Ekologiczne i kreatywne OOH

Ekologiczne i kreatywne OOH

Kampanie OOH mogą przybrać różne role – promocyjne, informacyjne, a nawet edukacyjne! Ciągle rozwijająca się i rosnąca w popularność strategia CSR, czyli społeczna odpowiedzialność biznesu sprawia, że firmy chcą pokazać swój pozytywny wpływ zarówno na społeczeństwo, jak i nasze środowisko! Przyczynił się do tego wzrost świadomości konsumentów, którzy częściej zwracają uwagę na marki biorące pod uwagę dobro wspólne. Jak uświadomić konsumenta o swoich proekologicznych działaniach? W rozpowszechnieniu informacji i zwiększeniu świadomości odbiorców pomagają kreatywne rozwiązania zastosowane w kampaniach OOH!

Reklama, która oczyszcza powietrze

Co się dzieje, gdy połączysz naturę z kreacją reklamową? Kreatywny mural promujący Żubrówkę Czarną, który filtruje powietrze z zanieczyszczeń! Mural powstał z okazji trzeciej edycji projektu ,,Czarna Polana” marki Żubrówka. Produkt sprzedawany przez firmę wyróżnia się swoim smakiem przez zastosowanie filtracji węglem drzewnym, stąd powstała inspiracja do podjęcia tematu filtracji i oczyszczania powietrza. Mural powstał przy użyciu specjalnych farb, które oczyszczają powietrze – szkodliwe zanieczyszczenia, które unoszą się w powietrzu zostają wchłonięte przez mural albo przyczepiają się i zostają na jego powierzchni.

Ekologiczne OOH marki Żubrówka

fot. blog.goldensubmarine.com

Możliwości promocji na przystankach są ogromne, a im bardziej kreatywne są kampanie, tym bardziej przyciągają naszą uwagę – przeczytaj nasz wpis o nieszablonowych kreacjach na przystankach tutaj! Kreatywnością na pewno wyróżniają się przełomowe przystanki, które oczyszczają powietrze! Gdy dopuszczalne limity zanieczyszczenia powietrza w Londynie zostały przekroczone, The Body Shop we współpracy z JCDecaux oraz organizacją naukowo-badawczą Airlabs stworzyli ekologiczne przystanki wyposażone w innowacyjną technologię oczyszczania powietrza! Przystanki autobusowe powstały przy najbardziej zanieczyszczonych miejscach w Londynie: New Oxford Street, Tottenham Court Road i High Holborn. Celem przystanków było zmniejszenie narażenia osób czekających na autobus na zanieczyszczenia. Ekologiczna technologia zapewnia wydajność oczyszczania powietrza na poziomie 95%.

fot. beauty-magazine.co.uk

Recyklingowa promocja

Marka O’Neill sprzedająca produkty surfingowe postanowiła zwrócić uwagę społeczności na zanieczyszczenie oceanów. Do uświadomienia osób i podkreślenia przekazu twórcy posłużyli się porównaniem butelki plastikowej do okularów przeciwsłonecznych. Zaznaczono, że oba produkty wytworzone są z tych samych materiałów, jednak każda butelka wyrzucana jest od razu po zużyciu, a okulary słoneczne używane są wielokrotnie. W kampanii wykorzystano także druk 3D, dzięki któremu udowodniono, że plastik może zyskać nowe życie i nie musi zaśmiecać oceanu.

Poznaj moc reklamy outdoorowej!

ZnajdźReklamę.pl o reklamie zewnętrznej wiemy najwięcej. A to nie wszystko – umiemy też łączyć ją z reklamą digitalową! Skontaktuj się z nami, a pomożemy znaleźć Ci najlepsze miejsce zarówno offline, jak i online na Twoją reklamę!

 +48 22 101 58 50 kontakt@zr-blog.pl

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.