Czym jest Google Partner?

Czym jest Google Partner?

Na niejednej stronie agencji marketingowo-reklamowych ujrzeć możesz znajomy badge z napisem Google Partner. Ale właściwie czym jest Google Partner? Czy taka odznaka ma znaczenie? Czy zatrudniając agencję reklamową warto zwrócić uwagę na to, czy posiada status Partnera Google? Jeśli takie pytania chodzą Ci po głowie, już niedługo przestaniesz zaprzątać sobie nimi głowę! Dlaczego? Bo na wszystkie te pytania odpowiemy w naszym tekście! Miłej lektury!

Czym jest Google Partner?

Ogólnie rzecz biorąc status partnera Google otrzymują agencje marketingowe, w której choć jeden specjalista PPC zdał egzamin z usług Google Ads i jest na bieżąco z najnowszymi informacjami o produktach. By zostać Partnerem Google należy przejść szkolenie i zdać egzaminy certyfikacyjne z usług Google Ads. Zdanie takiego egzaminu zaświadcza, że ​​firma, zajmująca się marketingiem cyfrowym, ma wiedzę wymaganą do zapewnienia swoim klientom najlepszej usługi Google Ads. Partner Google to doświadczony specjalista, który zna i rozumie wiele aspektów, którymi rządzą się reklamy w Google. Taki, który doskonale wie, jak sprawić by kampania Google Ads przynosiła efekty i odpowiedni wzrost z inwestycji. Zainteresowani kampaniami Google często powtarzają, że jest to system niezwykle prosty i jednocześnie niesamowicie złożony. Bo prawda jest taka, że o ile kwestie techniczne są dosyć łatwe do opanowania i bez specjalistycznej wiedzy kampanię można rozpocząć, to sprawić, żeby rzeczywiście miała ona sens i przynosiła efekty – no to już potrafią nieliczni 🙂 Jeśli więc agencja marketingowa w swoich szeregach posiada Certyfikowanego Partnera Google, wiedz, że jesteś w dobrych rękach!

Status Google Partner – wymagania

Przyznając status Partnera Google, sam Google potwierdza, że agencja maksymalizuje sukces kampanii swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads. Wymagania warunkujące uzyskanie statusu sprawdzane są przez ekspertów codziennie, a żeby je spełnić należy zmierzyć się z szeregiem wymagań.

Wśród nich, najważniejsze są trzy:

Skuteczność

Weryfikując skuteczność ustala się, czy agencja marketingowa potrafi efektywnie konfigurować i optymalizować kampanie Google Ads pod kątem osiągania jak najlepszych wyników dla klientów. Konto menedżera Google Ads brane pod uwagę w celu przyznania statusu Google Partner. musi mieć minimalny wynik optymalizacji na poziomie 70%, co oznacza, że agencja ma nad nim pełną kontrolę i stosuje lub odrzuca rekomendacje na podstawie własnej oceny ich przydatności oraz celów postawionych przez klientów.

Wydatki

Tak jest! Podczas przyznania statusu Google Partner weryfikowane są również wydatki na zarządzanych kontach. Dzięki temu też i Ty jako klient masz pewność, że agencja, z którą współpracujesz zna się na tym co robi i niejedną kampanię w karierze zrobiła 🙂 Wydatki na zarządzanych kontach muszą być na poziomie conajmniej 10 tysięcy dolarów w przeciągu 90 dni.

Certyfikaty

Co najmniej 50% doradców klienta ds. strategii na koncie menedżera Google Ads zarejestrowanym w programie Google Partners musi mieć certyfikaty Google Ads. Muszą oni przy tym mieć po co najmniej 1 certyfikacie z każdej kategorii produktu i odnotować w ciągu ostatnich 90 dni wydatki na kampanię w wysokości co najmniej 500 dolarów.

Czy status Google Partner ma znaczenie?

Na to pytanie jest tylko jedna odpowiedź: OCZYWIŚCIE! Jak wiesz z powyższej lektury, niełatwo jest otrzymać taki status, a umiejętności agencji, która się o taki tytuł ubiega są mocno weryfikowane – od wzrostów sprzedaży, przez wydatki, po certyfikaty. Dlatego też współpracując z agencją posiadającą status Partnera Google masz pewność, że pracujesz z odpowiednimi specjalistami! I po prostu wiesz, że Twój budżet reklamowy jest w odpowiednich rękach. Domyślasz się zapewne, że nie pisalibyśmy tego tekstu, gdybyśmy sami nie posiadali statusu Google Partner, prawda? 🙂 Zgadza się, bo oczywiście taki status posiadamy! Od lat z sukcesem prowadzimy kampanie reklamowe swoje i naszych klientów na Google Ads, YouTube Ads, czy Facebooku i Linkedinie. Nasze umiejętności zostały poddane szczegółowej weryfikacji, więc możesz mieć pewność, że Twoja kampania reklamowa ze Znajdźreklamę.pl, przyniesie oczekiwane efekty!

Skontaktuj się z nami i zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić! 🙂

Więcej o Google Partner możesz dowiedzieć się bezpośrednio na stronie Google!

Fot: Arthur Osipyan / Unsplash

KONTAKT Z DORADCĄ
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.