Reklama w galeriach handlowych

Reklama w galeriach handlowych

Wyobraź sobie setki, a nawet tysiące osób przechadzających koło Twojej reklamy! Co więcej – te osoby akurat są w trakcie decyzji zakupowych, chcą coś kupić, szukają czegoś dla siebie lub bliskich, szukają inspiracji na prezenty, zakupy, lub rzeczy potrzebne na co dzień. A wtedy – widzą reklamę Twojego produktu, która po prostu do nich przemawia, zwraca ich uwagę, mówi: „to mnie potrzebujesz”. Jak tego dokonać? Zareklamować się w galeriach handlowych! Może tego jeszcze nie wiesz, ale potencjał nośników reklamowych w galeriach handlowych jest nieskończenie wielki! Monitory plazmowe, ekrany LED, wolnostojące totemy – te wszystkie miejsca aż proszą się o Twoją reklamę! Sprawdź dlaczego warto rozważyć taki rodzaj reklamy! Miłej lektury!

Reklama w galeriach handlowych – dlaczego warto?

Reklama w galeriach handlowych ma ogromną moc – przede wszystkim trafia do klientów dokładnie wtedy, kiedy są w trakcie podejmowania najróżniejszych decyzji zakupowych. Może być świetnym przedłużeniem dla Twojej kampanii reklamowej na nośnikach zewnętrznych, ale też świetnie spisze się jako osobna forma reklamy. Jakie są mocne strony takiej reklamy?

  • Możesz precyzyjnie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców –  poprzez dobranie miejsca prowadzenia kampanii w wybranym mieście, dzielnicy, rodzaju galerii handlowej lub zasobności portfela Klientów.
  • Każda oferta i kampania w galerii handlowej jest inna, dzięki czemu mamy możliwość dopasowania reklamy do Twojego budżetu!
  • Tego typu reklama stanowi doskonałe uzupełnienie kampanii OOH w miastach. Wzmocnisz przekaz swojej reklamy, bo w galeriach Twoi potencjalni Klienci spędzają swój wolny czas i co ważne – tam trafiasz do nich ze swoim przekazem w odpowiednim momencie – w trakcie decyzji zakupowych! 
  • Twoja reklama w galeriach handlowych mieścić się będzie na ekranach plazmowych – co daje możliwość przygotowania ciekawego i zwracającego uwagę spotu. 

Jakie są rodzaje reklam w galeriach handlowych?

Wyróżniamy trzy główne rodzaje nośników reklamowych w galeriach. W zależności od galerii, dostępne są różne i różnej wielkości nośniki.

Totemy reklamowe
Totemy reklamowe to wolnostojące lub wbudowane w elementy galerii handlowej nośniki idealne dla Twojej reklamy! Umiejscowione są na głównych szlakach pieszych w galeriach handlowych. Naprzemiennie wyświetlają reklamy oraz materiały informacyjne – nie da się ich nie zauważyć!

Monitory reklamowe
Plazmowe monitory reklamowe umieszczone są przy przejściach, schodach i w miejscach odpoczynku Klientów galerii handlowych. Na ekranach wyświetlane są zmiennie reklamy i ważne informacje – z łatwością przygotujesz na nie materiał reklamowy, który zwróci uwagę Twoich potencjalnych Klientów, a w razie potrzeby bez problemu zmienisz swoją kreację!

Reklama LED
Ekrany LED są różnej wielkości – w zależności od możliwości galerii handlowych. Znajdują się zarówno na zewnątrz, jak i w środku galerii. Jeśli chcesz stworzyć reklamę z rozmachem – to jest to odpowiedni nośnik! Ekran LED, to największy możliwy format reklamy dostępny w galeriach – doskonale przyciąga wzrok, a Klienci z zaciekawieniem oglądają wyświetlane na nim materiały!

Reklama w galeriach handlowych – poznajcie się lepiej!

Tak jak wspominaliśmy, w kampaniach reklamowych w galeriach wykorzystuje się różnego rodzaju ekrany, na których możesz umieścić animację, spot, czy planszę statyczną – a te z dużym prawdopodobieństwem zwrócą uwagę i zapadną w pamięć Twoich potencjalnych Klientów. Elektroniczna forma pozwala na dużą elastyczność, dzięki czemu swoją kampanię możesz dopasować do aktualnych trendów, dni tygodnia, a nawet pory dnia, lub pogody! Nośniki reklamowe znajdują się na głównych trasach komunikacyjnych w galeriach – po prostu nie da się ich nie zauważyć!

W ZnajdźReklamę.pl posiadamy nośniki reklamowe w ponad 50 Galeriach Handlowych w całej Polsce – niezależnie od tego, w jakiej galerii i w jakim mieście potrzebujesz się zareklamować – stworzymy dla Ciebie kampanię idealną!

Ile kosztuje reklama w galeriach handlowych?

Na to pytanie nie da się odpowiedzieć jednoznacznie – wszystko bowiem zależy od miejscowości, w której galeria się znajduje, od liczby wynajętych nośników, czy czasu ekspozycji. Kwoty zaczynają się od kilkuset złotych, a kończą na kilkudziesięciu. Dlatego jeśli interesuje Cię taka forma reklamy, skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie dokładną wycenę, ofertę a także doradzimy jak najlepiej przeprowadzić Twoją kampanię, by była skuteczna i przyniosła oczekiwany efekt! W naszym systemie możesz łatwo sprawdzić, gdzie, jakie nośniki reklamowe są dostępne i dokładnie wybrać te, które Cię interesują! Sprawdź, jakie to proste – kliknij TU i zobacz jak działa nasz system 🙂

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

+48 22 101 58 50

kontakt@zr-blog.pl

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.