Jak stworzyć reklamę zewnętrzną, która przyciąga uwagę?

Jak stworzyć reklamę zewnętrzną, która przyciąga uwagę?

Reklama zewnętrzna – moglibyśmy o niej mówić godzinami! Może być wielkoformatowa, mobilna, kreatywna, oryginalna, angażująca i wiele więcej! Jednak przede wszystkim – nie da się jej wyłączyć! Przyciąga uwagę, towarzyszy nam w podróży po mieście, a nawet także przypomina i skłania do zakupów! Konkurencyjność w kampaniach outdoorowych może być całkiem wysoka! Jak zatem wyróżnić się spośród innych reklam? Jak stworzyć uniwersalny przekaz, który trafi do grupy docelowej, zostanie zrozumiany, a także spełni oczekiwany cel? Odpowiadamy, doradzamy i planujemy – także Twoją reklamę!

Jak stworzyć reklamę zewnętrzną, której nie da się przegapić

Reklama zewnętrzna Dynamite

fot. www.buildhollywood.co.uk

Przede wszystkim – poznaj swoją grupę docelową i zdefiniuj swój cel

Jednym z najważniejszych elementów planowania skutecznej kampanii reklamowej jest grupa docelowa i cel, który firma chce osiągnąć! Dokładnie zidentyfikowanie i zrozumienie swojej grupy docelowej pozwoli na łatwiejszy wybór lokalizacji nośnika! Przykład? Jeśli Twoi klienci to studenci, postaw na reklamę w pobliżu uczelni (przeczytaj nasz wpis o kampanii outdoorowej z dotarciem do studentów)! Chcesz zwiększyć świadomość marki, promować swój produkt lub usługę, a może edukować na temat ważnego tematu społecznego? W ZnajdźReklamę.pl nasz doradca dobierze dla Ciebie idealne miejsce na Twoją reklamę w oparciu o Twoje potrzeby, budżet oraz cel przekazu reklamowego! Miejsc jest sporo – masz do wyboru 60 tysięcy nośników, które mamy w bazie!

Spójność to klucz

Czemu? Billboard ma jedną ważną funkcję – ma wiązać przekaz z marką! Elementy charakterystyczne dla firmy, fonty, kolory, logotypy umieszczone na reklamie pomogą w identyfikacji firmy! Natychmiastowe i intuicyjne skojarzenie billboardu z firmą pozwala na stworzenie w głowie konsumenta świadomości na temat marki i produktów lub usług, które reklamuje.

Krótko, zwięźle i na temat

Billboardy najczęściej oglądamy z większych dystansów, czasami nawet w biegu, w drodze do szkoły, czy pracy! Dlatego warto zwrócić uwagę na to, że odbiór przekazu w ruchu jest utrudniony, gdy informacje nie są odpowiednio duże i tym samym – czytelne! Im większa odległość odbiorcy, tym większy font – zmniejszy to ryzyko nieprawidłowego odbioru reklamy! Co do długości tekstu – szkoła projektowania radzi umieszczanie haseł nie dłuższych niż 15 słów! Czemu? Mniej znaczy więcej! Najczęściej osoby przechodzące obok nośników zewnętrznych typu billboard nie mają czasu, żeby przeczytać kilka linijek ciągłego tekstu. No chyba, że mówimy o reklamach na przystankach, czy w komunikacji miejskiej – wtedy jest większa szansa na wydłużoną ekspozycje! 🙂

Prostota jest w modzie!

Zasada ,,Mniej znaczy więcej” tyczy się także grafik umieszczonych na przekazie (o minimalizmie w reklamie przeczytasz tutaj!) Umiejętne przedstawienie przekazu w prostej formie nie tylko przyciągnie uwagę, ale także pozwoli na szybsze zrozumienie informacji, które mają trafić do odbiorcy! Ponadto, gra kolorem oraz kontrastem na reklamie może zwiększyć moc i czytelność przekazu!

Wyjdź z utartych schematów – postaw na kreatywność

Niestandardowe połączenie kolorów, a może ciekawa lokalizacja? Bycie nieszablonowym popłaca! Spraw, żeby konwersacja o Twojej reklamie nie skończyła się kilka sekund po minięciu nośnika! Im bardziej kreatywny przekaz, tym większa szansa na znaczne zasięgi – np. poprzez pojawienie się w mediach społecznościowych jako przykład kreatywnej reklamy. Może Twoja reklama pojawi się także na blogu ZnajdźReklamę.pl? 🙂 Kreatywność i oryginalność przyciągają uwagę i zostają w świadomości odbiorcy!

Skuteczna reklama zewnętrzna ze ZnajdźReklamę.pl!

ZnajdźReklamę.pl zapewniamy doradztwo oraz pełne zaangażowanie na każdym etapie realizacji. Od stworzenia reklamy, poprzez jej wydruk i montaż, aż po raportowanie efektów — jesteśmy tu dla Ciebie i Twoich wyników. Skontaktuj się z nami, a pomożemy i doradzimy Ci w zakresie Twojej reklamy!

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.