



Reklama na automatach Paczkomat to nowoczesny i przede wszystkim skuteczny nośnik reklam zewnętrznych. Dzięki ponad 28 000 dostępnym punktom rozmieszczonym w strategicznych lokalizacjach, Twoja marka może dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w każdym zakątku kraju. Co więcej, aż 94% kupujących online wybiera Paczkomat jako formę dostawy, co gwarantuje, że Twoja reklama trafi do aktywnych konsumentów e-commerce – jednej z najbardziej atrakcyjnych grup docelowych na rynku.





Posiadamy również inne powierzchnie reklamowe w całej Polsce
Paczkomat to skuteczny nośnik reklamowy, który pracuje dla Ciebie 24/7 – dzięki oświetleniu.
Wspólnie zdecydujemy o długości emisji, formacie reklamy oraz jej lokalizacji.
Wybierz spośród 26500 atrakcyjnych lokalizacji - w dużych i małych miejscowościach.
Zajmiemy się wszystkim. Wydruk, montaż oraz demontaż reklamy zostaw w naszych rękach.
Dotrzesz do klientów, którzy chętnie robią zakupy online.
Dostępnych urządzeń Paczkomat w całej Polsce.
Polaków kupujących online wybiera PaczkomatⓇ InPost.
Osób każdego dnia odbiera przesyłki przez Paczkomat.
Cena zależy od miasta, lokalizacji, liczby kolumn, długości kampanii oraz liczby wynajętych nośników.
Paczkomat jako Twój billboard? No jasne! Ten format pozyskuje dla Ciebie klientów całą dobę. Zapewnia widoczność już z dużej odległości, a dobór odpowiednich materiałów odpornych na warunki atmosferyczne sprawia, że reklama będzie długotrwała i właściwie wyeksponowana. Dostępne są 3 możliwości oklejenia urządzenia: 4 kolumny, modułowy format oraz reklama wielkopowierzchniowa.
Wymiary
w zależności od reklamy
Powierzchnia
w zależności od reklamy
Oświetlenie
tak
Reklama na ekranach automatów Paczkomat to sposób na dotarcie do nawet 1 miliona odbiorców dziennie! Długość spotu reklamowego to nawet 7 sekund. Reklama może być wyświetlana w formie statycznej (baner), wideo lub interaktywnej, dając szerokie możliwości kreacji, w tym angażujące działania. Do wyboru są trzy ekrany: powitalny, autoryzacyjny i pożegnalny. Dodatkowo przekaz może być wyświetlany jedynie w wybranych lokalizacjach oraz w określonych porach dnia.
Wymiary
w zależności od reklamy
Powierzchnia
w zależności od reklamy
Oświetlenie
tak



















































































































Zleciliśmy firmie przygotowanie kampanii outdoorowej w kilku polskich miastach. Zaproponowane rozwiązania w pełni zaspokoiły nasze oczekiwania, a realizacja projektu przebiegła bezproblemowo. To z pewnością dopiero początek wieloletniej współpracy z firmą ZnajdzReklame.pl i jej profesjonalistami.










Pomożemy Twojej marce wyjść z online do świata outdooru i dotrzeć do tysięcy nowych osób każdego dnia! Znamy się na kampaniach omnichannelowych i wiemy, jak ważna jest spójność – niezależnie od tego, czy działasz w internecie czy w realu.
Wystarczy, że się z nami skontaktujesz i opowiesz, czego potrzebujesz. Przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę reklamy na Paczkomatach – z listą dostępnych lokalizacji, ich zdjęciami i dokładnym oznaczeniem na mapie.
Po wyborze lokalizacji podpisujemy umowę w formie elektronicznej. Następnie projekt graficzny lub materiał wideo trafia do akceptacji i przygotowania do emisji na ekranach Paczkomatów bądź do druku (w przypadku oklejenia urządzenia). Jeśli nie posiadasz gotowego projektu, nie ma problemu, chętnie wykonamy go dla Ciebie.
Gdy przychodzi czas na start kampanii, reklama jest wyświetlana na ekranach Paczkomatów (statycznie, wideo lub w formie interaktywnej) lub montowana w formie oklejenia, a cała usługa raportowana zdjęciowo. My wysyłamy Ci fakturę drogą elektroniczną, a Twoja reklama od razu trafia do tysięcy użytkowników korzystających z Paczkomatów.
Tak, projekt jest niezbędny do realizacji kampanii. Jeśli jednak nie masz w swoim zespole grafika czy montażysty, który może go przygotować, zajmiemy się tym za Ciebie.
Nasze oferty zawsze są darmowe. Na zapytania odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe. W godzinach pracy biura średni czas oczekiwania to kilkanaście minut. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby sprostać wymaganiom klientów, dlatego niejednokrotnie jesteśmy w stanie przygotować ofertę bez względu na porę dnia oraz dzień tygodnia.
Najczęstszym okresem kampanii jest jeden miesiąc. Minimalny czas emisji to zwykle 2 tygodnie. Przy dłuższych kampaniach, powyżej 3 miesięcy, możemy zaproponować atrakcyjne rabaty cenowe – zarówno dla reklam na ekranach, jak i dla oklejeń.
Ceny zależą od kilku kluczowych czynników. Największy wpływ na koszt mają: lokalizacja Paczkomatu, format reklamy (ekran statyczny, wideo, interaktywny lub oklejenie) oraz czas trwania kampanii.
Nasze oferty przedstawione są w specjalnym systemie, który zaprojektowaliśmy tak, by wszystkie informacje były pokazane w przejrzysty sposób. Lokalizacja, zdjęcie czy cena wszystkich nośników są podane w jednym miejscu. Szybka możliwość wyboru powierzchni reklamowych znacznie ułatwia komunikację i przyspiesza proces przygotowania kampanii.