Google CSS, czyli alternatywa dla standardowej kampanii produktowej.

Możliwości prowadzenia działań reklamowych w obrębie Google są ogromne. Jedną z nich jest Google Shopping, czyli popularna porównywarka cen umożliwiająca prowadzenie kampanii produktowych, która do niedawna miała wyłączność na tego typu reklamy. Od 2017 roku możliwe jest wykorzystanie alternatywnych Google Shopping Comparison Service, które znacznie poprawiają efekty kampanii produktowych. W ZnajdźReklamę.pl stworzyliśmy własną propozycję dla klientów chcących skorzystać z tej możliwości, a tym samym obniżyć stawkę CPC nawet o 20%!

Jak działa CSS?

Działanie alternatywnej reklamy Google CSS jest identyczne, jak przed wdrożeniem przez Google tej możliwości  i standardowo polega na licytacji stawki CPC. Reklamy emitowane są tylko osobom potencjalnie zainteresowanym zakupem konkretnego produktu, ponieważ wyświetlają się w wyszukiwarce po wpisaniu konkretnej frazy.

Po kliknięciu w dany produkt, użytkownik zostaje przekierowany do konkretnego miejsca w sklepie reklamobiorcy z możliwością automatycznego dodania go do koszyka i zakupu. Z perspektywy konsumenta pozwala to na znaczną oszczędność czasu, a z perspektywy przedsiębiorcy na zwiększenie ruchu w witrynie oraz możliwość prowadzenia remarketingu śledzącego wśród potencjalnych klientów firmy. 

Google Shopping a CSS.

Stawka CPC (opłata za kliknięcie) w kampaniach produktowych Google jest zazwyczaj obciążona dodatkową marżą technologiczną. Według takiego modelu działa właśnie Google Shopping i do 2017 roku nie było możliwości obejścia tej obowiązkowej opłaty. Oznacza to, że każde kliknięcie użytkownika w reklamę z zasady przekraczało jego rzeczywistą wartość. Model CSS nie zakłada dodatkowych opłat, dlatego umożliwia obniżenie stawki CPC. Jest to zdecydowanie największa zaleta tego rozwiązania, ponieważ im niższy CPC, tym wyższy ROAS (zwrot inwestycji z reklamy).

Google CSS a nasz wariant

W ZnajdźReklamę.pl wprowadziliśmy własny wariant CSS. Wystarczy, że podepniemy twój sklep internetowy pod naszą porównywarkę, abyś mógł całkowicie ominąć marżę narzuconą przez Google. Jedyną różnicą w wyglądzie dotychczasowej reklamy będzie podpis umieszczony pod produktem. Zamiast „przez Google” użytkownicy zobaczą informację „przez ZnajdźReklamę.pl”.  Reklamy wciąż będą przekierowywały potencjalnych klientów bezpośrednio na dedykowaną stronę w twoim sklepie.

Czy warto zdecydować się na naszego CSS?

Zdecydowanie warto! W ten sposób możesz zaoszczędzić nawet 20% stawki CPC i podwyższyć ROAS aż o 25%! Prowadzone działania będą zatem efektywniejsze przy jednoczesnym obniżeniu budżetu reklamowego. Czego chcieć więcej? 

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie twoje pytania i przedstawimy spersonalizowaną ofertę współpracy!

 

Zaglądaj regularnie na naszego bloga, aby dowiedzieć się więcej o naszych produktach i ciekawych kampaniach! A dziś nie zwlekaj i napisz do nas, aby sprawdzić możliwości reklamowe dla twojej firmy!