Reklama w metrze – czy warto?

Reklama w metrze – czy warto?

Każdego dnia setki tysięcy pasażerów wsiada i wysiada z pociągów warszawskiego metra – te liczby oscylują w okolicy 800 tysięcy osób! Jest to 800 tysięcy potencjalnych Klientów, którzy mogą zostać odbiorcą Twojej reklamy! A liczba pasażerów rośnie z dnia na dzień! Nawet panujący sezon urlopowy nie wpływa negatywnie na liczbę osób podróżujących. Dowodem na to może być ostatnie otwarcie nowych stacji na Woli oraz Bemowie, które spotkało się z ogromnym wzrostem pasażerów! Ale warto dodać, że nie tylko osoby podróżujące metrem mogą dostrzec Twój przekaz reklamowy! Trafi on także do pieszych, którzy chodzą w pobliżu metra! Czemu? Ponieważ reklama może także pojawić tuż obok wejścia do metra! Wtedy przekaz staje się pierwszym elementem, który dociera do podróżujących tym typem komunikacji miejskiej, a także zwraca na siebie uwagę przechodniów, którzy niekoniecznie muszą wejść na stację. Reklama w metrze? Sprawdź jej potencjał!

Reklamuj się w warszawskim metrze

W ZnajdźReklamę.pl doceniamy potencjał reklamowy jaki kryje się w podmiejskich tunelach! Dobrze wiemy, że metro jest jednym z najpopularniejszych środków transportu publicznego w Warszawie, co przekłada się na zwiększony zasięg Twojej reklamy! Kolejną zaletą tej formy reklamy jest zróżnicowanie dostępnych w metrze nośników! Chcesz reklamować się na stacji, czy może przy samym wejściu? Dobierzemy Twoją kreację do idealnego miejsca tak, aby osiągnąć jak najlepszy efekt skutecznej kampanii! Nie sposób także pominąć tego, jak reklama może osiągnąć długi czas ekspozycji odbiorców na Twój przekaz. Często pasażerowie w oczekiwaniu na metro są zmuszeni do „pochłaniania” przekazów, które są w ich pobliżu! Dysponując dokładnymi statystykami dotyczącymi osób korzystających z metra, możemy celnie określić Twoją grupę docelową i zmaksymalizować sukces Twojej kampanii. Reklama w metrze to prosty sposób na dotarcie do bardzo dużej liczby odbiorców krótkim czasie.

Powierzchnie reklamowe w warszawskim metrze w ofercie ZnajdźReklamę.pl

Metroboard 5,8 m2

Metroboard to nośniki reklamowe zlokalizowane na peronach i w przejściach stacji metra. Umiejscowione na wysokości wzroku, przyciągają uwagę i zapewniają maksymalnie długi kontakt odbiorcy z Twoją kampanią.

Metro citylighty/Cityscrool 

Są to podświetlane ramki reklamowe, znajdujące się zarówno w wejściu do metra, w jego korytarzach, jak i na peronach stacji. W nośniku Cityscroll znajdują się 3 następujące po sobie reklamy, co zwiększa atrakcyjność takiej formy kampanii.

Ramki w wagonach 0.3 m2

Ramki reklamowe to sieć nośników w wagonach warszawskiego metra, usytuowanych ponad podróżnymi, dzięki czemu nie są one zasłonięte podczas nawet największego ruchu. Pomimo swego stosunkowo małego rozmiaru, w małej przestrzeni metra sprawdzają się one znakomicie, jednocześnie zapewniając długi kontakt z przekazem reklamowym podczas podróży.

Przykład kreatywnej reklamy? Reklama Bullet Train – oczywiście w podmiejskim pociągu

reklama w metrze

fot. OOH Today

Gdyby film o tytule „Bullet Train” nie miał reklamy w podmiejskich pociągach to zdecydowanie byłoby coś nie tak! 🙂 Taki tytuł aż sam prosi się o podziemną kreację! Na szczęście twórcy zdecydowali się „pójść na całość” i zamieścić reklamę nie tylko na citylightach, ale także na wagonach oraz w środku pojazdu! Kreacje z Bradem Pittem oraz resztą obsady można powiedzieć, że przejęły nowojorską stację w celu szerokiej i efektywnej promocji filmu! Reklamy pojawiły się w Nowym Jorku 16 lipca i będą tam czekać aż do premiery, która będzie miała miejsce już 5 sierpnia! Przejechalibyście się takim pociągiem? 😉

Zainteresowany reklamą w warszawskim metrze? Chcesz wiedzieć więcej?
Sprawdź naszą ofertę lub skontaktuj się z naszym doradcą!
KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.