Netflix i kampania outdoorowa Resident Evil

Możemy z pewnością powiedzieć – Netflix jest ekspertem w kreatywnej reklamie outdoorowej! Kampanie przygotowane na potrzeby promocji produkcji serwisu zapierają dech w piersiach, zaskakują, straszą i po prostu – robią wrażenie! Netflix dobrze wie jak zwrócić wszystkie oczy na siebie – a raczej na premiery swoich filmów i seriali! Już pisaliśmy o świetnej akcji marketingowej na potrzeby promocji nowego sezonu Stranger Things – wpis możesz przeczytać tutaj! Na szczęście platforma na tym nie kończy – i sięga ze swoimi reklamami coraz dalej! Tym razem promuje swoją najnowszą produkcję – serial Resident Evil!

Apokalipsa zombie czy świetna promocja Netflixa?

Jedna z najbardziej ruchliwych ulic w Santa Monica i pacjent zero? Brzmi jak katastrofa – jednak jest to świetna akcja marketingowa od Netflixa! Zarażony wirusem człowiek zamknięty w szklanej klatce spędził w niej aż 4 godziny! Do momentu, aż całkowicie przemienił się w przerażającą istotę łaknącą krwi. Cały spektakl nawiązuje do fabuły nowego serialu dostępnego na platformie – Resident Evil! Netflix podszedł do promocji dosłownie i postanowił przenieść serialowy świat do rzeczywistości!

Chwilę przed premierą – dokładnie 12 godzin przed, istota z serialu pojawiła się także na słynnym Times Square strasząc nowojorczyków! Pod odpowiednim kątem hipperalistyczna reklama zaskakuje i przeraża! Zmutowana postać znana z serialu kolejny raz „wydostaje się” ze szklanej klatki, wystawia swój język w kierunku przechodniów oraz wyskakuje na ulicę Nowego Jorku!

Outdoor – nie tylko na zewnątrz!

Oczywiście, przyznajemy – reklamy outdoorowe Netflixa po prostu robią wrażenie! Jednak warto zaznaczyć, że nie istnieją one tylko w outdoorze. Akcje marketingowe platformy trwają zazwyczaj kilka godzin i robią niezwykłe wrażenie na przechodniach. Przechodniach, którzy bardzo chętnie dzielą się reklamą w mediach społecznościowych. Reklamy zrobiły furorę także w Internecie – dzięki zaangażowaniu użytkowników! A Netflix im w tym pomagał – przez prowadzenie kampanii promocyjnej także na najpopularniejszych kanałach społecznościowych. Filmik na platformie TikTok przedstawiający akcję marketingową w Santa Monica już teraz osiągnął 15 mln wyświetleń – które stale rosną! Akcja marketingowa w outdoorze przyciąga uwagę na kilka godzin – uzupełnienie jej kampanią w Internecie sprawia, że o reklamie wciąż jest głośno nawet po kilku tygodniach! Netflix jest świetnym przykładem idealnego połączenia działań outdoorowych z online!

Twoja kreatywna reklama ze ZnajdźReklamę.pl!

W ofercie ZnajdźReklamę.pl znajdziesz nowoczesne, ciekawe, a do tego bardzo efektywne formy reklamy, które dostosowane są do współczesnego odbiorcy! Zapewniamy doradztwo oraz pełne zaangażowanie na każdym etapie realizacji. Od stworzenia reklamy, aż po raportowanie efektów — jesteśmy tu dla Ciebie i Twoich wyników. I to nie wszystko – potrafimy także skutecznie łączyć offline z online prowadząc efektowne kampanie internetowe! Skontaktuj się z nami, a pomożemy i doradzimy Ci w zakresie Twojej reklamy!