Ciebie, uwzględniając format nośnika i zasady ekspozycji w przestrzeni metra.
W dniu startu kampanii Twoja reklama pojawia się na wybranych nośnikach, a całość potwierdzamy raportem zdjęciowym. Od tego momentu pracuje dla Twojej marki, przyciągając uwagę odbiorców każdego dnia.
Tak, projekt jest niezbędny do realizacji kampanii. Jeśli jednak nie masz w swoim zespole grafika, który może go przygotować, zajmiemy się tym za Ciebie.
Nasze oferty zawsze są darmowe. Na zapytania odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe. W godzinach pracy biura średni czas oczekiwania to kilkanaście minut. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby sprostać wymaganiom klientów, dlatego niejednokrotnie jesteśmy w stanie przygotować ofertę bez względu na porę dnia oraz dzień tygodnia.
Standardowo kampanie trwają od 1 do 3 miesięcy, ale istnieje możliwość ekspozycji krótszych lub dłuższych – w zależności od Twoich potrzeb. Przy dłuższych współpracach możemy zaproponować atrakcyjne warunki cenowe.
Cena zależy od kilku czynników – przede wszystkim od lokalizacji nośnika, jego formatu oraz czasu trwania ekspozycji.
Nasze oferty przedstawione są w specjalnym systemie, który zaprojektowaliśmy tak, by wszystkie informacje były pokazane w przejrzysty sposób. Lokalizacja, zdjęcie czy cena wszystkich nośników są podane w jednym miejscu. Szybka możliwość wyboru powierzchni reklamowych znacznie ułatwia komunikację i przyspiesza proces przygotowania kampanii.








































































Pomożemy Twojej marce wyjść z online do świata outdooru i dotrzeć do tysięcy nowych osób każdego dnia! Znamy się na kampaniach omnichannelowych i wiemy, jak ważna jest spójność – niezależnie od tego, czy działasz w internecie czy w realu.







Zleciliśmy firmie przygotowanie kampanii outdoorowej w kilku polskich miastach. Zaproponowane rozwiązania w pełni zaspokoiły nasze oczekiwania, a realizacja projektu przebiegła bezproblemowo. To z pewnością dopiero początek wieloletniej współpracy z firmą ZnajdzReklame.pl i jej profesjonalistami.








